Er det noen som har strategien og målene for våren 2008 klar , er det noen som skal gjøre noe nytt og spennende ?
Jeg er supermotivert og kommer til å kline til nå , hva med dere andre ?
Er det noen som har strategien og målene for våren 2008 klar , er det noen som skal gjøre noe nytt og spennende ?
Jeg er supermotivert og kommer til å kline til nå , hva med dere andre ?
Har et par ting jeg kunne tenkt meg å fått igang som er i en aktiv planleggingsfase.
Treningsmessig kommer jeg til å kjøre Westside for styrkeløft, og vurderer å spille linje i amerikansk fotball 1-2 ganger i uken når jeg ikke har styrkeløft. Tror dette kommer til å påvirke styrkeløftingen positivt.
Har og håp for en og potensielt flere på gymmet kan gjøre det bra i styrkeløft over nyttår.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Jeg er motivert for å begynne med trening igjen! "Startet" vel i dag med en liten økt. Målet mitt nå er å være rutinert og komme i god form til sommeren. Gått ned 12kg som jeg har planer om å få tilbake![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
tjolahopp
Har endelig fått meg treningspartner, så plan for 2008 er en strukturert trening og spising..... Til sommer'n skal jeg se smashing uthihi
Ja, jeg skal også begynne å jogge
Poppis
"Ingen fugl flyr for høyt
om den flyr på egne vinger."
Pain is gain! Her blir det å kjøre hardt med styrketrening og judo frem til sommeren.
Tja det er jo skummelt å legge ut måla sine her, kjedelig om det skulle gå i dass...
- Men jeg går å har en liten plan om å nå 95 kilo i kroppsvekt, for så å ta en deff å miste 6-10 kilo.
- Bli ordentlig god i rubgy og prestere i kamper vi spiller og vinne NM.
Det som er dilemmaet er jo at i rugbyen trenger de meg tyngst mulig.. Får se hvordan det går, men skal nå 95 kilo i allefall så får vi se på deffen!!
Det var vell igrunn det som var kropps og sportsrelatert...
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Etter en lang høst med sykdom og skader så er jeg nå klar til å ta fatt på å få kroppen i form igjen jeg også..
Begynner vel på tirsdag eller onsdag med rolig trening..
Planen er å gå ned 5-8 kg og da helst ikke miste mere muskler , men heller øke ørlite i muskler og mye i styrke.
Kondisen må tilbake til august/september nivå også i første omgang, så får en se om det er mer å hente i denne gamle skrotten..
Blir styrketrening, svømming, løping og kanskje litt ski utover vinteren.
blir vel ikke så mye eksprementering og nye ting. Blir vel heller det enkle er ofte det beste..
Skal bare fortsette i samme sporet som før juletid og sykdom.
Forhåpentligvis finne ut hva som er galt med venstre (og eventuelt høyre) kne. Skal på MR om en drøy uke, så får håpe de finner ut av det da. Få til å trene bena regelmessig uten smerter i kne.
Jeg bytter gym til http://www.progym.no/vallo/ skal begynne å trene med MrMuscle og det er en motivasjonsdrivende faktor jeg ikke har hatt på flere år.
Sitter med røngenbilder som viser en nyre som ikke er god og en annen som er verre men om det ikke blir verre enn det er nå så vil det neppe plage meg så mye at det betyr så mye.
Skal begynne med kardio i tillegg til vektene og dette kombinert med at jeg setter meg opp et skikkelig tillskudds arsenal som skal impelmenteres må bare gi resultater. Håper jeg ramler under 80kilo i vekt samtidig som jeg øker i omkrets her og der, midjen ned 10cm eller mer , armene opp rundt 2-3cm burde være peanuts men man vet aldri.
planen er å komme tilbake der jeg var i første omgang.
ganske sikker på at det ikke skal ta så alt for lang tid
så får jeg sette meg nye mål når det er oppnåd![]()
Planlegger å bytte gym til et med lavere dørstokkmil. Fortsette daglig kardio, sammen med en styrkeøkt på dagtid, og en på kveldstid i løpet av uka. Kostdelen burde jeg kunne nok om til at den blir grei nok.
