Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Nybegynner..

Medlem
    Ble medlem
    12-2003

Nybegynner..

En kamerart av meg har fått beksjed av fotball treneren sin at han må begynne å trene vekter og forbedre sin fysiske styrke, og han har da kommet til meg og spørt om litt hjelp til et trenings program..

Jeg lurte da på om noen av dere kunne hjelp meg med dette siden dere har litt mer erfaring og vet best hva som passer for en nybegynner..
    Jeg tenkte på et helkroppsprogram...

Han er ikke store gutten så han trenger virkelig litt muskler..

Vekt: 57kg
    høyde:1.75
    alder:17

Spinkel type
    "The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    bruk et fullkroppsprogram (bruk søk funksjonen) 2-3 ganger uken, og gi han Hardways artikkel "retningslinjer for matinntak".
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY
    bruk et fullkroppsprogram (bruk søk funksjonen) 2-3 ganger uken, og gi han Hardways artikkel "retningslinjer for matinntak".

ok, skal gjøre det... tviler på at han kommer til å være så flink med den maten, men men
    "The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av XL
    ok, skal gjøre det... tviler på at han kommer til å være så flink med den maten, men men
    Hvis han ikke fokuserer på matinntak, kan han (nesten) like godt la være hele opplegget.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    jepp stemmer det.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Man kan få resultater selv om man driter i maten spesielt når manikke har trent før, men det er som sagt MYE man går glipp av hvis man ikke får i seg nok mat.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2004
    jeg synes at det er viktigere å fokusere på å få motivasjon til å trene videre dersom man er nybegynner. Å henge seg opp i kosthold og denslags kommer jo etterhvert uansett. Men du får jo selfølgelig maksimal fremgang med rett ernæring.

Medlem
    Ble medlem
    12-2003
    enig med de to siste gutta her... er best å konsentrere seg om det å komme seg på gymmet å få gjort øvelsene først....

Han er ikke sånn super entusiastisk til dette, men han skulle prøve å se åssen det var... men jeg har snakka litt med han om dette med kosthold og han virket faktisk ganske interesert når jeg forklarte hvor STOR forskjell det blir...

Lignende tråder

1. NyBegynNeR
    By freddy87 in forum Trening
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 27-07-04, 09:23
  2. Svar: 10
    Nyeste innlegg: 04-01-04, 16:12
  3. Nybegynner trenger hjelp!
    By pons in forum Trening
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 28-12-02, 01:34
  4. Svar: 4