I kveld klokka 21.00 på Nrk2 skal det vere en svensk dok. Om kroppsbyggeren Anders graneheim
I kveld klokka 21.00 på Nrk2 skal det vere en svensk dok. Om kroppsbyggeren Anders graneheim
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Det er et knallprogram som bør ses for de som ikke har sett det før.
Er det snakk om den samme dokumentaren som ble sendt på tv4 for en god stund siden, også kalt "sista posen"?
Fint at du poster når slike tinger 'skjer'.. setter pris på det
Takker!! gikk glipp av den sist.![]()
"Den siste posituren" heter dokumentaren.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Jeg kan ta det opp på pcen og legge ut en plass på nettet, sånn som jeg gjorde med testosterongutta..
Diezel pus, kan du fikse meg den dokumentaren elller ? Jeg har ikke sett den enda![]()
Flott tips, cutler! Da blir det Graneheim frem til Donnie Brasco!![]()
kan man streame NRK2 på nettet ett sted?
rata tat tat
POKKER altså.. Skal på kino klokka 21.15..
Kan du hjelpe meg her Diezel?
Bare MÅ få sett det..
Dizel har du ein plass der folk kan få lasta ned dokumentar saken elle?,. harkje nrk 2 + må til sengs s00n, + den andre om testosteron gutta filmen sko eg tenkt meg.
cutler: karma på vei![]()
den ligger jo overalt på nettet da... min version heter: Bodybuilding - Anders Granheim - Sista Posen (documentary bodybuilding TVRip.DafT).avi
Han Vince, hadde en følelse av at han hadde synthol i armene...hmm..Noen som og tror det eller er det bare jeg som er dust? hehe
Den skulle der sett. Jævlig bra program. Skulle vært flere av dem, klarer nesten ikke vente til treninga imårra
Syns Graneheim var den som så best ut av de vi fikk se, jeg. Han hadde ikke den skilpaddemagen som de andre hadde...
Bra program.
"Say it, believe it, achive it!"
Jeg for min del vil gi all min ros til vår egen Geir Borgan Paulsen.. Jeg syns ikke det var en verdig vinner hvertfall.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hva slags konkurranse var det egentlig i og med det var på et totalt øde sted?? Alt så vel litt primitivt ut?
Mener at di nevnte i programmet at det var Master Olympia men skal ikke si det sikkert.
Quote Tivoli-Kroppen:
Spør jeg også.. hvor kan jeg laste den ned hen?
Kom hjem fra kino nå og King Arthur var overhodet ikke verdt å gå glipp av dokumentaren for..![]()
Direct connect, kazaa, alle sånne nedlastningsprogrammer...
Noen som vet om servere på dc++ som ikke krever deling?
fant ingenting på kazaa, og det var en user på winMX som delte den..

Vince Taylor(hvis det var han du mente )tror ikke han har synthol i armene.Har sett de på veldig nært hold og faktisk tatt på dem.Opprinnelig skrevet av Diezel
Jeg har hilst på Vince Taylor og da også sett han på nært hold , men jeg er ikke i stand til å se om en bygger har brukt synthol sålenge han har gjort det på riktig måte , noe jeg tipper at veldig få er i stand til å se.
De som har gått for langt med oljen og bruker den feil er det som regel enkelt å se det på men de er det ikke mange av.
Gjettekonkurranse:
edit: hvordan legger man ut bilde fra en link?
Ville bare nevne det at det var 85000 seere som såg "den siste posituren". Norge må då vera eit bra treningsinteressert land.![]()
Quote Tivoli-Kroppen:
Søren glemte programmet,men det gjør ikke så mye.Trening kan jeg nok av.
Hehe, det har ikke så mye å si om du kan mye om trening eller ikke da. Var et bra program, helt klart verdt å få med seg, enten man kan mye eller intet om trening.Opprinnelig skrevet av Gadja
![]()
Irriterer meg fortsatt grønn over at jeg ikke fikk sett det..
Ingen som vet om et sted jeg kan få sett den, eller evt kjøpt den og andre lignende dokumentarer?
Den ligger på eDonkey-nettverket:
http://www.emule-project.net/
ed2k-link (klikk når du har installert eMule)
Det er noen fullstendige sources, men kommer nok til å ta litt tid å hente.
Fant den også på DC (Direct Connect):
http://dcplusplus.sourceforge.net/
Skal prøve å få hentet den begge steder, men det tar nok tid...
Sist endret av worbid; 29-07-04 kl 23:23 Begrunnelse: ed2k-link
Ingen så har filmen på ftp server eller noe, slik at eg kan få lasta den ned:/
kazaalite, eller dc++ finne ann ikkje der... har også ein amerikanse dokumentar film om noen ungdommer så trene og styre på, her er navne på ann "Muskelpojkarna.documentary.bodybuilding.TVRip.Daf T" fant ann på dc++ er ok nok film det o.
Jeg har "sista posen", men problemet er å finne en server å legge den på da...
Skal se om jeg får fiksa det på en eller annen måte.