Viser resultatene 1 til 36 av 36

Tråd: Noen som har vært "feite"? - nå "FIT"??

Medlem Thlian sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    31

Noen som har vært "feite"? - nå "FIT"??

Lurer litt på dette?
    Har dere noen før og etter bilder, det er for å øke motiveringen min.....

Jeg sliter som fanden, skal bli pappa snart, så jeg vil bli en sprek en pappa, men spisinga mi har ingen sammenheng, sovinga har ingen sammenheng og ei heller jobbinga!
    Ergo - ikke rutine på en dritt og jeg skammer meg - I`M A SHAMED!!

Meg i et nøtteskall fittetryne

Har prøvd meg før, men det å komme seg på trening er et forbanna JAG, et mas uten like.
    Så må finne et treningsopplegg som er moro må finnes, ikke et som tar all verden av tid og oppvarming i form av sykling eller jogging er bare SÅ kjedelig!

Så litt motivation folks, trenger liksesinnede
    Mvh
    Thomas

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hvorfor må du ha likesinnende for å få motivasjon. Søk heller etter motivasjon fra vi som trener regelmessig. God fysisk form kommer ikke gratis. Jeg vil tro at det burde være nok motivasjon. Å se folk som sliter å trener hardt, spiser rett, ect.

Jeg mener at alle skal trene. absolutt alle. Man har bare ett liv og en kropp. Ta vare på den. Alle har tid til å trene. Uansett jobb/familie ect.

lykke til og velkommen til forumet
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Medlem Thlian sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    31
    ....uansett, man kan vel si at jeg har et motiveringsproblem

Noen som synes visse treningsprogrammer dere har hatt før har bydd på grensen til det kjedsommelige? Trenger gjerne noen tips til gode "artige" programmer.....

Jeg tror nok størsteproblemet mitt er at uansett hvordan jeg spiser så virker det ikke som om jeg vil gå ned i vekt, har vært flink med å spise jevnt, periodevis veldig sunt og drukket mye vann. Eneste som skjer er at jeg holder meg stabilt i vekt.
    Så jeg burde kanskje gjøre noe der, holde vekta, men få ned fettprosent med god trening??
    Men en kropp på nesten 100kg nå og 175 (ikke så ille som det høres ut for jeg har grov kroppsbygning), hvordan ter det seg med muskler??
    Mvh
    Thomas

On her way back jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Thlian Vis post
    ....uansett, man kan vel si at jeg har et motiveringsproblem

Noen som synes visse treningsprogrammer dere har hatt før har bydd på grensen til det kjedsommelige? Trenger gjerne noen tips til gode "artige" programmer.....

Jeg tror nok størsteproblemet mitt er at uansett hvordan jeg spiser så virker det ikke som om jeg vil gå ned i vekt, har vært flink med å spise jevnt, periodevis veldig sunt og drukket mye vann. Eneste som skjer er at jeg holder meg stabilt i vekt.
    Så jeg burde kanskje gjøre noe der, holde vekta, men få ned fettprosent med god trening??
    Men en kropp på nesten 100kg nå og 175 (ikke så ille som det høres ut for jeg har grov kroppsbygning), hvordan ter det seg med muskler??
    Styrke trening er faktisk den beste treningen for å øke fettforbrenningen, for det gjør at forbrenningen fortsetter ETTER du har trent også...
    Og en treningsøkt med vekter skal vel egentlig ikke ta mer enn 45min-1 time, også kan du gå på mølle i 45 min (f.eks) etter vekttreningen...

Også spise sunt- og drikke mye vann- da har du gjort myyye

Så du kommer ikke veie 175 + muskler... fettet blir gradvis borte, og musklene kommer frem det blir nice pappa vet du

Lykke til...
    "Pain is just weakness leaving your body"

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Vel, jeg kan vel si at jeg var rimelig rund i kantene når jeg begynte deffen i år. Kan ligge ved et før og etter bilde.

Bilde til venstre ble tatt i januar, bilde til høyre ble tatt i oktober.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder 16.jpg  

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Søk på DanielP og se profilen hans

TEAM BODYTECH

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Søk på Big Boy og se på han før, og se på han nå....
    (opps! Det var fra tynn til feit det, ikke andre veien.....)

