Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Ny med DC

Kliss nytt medlem Bergen_DC sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23

Ny med DC

Jeg er ny med DC og lurer på et par ting!
    Dere har sikkert blitt spurt om dette før ,men allikevel....

Hvordan trener dere cardio sammen med DC?
    ( Man = dag 1 , Ons = dag 2 , Fre = dag 1 , Man = dag 2)

Er det ikke nok å strekke ut vanlig?
    (Altså uten vekter...)

Er dere bra rippet når hele tiden?
    (Altså jeg mener ikke helt deffet , men fettprosent på ca 7-14 %)
    NO PAIN NO GAIN

SizE MatTeRs!

Medlem
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Jeg kjørte kardio på ikke-treningsdager eller alt utenom dagen jeg hadde beintrening og dagen etter.

Vanlig strekking og vekt-strekking har jo to forskjellige funksjoner.

Tror de aller fleste har en respektabel fettprosent hele tiden, ja.
    Sp&#248;rs p&#229; &#229;ssn det ser ut drar nok noen litt over 14% da <)

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Takk skal du ha! men hva er det som skiller vanlig strekking og vekt strekking?
    Jeg har f&#229;tt h&#248;re enormt mange ganger at man ikke skal t&#248;ye ut etter trening fordi at man river opp musklevev eller noe...
    NO PAIN NO GAIN

SizE MatTeRs!

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg gidder faktisk ikke skrive noe mer enn et svar p&#229; dette her...

Enten glemmer du alt du har l&#230;rt f&#248;r og h&#248;rer p&#229; DC, ellers s&#229; trener du ikke DC.

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Jeg vet alt det,men det jeg spurte om fant jeg ikke...
    NO PAIN NO GAIN

SizE MatTeRs!

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Extreme stretching utvider muskelen din, og innen en mnd er jeg sikker på at du kommer til å se forskjell i feks brystmuskulatruen. Stretchingen hjelper også på restitusjonen - og det er viktig, da du trener med rp og total utmattelse, og noen dager senere er det en ny økt på samme muskelgruppe.
    Og - en god betegnelse en her inne kom med på extreme stretching - "En ballong er lettere å blåse opp når den er slakkere i skinnet"..

Følg DC 100%, med stretching og alt som hører til. Les alt du kommer over, og om du ikke får fremgang er det fordi du spiser for lite, eller ikke er hard nok med deg selv.

Kan forøvrig quote Doggcrapp fra Cycles for Pennies-tråden. (Les den! (Pt. 1 / Pt. 2))

Sitat Opprinnelig skrevet av Doggcrapp
    I have done enough research on fascia stretching to believe in its merits. I have seen its shocking results in myself and the people who I have trained. If you would like another opinion--do a search on Jon Parillo-who advocates a different yet extreme form of stretching. I'm not advising someone do a stiff leg deadlift with 800lbs. The weights I use in a bottom position of stretching are all well below what I can use in a reps fashion. I monitor myself very well with measurements and self analyzing---there is no doubt in my mind that the fascia stretching I do has accounted in rapid size increases and roundness(especially in my triceps, chest, quads, and calves).
    --

Edit:

En ting til;
    * Bergen_DC : "Er det ikke nok å strekke ut vanlig?"
    * Big Boy : "Enten glemmer du alt du har lært før og hører på DC, ellers så trener du ikke DC."
    * Bergen_DC : "Jeg vet alt det,men det jeg spurte om fant jeg ikke..."

Siden du vet det, er det vel ikke noe å stusse på - du MÅ kjøre ekstrem strekking (ja - med vekter) for å kjøre DC. Følg alt -- du kommer ikke til å angre..
    Sist endret av Goliat; 05-01-06 kl 22:10 Begrunnelse: Litt mer å skrive :---D

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.