Denne nyttårsaften er definitivt kvelden for de gode forsett.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Å bytte gym er motivasjonsfaktor #1 for meg , begynner nå på mitt sjette gym i Tønsberg siden 1999 , problemet er at om jeg skal fortsette å bytte hver gang motivasjonen går i dass så må jeg flytte til en annen by om et par år
Jeg er motivert som en SS-offiser i jødeghettoen. Det har kun vært vedlikehold det siste året, så nå er på tide med andre boller. Savner tiden da man la litt mer innsats i pumpingen.
Skal bytte gym (visst det er noe tess), så blir det deff i fra Mai og til oktober regner jeg med. Så får vi se om det er blitt noe muskler.
Flytte inn i ny leilighet og komme meg på plass slik at det blir litt struktur i livet mitt igjen. Det siste året har vært pinlig hva gjelder trening og kosthold for min del. Har mistet masse muskler og lagt på meg fett, deilig. Men, nytt år nye muligheter. I min verste form på årevis har jeg også plutselig blitt sammen med ei knusedeilig ei som er noen år eldre enn meg og er en av de ytterst få kvinnemennesker jeg kan ha interessante samtaler med. 2008 blir mest sannsynlig en meget bedre år enn 2007. <3
Forhåpentligvis skjer det masse på jobbfronten i løpet av de første månedene neste år. Hva som skjer, når, hvor, etc er fortsatt helt hysj-hysj, men spennende blir det.
Treningsmessig har jeg testet ut ei lita uke med Time under tension, og det ser ut til at det er slik de første månedene med trening blir. Nytt og spennende for meg, og nye, spennende (les; grusomme) øvelser. Uvisst hvor lenge jeg trener på den måten, men ihvertfall de to første månedene.
Første konkurransen blir enten Polen i mai eller Stockhold i juni, og etter det blir det 3-4 konkurranser rundt omkring. Jeg gleder meg allerede!
Og så blir jeg visst voksen til sommeren.... det må jo feires.
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Det eneste som er sikkert er at jeg skal ned fra 94 til 90 kg - miste litt mer fett enn 4 kg og få litt mer muskler. Det burde passe på 177 cm.
Utover dette så aner jeg ikke. Alt avhenger av om og eventuelt når jeg får meg en jobb igjen. Alt. 1 er å jobbe for vikarbyrå eller deltid et års tid, skrive på Ph.D. avhandlingen og trene og konkurrere mest mulig og ha det moro. Alt. 2 er å finne en godt betalt streber jobb igjen og da blir det mindre moro men mer penger. Hva det ender opp med avhenger av om noen av jobbsøknadene jeg har inne gir uttelling ganske snart.
Edit: Pluss uansett få ferdig seilfly utsjekken innen påske + få nok timer i lufta i løpet av sommeren til å ta med NK på en passasjertur slik at han blir frelst og slutter med denne fæle to-dimensjonale seilingen på horisontalt vann.
Jeg er litt i villrede. Jeg er keen på å KLINE TIL med styrketrening igjen, men jeg er også klar for å være med på fotballaget, OG komme igang med kampsport igjen. Jeg har også lyst til å kjøre mye snowboard.
I en travel uke vil dette ta veldig mye tid og kreve store mengder mat og hvile, hvilket ingen av delene er noe jeg har unnet meg det siste året! Minst!
Men planen må på bordet snart. Jeg har nå også fått meg premium medlemskap på elixia, så nå kan jeg trene på alle senterene de har i oslo, det er faktisk blitt en del.
Har også en gammel treningsparter som er motivert som helvete, vi bor på litt forskjellige steder men håper å kunne trene med han i hvert fall en gang i uka.
Trening blir det i hvert fall mye av, og godt er det. Lurer på om jeg skal selge xboxen...
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Så sant skader ikke drar seg opp igjenn eller blir verre, så skal jeg bli enda deiligere i 2008. Be aware...
Jeg skal ned min. 15kg fram til 1. Juli og dessuten øke betydelig i muskelmasse. Kommer til og legge opp bilder og fremgang i treningsdagboken
Har bare forfalt og forfalt i det siste.
Skal sjekke ut om uttrykket TRAIN INSANE OR REMANE THE SAME er noko i![]()
Jo, det er min bil du ser i avataren :)
Vi får se hva som skjer, har ikke helt bestemt meg enda.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Ting som skal gjøres i 2008:
- Mer og iherdig jobbing på skolen
- Mer trening
- Forbedre kostholdet
Ting som IKKE skal gjøres i 2008:
Alt som ikke er nevnt på "skal gjøres"-listen...