SCP victory

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Du har alle tingene som skal til for en knallgod motivasjon, som holder!
    Det du trenger å gjøre nå, er å sette igang i det tempo som passer deg, trapp dette jevnt opp etterhvert som du føler du har gjort framrykk.
    Om du pusher deg litt, men ikke så mye du blir lei. Så tror jeg ikke motivasjonen blir et problem for deg
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    Søk på Big Boy og se på han før, og se på han nå....
    (opps! Det var fra tynn til feit det, ikke andre veien.....)

SCP victory
    hmmmfr...

Big Boy = Judge, Jury & Executioner

TEAM BODYTECH

Medlem Thlian sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av jente81 Vis post

Så du kommer ikke veie 175 + muskler... fettet blir gradvis borte, og musklene kommer frem det blir nice pappa vet du

Lykke til...
    hmm.....ser at jeg utelukka et ord der, jeg veier nemlig ikke 175kg, men er 100kg og 175 høy! Sånn var greia

Jau, motivation er vel og bra, ligger i senga om kvelden og tenker på hvor flink jeg skal være imorgen.....coffee

Vært litt hektisk like etter at jeg skrev tråden, ble pappa 6 uker før tiden, så nå er jeg stolt pappa til lille Tobias

Så nå må jeg kutte ut røyken og deffe i vei
    Mvh
    Thomas

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    tingen er:
    om livssituasjonen din ikke tillater faste rutiner så må du tilpasse deg til det. det er enkelt.

1. har du et medlemskap i et gym du kan trene på? i så fall prøver du å dra dit hver dag.
    2. du trener ryggen en dag, brystet den anndre dagen, beina den tredje dagen og armene den fjerde dagen, og magen trener du på hver trening.
    3. om du ikke kan trene en dag, så venter du til neste dag.
    4. si til deg selv: jeg skal gå, jogge eller kanskje løpe litt, på mølla i ti minutter etter hver økt. uansett hva jeg gjør så skal jeg stå ti minutter på den mølla, har jeg dårlig tid så slutter jeg styrketreninga ti minutter før eller hopper over mage treningen.
    5. om du overhodet ikke har noen motivasjon eller ikke syntes det er noe gøy å trene, så blir du hjemme og ser på tv, det er uansett det du vil ende opp med etter en liten stund.

jeg kan ikke gi deg råd utover det jeg klarer å motivere meg selv til, men dette klarer jeg å gjennomføre selv, da kan du også gjøre det.

Medlem Thlian sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    31
    Nr. 5 der! Kjempemotiverende
    Mvh
    Thomas

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Jeg var feit før jeg begynte å trene. Veide 100kg (bare fett)på det meste når jeg ikke trente, veier ca 85 nå

Over the hill kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Jeg har vært fit, nå feit. Kanskje ikke like positivt
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg var kjempe feit før jeg begynte å trene.

Lå vel på 130 før jeg begynte å trene, ligger på rundt 99 nå.
    Sist endret av Stålballa; 20-11-06 kl 07:37
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Gratulerer med en sønn!

Jeg skjønner at du har litt panikk. Det er bra at du ser ansvaret. Du kommer til å være en rollemodell for din lille Tobias i tyve år fremover så hvis du ønsker noe bedre for ham så må du sette i gang selv . Det nytter alikevel ikke å gjøre ting utelukkende for andre. Du må selv finne en grunn inni deg som er så overbevisende at du gjennomfører og snur de råtne uvanene dine til seier ....

Røyken må vekk først. Vil anbefale deg Allen Carrs bok "Endelig ikkerøyker" Les den gjerne 2-3 ganger . Da har du motivasjon til å kvitte deg med monsteret.
    Når du har sluttet vil du merke rastløshet og det blir da lurt å bruke kroppen . Ta gutten i vognen og gå laaange turer. Moren vil også ha behov for pauser.Prøv mange forskjellige ting så du finner noe du liker . Babyswømming er bra. Finn nye måter. Variasjon er også lurt for ikke å gå lei

Rom ble ikke bygget på en dag . Ta for deg en og en ting du vil forandre . Det er lite sansynlig at man klarer å gjennomføre hvis livet skal snus på hodet fra en dag til en annen. Start med røyken ,legg så inn trening ,så ta kostholdet . NMåltid for måltid. Regner med at sønnen din regulerer den nå.

