Har sett noen små snutter fra Condis og det ser litt annerledes ut enn jeg har forestilt meg. Vet ikke hvor snuttene er fra, men det ser ut som det er velutstyrte gym..
Noen som kan gi meg noen erfaringer?
Har sett noen små snutter fra Condis og det ser litt annerledes ut enn jeg har forestilt meg. Vet ikke hvor snuttene er fra, men det ser ut som det er velutstyrte gym..
Noen som kan gi meg noen erfaringer?
Jeg har trent noen ganger på Condis Fredensborg. Fine apparater, men frivektsarealet er relativt lite og slitt. De har riktignok blitt inkludert i condis-kjeden relativt nylig, så det er ikke sikkert de er representative.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Har et par solide kompisser som trener på condis ved ahus, som sier det er det beste studioet de har trent på, moderne og svært velutstyrt. Trente selv en periode på sentrum gym som nå er blitt en del av condis-kjeden, velutstyrt men gammelt og utslitt, men med bra bokseklubb.
Metro: Har du noen kompiser som ikke kan karakteriseres som "solide" i fysisk forstand?
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Det utstyret jeg har tilgang til på sats er også ganske velutstyrt.. Bærer jo naturligvis preg av mange år med hardt bruk, men sålenge det er kraftig og velutstyrt så har det jo ingenting å si.
jeg har vært 1 gang på condis stovner. det var en spesiell plassmen greit gym