Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Ny jente trenger litt hjelp :)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006

Ny jente trenger litt hjelp :)

Hei!

Er ny her jeg :-) Prøver å komme i litt bedre form "til sommeren" (som allerede er her!) Begynner jo som mange andre litt for sent da...

Problemet er det at jeg har trent bra nå i to uker, gått morgentur på 60-80 min hver dag, gjerne en kondisjonsøkt på kvelden eller styrketrening. Og fortsatt går jeg ikke ned, ser heller ikke noen forbedringer på kroppen. Det er ganske umotiverende må jeg si!

Har også vært veldig flink med kosten, så skjønner ikke at noe skulle sperre der heller.

Noen som har noen råd?
    Obrigada!!

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Heisann! Velkommen hit!

Frustrerende det der. Virker som du er godt igang med treninga i allefall. Og du sier du har kontroll på maten. Det hadde vært fint om du opplyser om vekt, og om du kan gå i detalj når det gjelder dietten, så blir det mye lettere å hjelpe deg.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Velkommen.

Enig med diste, vi trenger mer informasjon skal vi kunne svare noe.
    Sitt deg ned og skriv opp kostholdet, treningen, alder, vekt, hvor lenge du har trent etc så skal det nok bli sus i serken.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    jepp!!! tar to eksempel dager jeg :-)

DAG 1:
    60 min gåtur før frokost

Frokost: havregrøt av 40g havregryn, 1 dl skummet melk, 20 g rosin og resten vann
    Mellommåltid: eple/gulrot
    Mellommåltid 2: proteinshake
    Middag: salat m/200 g alaskan pollock og fetaost

30 min spinning + 30 min styrketrening
    (innrømmer at styrketreninga er "litt" usystematisk..)

Kveld: proteinshake

DAG 2:
    80 min gåtur før frokost

Frokost: skinkeomelett (ca. 3 hvitter, 2 guler, 100 g skinke)
    Mellommåltid: protein sjokolade
    Mellommåltid 2: eple (pink lady er best da :-))
    Middag: 150g kyllingfilet m/cottage cheese og masse krydder

45 min "eleptical trainer"

Tar vitaminer hver dag: b-vit, kalsium, antioksidanter, "POW" (multivitamin fra helsekost) og tran i alle måneder uten "r", altså ikke nå

Har trent mye de siste årene, mye er kanskje relativt her på fitnessprat.no, men ca. 5 ganger i uka, mest kondisjon i en eller annen form. Har hatt et lite opphold nå, før jeg satte igang igjen for 2 uker siden.
    Må tillegge har jeg også er ganske stressa om dagen, har 4 eksamener som perles på en snor de to neste ukene.. kanskje det har noe med saken å gjøre??

Så var det "statsa" da:
    vekt klokka 7 i dag morges: 66,4
    26 år

og sus i serken til dere som svarer!!!

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Det var lite kalorier, så du burde befinne seg i tilstrekkelig negativ energibalanse.
    Er du allerede i ganske god form? Hvor høy er du? Midjemål? Favorittfarge? Hvordan ser styrkeprogrammet ditt ut?

Det må ofte ekstra mye til for å forbedre formen, hvis den allerede er veldig bra.
    http://www.dingsekongen.no

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det første som slår meg er det samme som LurePer kommenterer, kalori-inntaket ser litt lavt ut. Prøve å legge til 2 måltider, slik at det ikke går for lenge mellom hvert måltid kanskje. Også, på dag 1 så er frokosten nesten bare karbohydrater, men på dag 2 så er frokosten nesten bare proteiner. Jeg ville hatt både proteiner og karbohydrater i dagens første måltid.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Kutt ut p-pillene
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Kutt ut p-pillene
    Nei!
    I`m to old for this shit!

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    velkommen Det ser egentlig ut som om du eter for lite, da går kroppen på "sparebluss" og slutter å brenen fett! Har hatt det problemet selv før!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    To uker er ingenting. Tolmod er også mot, som man sa i gamle dager.
    Hold deg til dietten og trening i 1-2 år, så ser du nok resultater.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer
    Det var lite kalorier, så du burde befinne seg i tilstrekkelig negativ energibalanse.
    Er du allerede i ganske god form? Hvor høy er du? Midjemål? Favorittfarge? Hvordan ser styrkeprogrammet ditt ut?

Det må ofte ekstra mye til for å forbedre formen, hvis den allerede er veldig bra.
    Hei!!
    vel, formen er vel ikke så verst. har ganske bra muskelatur, men fortsatt for mye fett på alle de feil stedene :-( men det er vel typisk for mange jenter eller? hehe

er 168 høy
    midjen målte jeg idag bare for deg: 76
    vekta var 200g mer idag enn igår. jeg vet det er dumt å joppe på vekta hver dag, men dere vet sikkert hvordan det er!!

styrkeprogrammet mitt er som sagt veldig usystematisk (bortsett fra når jeg trener bein på gymmet) bruker frivekter på overkroppen, kjører disse øvelsene etter lysta og gefuhlen: hantelcurl, side hev, fronthev, hantel kickback, "fransk press", skulderpress, stående roing (foroverlent) osv.
    tar ikke alt dette hver dag, men som sagt usystematisk, litt her og litt der. men jeg kjører ALLTID til jeg er skikkelig brent!!

magen tar jeg annenhver dag. vanlig situps, reversered crunch, liggende med pute mellom bena som jeg senker mot gulvet (hardt!!) rygghev

favorittfarge?? har det noe å si også? hehe.. liker svart jeg.. og rosa!!

ha en super dag :-)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Det første som slår meg er det samme som LurePer kommenterer, kalori-inntaket ser litt lavt ut. Prøve å legge til 2 måltider, slik at det ikke går for lenge mellom hvert måltid kanskje. Også, på dag 1 så er frokosten nesten bare karbohydrater, men på dag 2 så er frokosten nesten bare proteiner. Jeg ville hatt både proteiner og karbohydrater i dagens første måltid.

endringer notert!! skal gjøre mitt beste, blir nok mer system bare skolen er slutt! DA blir det enda mer disiplin og hardkjør!

Takk for tips!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Kutt ut p-pillene
    går ikke på det, så det er nok ikke det som problemet!!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    velkommen Det ser egentlig ut som om du eter for lite, da går kroppen på "sparebluss" og slutter å brenen fett! Har hatt det problemet selv før!

bra bilde av deg!! har jo fått "tilsnakk" fra gutta over her for kaloriinntaket, og du sier det samme, så da er det vel bare å spise mer da :-)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    To uker er ingenting. Tolmod er også mot, som man sa i gamle dager.
    Hold deg til dietten og trening i 1-2 år, så ser du nok resultater.
    tålmodighet er en dyd ja!!!
    kan ikke si annet enn at det du sier er riktig.. trene i 1-2 år og holde diett samtidig. men så kommer det jo litt ann på hva man trener til da

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    velkommen

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Har du trent i hele to uker uten å få resultat.... Ja, har du ikke fått resultater nå så kan du jo like så godt gi opp hele greia!................... eller?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av losa
    Har du trent i hele to uker uten å få resultat.... Ja, har du ikke fått resultater nå så kan du jo like så godt gi opp hele greia!................... eller?

nja.. du sier noe... MEN TRUKKE DET... bare litt frustert..
    men viste nye bilder av meg til min søster igår.. og søt nok som hun var sa hun at hun så stoooooor forskjell... så det går vel fremover likevel!!!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.