Husk du vil ikke ha overskudd til å være en bra pappa hvis du ikke legger om kursen. Du kommer til å vinne enormt på det i lengden . Du vil bli en mann og far du kan være stolt av . God selvfølelse for menneskene i nærheten din til å trives . Du vil få ut steam og få mer overskudd psykisk og fysisk. Det er en vinn vinn situasjon. det er bare å komme dit .
    Mitt råd er . Ta for deg et og et problemområde av gangen . Sett opp en målsetting og belønn deg med positive ting når du klarer å gjennnomføre.

Du skal se Tobias får en pappa han kan være stolt av og som han vil bli lik!
    Lykke til!
    TOBIAS KLAPPER FOR PAPPA! HEIA;HEIA ;HEIA!!!!!!
    welldone welldone welldone welldone welldone welldone welldone welldone welldone welldone welldone welldone

Medlem Hadouken sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Jeg var kjempe feit før jeg begynte å trene.

Lå vel på 130 før jeg begynte å trene, ligger på rundt 99 nå.
    Seriøst? noe logg her eller lignende på hvordan du spiste og trente? hvor lang tid brukte du på å oppnå en form du var fornøyd med?

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    har vært innom de fleste skalaer mellom 84 og 106,9.
    hvor jeg begynte som, kraftig, så ble jeg feit, så ble jeg kraftig, feit, kraftig, feit, slank, feit, feitere, slank, og nå er jeg feit igjen

Medlem Bajazz sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    42
    Tror det er litt viktig å finne på noe som gjør at en slipper å tvinge seg til å trene. Bare det å være på treningsstudio syntes jeg var topp, en traff folk, prøvde mange slags opplegg, mye fint å se på...;-)
    Da ex-kona ble gravid måtte jeg lage masse god mat for hun hadde problemer med å legge på seg. Så vanen vår ble middag + noe godt på kvelden, og jeg skal si det virket! På noen måneder la jeg på meg over 10 kg!
    Så ble jeg far og nå er det litt vanskelig å komme meg på 3T, og da slet jeg litt med å finne på morsomme ting.
    Tilfeldigvis fant jeg ut at jeg trives bra med å flakse rundt i skogen, så pussig det enn høres ut. I høst og på vinteren tar jeg meg en joggetur i ny og ne og tar det som en halvtime lytting på radio, mp3 eller tankespinn med litt svetting attpå. Kjempeterapi! Selvsagt må man ta noen armhevinger og situps foran TV'n før man dusjer. Blir litt sånn snik-trening for min del! Mester i å lure meg selv.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Jeg veide på det meste 95 kilo for litt over 2 år siden, har nå en vekt på mellom 70-73, varierer litt på bulk/deff.
    Er uansett ganske fornøyd med resultatet, da jeg til tider har en synlig sixpack. Når jeg begynte å se sixpacken var det ganske stort for meg som har vært lubben så og si hele livet.

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Feil.

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Gikk fra 105 til 85 kilo. Nå er jeg 107 og skal ned en tur igjen etterhvert Har en først gjort det, erfarer man at det går som en drøm og at det er mye mindre pes enn man skulle tro. Kjør på!
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder for-etter-copy.jpg  
    Jørgen

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poo Vis post
    Gikk fra 105 til 85 kilo. Nå er jeg 107 og skal ned en tur igjen etterhvert Har en først gjort det, erfaren man at det går som en drøm og at det er mye mindre pes enn man skulle tro. Kjør på!
    Du hadde muskler, det tells ikke

Medlem Hadouken sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poo Vis post
    Har en først gjort det, erfaren man at det går som en drøm og at det er mye mindre pes enn man skulle tro. Kjør på!
    Det er lett for deg å si det

Hva slags diett brukte du når du gikk ned fra 105 til 85? MYE kardio? tidsrom?

