Hei. Har drevet å trent fast i noen måneder med et mer eller mindre eget oppfunnet program, bare for å komme igang. Tenkte no at det var på tide å få laget et litt mer gjennomført treningsprogram å følge. Har tatt utgangspunkt i et overkropp program, et biceps og triceps program.
Planen er å trene helkropps programmet Mandag, og Onsdag. Et beinprogram på Tirsdag. Og en blanding av Biceps og Triceps programmet på Fredag (Har lyst å jobbe litt ekstra med armene). Dvs. 4 dager i uken med trening.
Overkropps programmet :
Rygghev -> Kunne gjerne tenkt meg forslag til erstatnings øvelser for denne.
Roing med manualer
Nedtrekk
Biceps curls m/manualer
Benkpress
Skuldepress m/ manualer eller maskin
Pushdowns
Crunch
3 sett med 12 reps.
Bicep / Triceps programmet :
BICEPSCURL SMALT GREP
EN ARMS HANTELCURL
EN ARMS PREACHER H.C.
STÅENDE EN ARMS CABEL C. 1
Liggende extensjons
Push down med tau
Kickbacks med hantel
Har ikke tatt med reps, og sett. Siden det varierer veldig fra uke til uke på dette programmet. Men kan sees her:
Bicep =
Bygg massive biceps p 14 uker.
Triceps =
Bygg store TRICEPS!
Det jeg lurer på er om dere synest Overkropps programmet er f.eks dekkende nokk? Har jeg gått glipp av noen øvelser jeg bare må ha med? Noen øvelser dere ville byttet ut med andre?
Biceps / Triceps programmet, ser det ok ut?
Et bra beinprogram er jeg sikker på jeg finner om jeg bare leiter litt gjennom forumet her.
Så helt til slutt da. Når man tar å ser på hele uken (hele treningsprogrammet til sammen), ser det ut som jeg har klart å koke sammen noen som kan duge?
Håper på litt tilbakemelding fra noen med litt mer erfaring enn meg. :-))
Mvh
Lars