Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Nybegynner på manualer

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006

Nybegynner på manualer

Heisann!

For det første vil jeg si det ligger utrolig mye bra tips når det gjelder trening og koshold her inne. Driver nå og legger opp en ny kostholdsplan, som jeg skal poste her om noen dager, så jeg muligens kan få noen tips på om den er bra nok.

Har kjøpt meg dette manualsettet:
    http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____39312.aspx

Har dere noen tips til hvordan jeg skal utnytte dette best mulig? Da jeg selv er nybegynner på dette. Hvordan bør jeg trene med disse manualene? Øvelser, reps og lignende.

Mvh
    Stevie

Gettin better.. Gullguttn sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23
    Har lignende manual sett hjemme, bare pass deg.. det tar dg omtrent 4 uker så er alle manualene for lette... du kan få kjøpe vektene min og vist det er interesse...

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Velkommen.

Den kofferten med manualer kan du bruke på en måte og bare en måte.

Fin nærmeste kaj, ha kofferten i hånden og sving rundt noen ganger.....slepp dritten når den peker mot vannet....kjempe trening.

Spring så og kjøp ny koffert og utfør et sett til, eller du kan springe til nærmeste helsestudio å melde deg inn der.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    hehe, såpass ja.

Har meldt meg inn på studio også, så vektene er bare kjøpt for å ha noe å pusle med på fritiden. Blir de for lette om 4uker, så betyr jo det at jeg har gjort fremganger, så da er det bare positivt. Snakkes

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av stevieg
    hehe, såpass ja.

Har meldt meg inn på studio også, så vektene er bare kjøpt for å ha noe å pusle med på fritiden. Blir de for lette om 4uker, så betyr jo det at jeg har gjort fremganger, så da er det bare positivt. Snakkes
    Etter du har trent på studioet så skal du rett hjem, spise som en hest og legge deg. Ikke pusle med noe, iallfall ikke vekter, det er fyfy

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    kjapp deg å levere tilbake vektene, kansje du kan bytte de i en fin treningsbukse eller noe slikt.

de pengene burde du brukt på proteinpulver!
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Ok, burde spørt dere før jeg kjøpte de!

Men kostet bare 149,- så det skal jeg vel overleve ;-)

Takk for tipset folkens!

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Er vel strengt tatt ikke helt bortkastet. Om du av ulike årsaker ikke har muligheten til å trene på studio en dag, eller i en periode kan de fungere som en bitte liten erstatning. Litt trening er stort sett bedre enn ingne trening. Er de for lette kan du vel kjøpe et sett å slenge på noen flere vekter.!?..Men er som sagt liten vits å ronke rundt med disse manuelen etter en hard økt på studio.

Takk for meg
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Om settet bare kostet 149 synes jeg at det er et kjempekjøp. Hvis du skaffer deg en benk i tillegg kan du trene masse hjemmefra. Er ikke helt enig at du har vokst fra det om 4 uker heller..... det kommer vel ann på hvor stor du er nå da!

Medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Kjøpte lignende hos en kompiss, brukte dem bare et par uker så begynte jeg på treningsstudio. Har bare støvet ned siden da Fin pynt da

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.