Ferie Septimus sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Var smellfeit før jeg begynte å trene.. Var vel oppe i 110-112kg tenker jeg.
    Har ikke bilder fra akkurat den tiden.. (wonder why)..
    Har sikkert bilder fra litt lettere tider liggende (100?), men de er ikke digitalisert

Er fortsatt god og feit, men jeg skylder på bulksesongen.

- Sep

Medlem Thlian sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    31
    Thank U Schakver

Det var et flott et svar, og ja tanken har slått meg - kvitte meg med røyken først! For akkurat nå kjennes jeg ut som etter ei natt på jobb!

Ser ut som om de gode motiverende svarene kommer når man oppdager at det har kommet et friskt, nytt og godt tilskudd i livet

Jeg håper å holde meg på forumet her nå framover - forhåpentligvis jumping

En godt intellektuell samla gjeng her - hvis dem bare tør å vise det
    ....hehe

Så får vi bare vente å se om dagen hvor rastløsheten tar overhånd på mangel av nikotin og medlemskap på Spenst skrives for N`te gang

Før-bilder har jeg nok av så skulle jeg være så heldig å få etterbilder å være stolt av så poster jeg før-bildene da.....
    Man synser ikke - og går heller ikke turer i skogen uten kompass - I you know what I mean.....
    Mvh
    Thomas

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    skal du komme du i form som er morsommere enn vekttrening anbefaler jeg alternativ trening, kampsport, boksing.. men step 1. start på et treningsstudio

lykke til videre
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Bronse Member Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    deff fra vinter 2006 til sommeren 2006

Medlem Thlian sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    skal du komme du i form som er morsommere enn vekttrening anbefaler jeg alternativ trening, kampsport, boksing.. men step 1. start på et treningsstudio

lykke til videre
    Trente Tae Kwon Do aktivt i vel 4 år for noen år tilbake så der er jeg ikke helt ukjent, og skal jeg være helt ærlig så var det røyken som ødela alt coffee
    Mvh
    Thomas

Bronse Member Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Tynn før, feit nå. Fit hverken før eller etter

Kliss nytt medlem dump sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Slett ikke værst!jumping
    Kjør hardt, kjør stil, kjør hjem i kondemnert bil!

Bronse Member Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Thlian Vis post

spisinga mi har ingen sammenheng, sovinga har ingen sammenheng og ei heller jobbinga!
    Ergo - ikke rutine på en dritt og jeg skammer meg - I`M A SHAMED!!
    Kjenner meg igjen i dette.
    No creative person ever felt their day job.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jay10 Vis post
    deff fra vinter 2006 til sommeren 2006

En fantastisk forandring.. All honnør til deg!

Bronse Member Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    takker hit

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    hadde en pause på 6 mnd'r for jeg ble lei. En dag tok jeg bilde av kroppen min og sammenlignet med hvordan den så ut like før jeg ble lei og tok pause. Da så jeg at og trene er det beste som finnes ;=)

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM Vis post
    tingen er:
    om livssituasjonen din ikke tillater faste rutiner så må du tilpasse deg til det. det er enkelt.

1. har du et medlemskap i et gym du kan trene på? i så fall prøver du å dra dit hver dag.
    2. du trener ryggen en dag, brystet den anndre dagen, beina den tredje dagen og armene den fjerde dagen, og magen trener du på hver trening.
    3. om du ikke kan trene en dag, så venter du til neste dag.
    4. si til deg selv: jeg skal gå, jogge eller kanskje løpe litt, på mølla i ti minutter etter hver økt. uansett hva jeg gjør så skal jeg stå ti minutter på den mølla, har jeg dårlig tid så slutter jeg styrketreninga ti minutter før eller hopper over mage treningen.
    5. om du overhodet ikke har noen motivasjon eller ikke syntes det er noe gøy å trene, så blir du hjemme og ser på tv, det er uansett det du vil ende opp med etter en liten stund.

jeg kan ikke gi deg råd utover det jeg klarer å motivere meg selv til, men dette klarer jeg å gjennomføre selv, da kan du også gjøre det.
    5'ern stemmer vel ikke for alle? Føler jeg meg umotivert og slapp, tar jeg heller en fri uke, og kommer sterkere og med humøret på topp tilbake igjen på gymmenjumping
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.