Jeg og baliba herfra skal ihvertfall :P har bestilt billetter for lenge siden, men ikke fått no giro eller noe i posten enda :svak:Opprinnelig skrevet av lizzite
Nah, jeg er tragisk dårlig til å gidde å reise noen plass. Så blir nok hjemme her.
Kunne tenkt meg å hørt foredragene av Paulun og Rytter.
Jeg også.Opprinnelig skrevet av Platon73
Jeg skal helt klart dit..
Paulun har mye bra å komme med..
Festen kan jo bli bra den også
er ikke 20 års aldersgrense på foredragene da :POpprinnelig skrevet av blind
er du blind eller?
Har dårlig syn ja, men er da på Fitnesspartyet.. ikke seminaret det er aldersgrense.. altså, må man være over 20 år for å få vite hva disse foredragsholderne skal si? Tror neppe det er skadelig for oss under 20 å høre på.. heheOpprinnelig skrevet av PeterSQRM
Tror nok dere helt trygt kan gå dit på dagtid uansett alder ja....
flisa. den var ikkje te deg vett u (-; men men! gleder du deg? du får komme med refferate! du og balibus (-;
Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Når du ikke er på sprayturne ja.. hehe
Det jeg har av penger til å bedrive reising og tilsvarende nå i vinterhalvåret er i sin helhet satt av til reiser på fjellet, sesongkort, nye ski og diverse annet friluftsutstyr. En reise til Oslo må nok vike for min store pasjon i livet hvor enn interessant det måtte være. Trist, men sant!
Omnia Mea Mecum Porto
-> Alt jeg er bærer jeg med meg <-
Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Jeg ringte å spurte om dette.
Svaret var at de kom til å stenge nettsalget av billetter 14 dager før, men det blir salg av billetter i døra.. så langt det rekker..
Satser på dette ja...noen flere trøndere som skal ivei da???
Lizzite: Trønder'n din skal vel ivei![]()
Jeg håper jeg får muligheten til å dra nedover.Opprinnelig skrevet av Spare
Hvis jeg får tid og får overnatting hos en kompis der.
Trønder`n min? (må være Erland det da)Har vel ikke akkurat noe eierskap på han
.. joda.. skal dra dit sammen med han og..
Opprinnelig skrevet av Spare
Sist endret av lizzite; 20-12-04 kl 12:02