En nabogutt av meg lurer på om det er normalt å ha en armstørrelse på 26,5 cm når han strammer armen.Han er 16 og et halvt år,65 kg og 189cm.På forhånd takk for alle svar.
En nabogutt av meg lurer på om det er normalt å ha en armstørrelse på 26,5 cm når han strammer armen.Han er 16 og et halvt år,65 kg og 189cm.På forhånd takk for alle svar.
Syntes det var litt lite, normalt er vel 31/32 hvis du ikke har trent før..
Det spørs jo om gutten er sent eller tidlig utviklet ,om han er mager eller normal-overvektig osv osv Synes ikke det høres så usannsynlig ut
Kommer helt ann på, har vel ikke unormalt små armer i forhold til vekta
og hvor tykk er han rundt armen da?
http://www.idrettsforumet.no/download.php?id=747
Han spiller fotball og har lav fettprosent.
65kg på en kar på nesten 190 er jo underernært så det holder, armmålet hans er ikke overaskene, for gutten må jo være på grensen til å se anorektisk ut
-E195
Han var jo ganske høy da, har vel lange armer oxo da..
Da blir den jo tynnere.. Blir den ikke?
Syntes det virker litt lite jeg og. Jeg er ikke noe stor rundt armene og jeg har 34cm når jeg strammer, og jeg har bare trent 1 og en halv månede ca.

Det er ikke unormalt hvis denne karen er så fuuuckings dritt tyn... be han legge på seg muscles..
Underernært som det holder??? Stemmer nok ikke det aspartam, tror du må sjekke tallene igjenn jeg...Opprinnelig skrevet av Aspartam
65kg på 190cm er ikke så mye nei.
You are hotter than 92% of men on this site!
veier rundt 65-66 nå jeg, og jeg er rundt 171cm, og jeg er tynn,mager,skinny you name it!![]()
haha veide 60 kg i 2 klasse:P 55 i 1 klasse
Helt seriøst, hvor stor fett% tror dere det er på denne karen?Opprinnelig skrevet av FruitDrops
Byggern, du er flink å måle med øyneneNå ser vi jo bare ene armen da men det gir jo en vis pekepinn.
...I simply am not there.
http://www.klikk.no/bmi.asp
Med hans stats er han i følge BMI undervektig.
Ser du litt nøyere så er han i grensetilfelle. Ikke noe problem medisinsk sett.Opprinnelig skrevet av Chris
for å si det slik litt tynn da lurer på om han eter i det hele tatt.
65kg på en kar på nesten 190 er jo underernært så det holder
Med den påstanden er det underforstått at han er kraftig underernært, ergo et problem medisinsk sett.
dette kommer veldig ann på genetikken din, men synes det var litt lite ja!!Normalt er vanskelig i og med at vi er så forskjellige, men vil tippe mellom 26 - 30 cm tenker jeg.....men tror i kke det er noe som man kan si er normalt, ting må stå i forhold til kroppen din og kroppsform!!!
han er iallefall ikke overvektig![]()
push harder - lift more
nei det skal han ha!han er iallefall ikke overvektig
tror ikke han har en uvanlig lav fettprosent, har bare lite muskler, og ikke noe særlig beinbygging. Vil jeg tro.
jaja hvis han trener litt så fikser han det på null niks.
Det som er rart med mine armer, er at underarmene mine flekset måler mer en overarmene mine flexa. weird, har ikke sett noen andre som har det, og da mener jeg flekset sånn at armen ikke går nedover kroppen, men at underarmen går ut fra kroppen ved albu stilling.
RockyRock
shit... er ikke overarma dine rundt 48 eller der omkring?
push harder - lift more
Wow, det kan jeg ikke forestille meg en gang. Skal ikke gå an det, med din størrelse.Opprinnelig skrevet av Rock
![]()
Think Big!
jeg målte dem når dem var pumpet og var litt snill med målebåndet, må få noen andre til å måle, er redd dem lander på en god 46+cm, med 16% kroppsfett, er det ikke noe spesielt, men forarmene mine utvikler seg tydligvis i litt fortere tempo, om det er mulig, hehe. ja embraced jeg synes også det er merklig, kanskje jeg bare må få noen andre til å måle så blir det mer nøyaktig.
RockyRock

Synes det hørres ut som fyren spiser for lite jeg .. 65kg er alt for lite til å værre 1.90Opprinnelig skrevet av Aspartam