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Skal prøve å fjerne noen cm rundt midjen som måler 83cm 31.12.07
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Prøve å løfte over 550kg sammenlagt![]()
Ain't nothing to it, but to do it!
Logge inn flere utenladsferier og samtidig perse i overtid for å kunne betale for det..
Øke flaskesamlingen/sigar
Bli en større drittsekk på jobben
Få hushjelpen i arbeid
prøve proteinpulver igjen...lenge siden sist......jaja,det var nyttårsløftene.
Clausthaler....

I det nye året som kommer nå, har jeg et par mål selv.
-Trene mer byggerrelatert og kline til med bodybuilding enda hardere enn jeg har gjort det siste halvåret.
-Ta skolen litt mer seriøst og øke snittet med 0,4 opp til 4,7. Ha mindre fravær på skolen.
-Bruke mindre penger på unødvendige ting generelt og starte å spare litt opp!
planen min for 2008 er å starte på en diet i februar som går rolig mot sommeren. prøve å stabelisere meg på rundt en 10% fett.
grunnen er seffølgelig sommerformen men hovedgrunnen er for å komme ned til en fett% der jeg kan se hva jeg må jobbe med videre i symetrien og rundt tykkelsen i muskelaturen.
gjerne jeg da klarer å bestemme meg om når jeg entrer en scene![]()
ellers er det bare å fortsette der jeg slipper i 2007, spise bra trene hardt og vokse enda mer![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Har en veldig enkel plan for 2008 egentlig.
Blir større, sterkere og mer definert (Vanskelig?)
Gjøre det bedre på skolen (MYE bedre)
Leve livet så godt jeg kan![]()
Jeg er innkalt til militæret til 8.januar, men skada kneet mitt, så regner med at jeg slipper å være der
(Ingen plass til en krykke mann regner jeg med:P )
Så målet mitt er vel igrunn bare å trene overkroppen best mulig fremover, og 2. januar starter jeg med bra kosthold igjen, etter å ha spist ganske dårlig siden skaden rett før jul..
Er vel å bli sterkere og større som er det vanlige målet vel?
Så et tre-sifret tall på vekta, er igrunn en del av målet til året
Ellers skal jeg bli flinkere på:
Å avslutte live-gaminga, så jeg får mer søvn om nettene..
Spise enda bedre enn i fjor.
mc-lappen(?)
Få meg dame kanskje? :P
Drikke sjeldnere (drikker lite fra før, men..)
Bruke mindre penger på film og dritt:P
Håper på
Dobbel kroppsvekt i benk (kanskje litt optimistisk, men hvertfall 120-140kg)
Ca det samme i bøy
I mark håper jeg bare på å finne formen igjen.
Bli bedre i olympiske øvelser (lære meg rykk ordentlig)
Mellom 3300 og 3600 meter på cooper-testen.
Trene litt mer langkjøring (for å bli klar til å gjennomføre marathon om et par år++)
Må nok periodisere litt om jeg skal få til dette, ettersom den helvetes aerobe utholdenhetstreninga ødelegger mye av styrken, hurtigheten og eksplosiviteten... Men vi får se..
For min del håper jeg og tror 2008 vil bli et knall år..siste sesong som junior spiller, da er det bare å kline til og gi litt faen i hva andre mener og sier osv.
Skal pumpes godt, jevnt og trutt over hele året..bygge mer muskler er målet..
Andre mål er: jobbe mer med skolen, minske fraværet
Ta lappen
ellers bare fortsette på samme spor som tidligere![]()
"With time and patience, the mulbarry leaf becomes silk"
Fortsette i samme spor..
Jobbe, trene, spise og vokseresten tar jeg som det kommer
![]()
NM 06 4pl. Junior
bump![]()
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
feilpost
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Usa tur, oppleve vegas blant annet. Se om det virkelig er så vanvittig som man ser på film. Bli skikkelig deffet og ellers bare jobbe og tjene fett med penger
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
gjøre comeback på håndballbanen med de skrøpelige knærne, og komme tilbake til landslagssamlingene/ talentsamlingene og nå 90kg kroppsvekt innen sommeren!
Han kom, han sågs och han segrade
på tide å løfte dobbel kroppsvekt i bøy og mark ialfall, få større og sterkere pupper og hoppe høyre.
Min treningsblogg: www.mintreningsblogg.wordpress.com
Forbedre tidene mine på ulike distanser når det gjelder jogging, og ta opp imot 25 chins i løpet av det første halvåret (?).![]()