Viser resultatene 1 til 43 av 43

Tråd: Nytt år nye muligheter

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Nytt år nye muligheter

Er det noen som har strategien og målene for våren 2008 klar , er det noen som skal gjøre noe nytt og spennende ?

Jeg er supermotivert og kommer til å kline til nå , hva med dere andre ?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Har et par ting jeg kunne tenkt meg å fått igang som er i en aktiv planleggingsfase.

Treningsmessig kommer jeg til å kjøre Westside for styrkeløft, og vurderer å spille linje i amerikansk fotball 1-2 ganger i uken når jeg ikke har styrkeløft. Tror dette kommer til å påvirke styrkeløftingen positivt.

Har og håp for en og potensielt flere på gymmet kan gjøre det bra i styrkeløft over nyttår.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg er motivert for å begynne med trening igjen! "Startet" vel i dag med en liten økt. Målet mitt nå er å være rutinert og komme i god form til sommeren. Gått ned 12kg som jeg har planer om å få tilbake
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Er toppmotivert, matplan er laget og klar - treningen er klar, starter opp igjen etter litt sykdom med 2 fullkroppsøkter i uke 1, så i uke2 blir det fult kjør med DC igjen!

TEAM BODYTECH

Medlem Poppie sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    tjolahopp

Har endelig fått meg treningspartner, så plan for 2008 er en strukturert trening og spising..... Til sommer'n skal jeg se smashing ut hihi

Ja, jeg skal også begynne å jogge

Poppis
    "Ingen fugl flyr for høyt
    om den flyr på egne vinger."

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Pain is gain! Her blir det å kjøre hardt med styrketrening og judo frem til sommeren.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Tja det er jo skummelt å legge ut måla sine her, kjedelig om det skulle gå i dass...

- Men jeg går å har en liten plan om å nå 95 kilo i kroppsvekt, for så å ta en deff å miste 6-10 kilo.

- Bli ordentlig god i rubgy og prestere i kamper vi spiller og vinne NM.

Det som er dilemmaet er jo at i rugbyen trenger de meg tyngst mulig.. Får se hvordan det går, men skal nå 95 kilo i allefall så får vi se på deffen!!

Det var vell igrunn det som var kropps og sportsrelatert...
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Jeg er motivert for å begynne med trening igjen! "Startet" vel i dag med en liten økt. Målet mitt nå er å være rutinert og komme i god form til sommeren.
    Etter en lang høst med sykdom og skader så er jeg nå klar til å ta fatt på å få kroppen i form igjen jeg også..

Begynner vel på tirsdag eller onsdag med rolig trening..

Planen er å gå ned 5-8 kg og da helst ikke miste mere muskler , men heller øke ørlite i muskler og mye i styrke.

Kondisen må tilbake til august/september nivå også i første omgang, så får en se om det er mer å hente i denne gamle skrotten..

Blir styrketrening, svømming, løping og kanskje litt ski utover vinteren.

blir vel ikke så mye eksprementering og nye ting. Blir vel heller det enkle er ofte det beste..

Medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27
    Skal bare fortsette i samme sporet som før juletid og sykdom.

Forhåpentligvis finne ut hva som er galt med venstre (og eventuelt høyre) kne. Skal på MR om en drøy uke, så får håpe de finner ut av det da. Få til å trene bena regelmessig uten smerter i kne.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg bytter gym til http://www.progym.no/vallo/ skal begynne å trene med MrMuscle og det er en motivasjonsdrivende faktor jeg ikke har hatt på flere år.
    Sitter med røngenbilder som viser en nyre som ikke er god og en annen som er verre men om det ikke blir verre enn det er nå så vil det neppe plage meg så mye at det betyr så mye.

Skal begynne med kardio i tillegg til vektene og dette kombinert med at jeg setter meg opp et skikkelig tillskudds arsenal som skal impelmenteres må bare gi resultater. Håper jeg ramler under 80kilo i vekt samtidig som jeg øker i omkrets her og der, midjen ned 10cm eller mer , armene opp rundt 2-3cm burde være peanuts men man vet aldri.

Bronse Member Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    planen er å komme tilbake der jeg var i første omgang.
    ganske sikker på at det ikke skal ta så alt for lang tid

så får jeg sette meg nye mål når det er oppnåd

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Planlegger å bytte gym til et med lavere dørstokkmil. Fortsette daglig kardio, sammen med en styrkeøkt på dagtid, og en på kveldstid i løpet av uka. Kostdelen burde jeg kunne nok om til at den blir grei nok.

Denne nyttårsaften er definitivt kvelden for de gode forsett.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Å bytte gym er motivasjonsfaktor #1 for meg , begynner nå på mitt sjette gym i Tønsberg siden 1999 , problemet er at om jeg skal fortsette å bytte hver gang motivasjonen går i dass så må jeg flytte til en annen by om et par år

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg er motivert som en SS-offiser i jødeghettoen. Det har kun vært vedlikehold det siste året, så nå er på tide med andre boller. Savner tiden da man la litt mer innsats i pumpingen.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skal bytte gym (visst det er noe tess), så blir det deff i fra Mai og til oktober regner jeg med. Så får vi se om det er blitt noe muskler.

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Flytte inn i ny leilighet og komme meg p&#229; plass slik at det blir litt struktur i livet mitt igjen. Det siste &#229;ret har v&#230;rt pinlig hva gjelder trening og kosthold for min del. Har mistet masse muskler og lagt p&#229; meg fett, deilig. Men, nytt &#229;r nye muligheter. I min verste form p&#229; &#229;revis har jeg ogs&#229; plutselig blitt sammen med ei knusedeilig ei som er noen &#229;r eldre enn meg og er en av de ytterst f&#229; kvinnemennesker jeg kan ha interessante samtaler med. 2008 blir mest sannsynlig en meget bedre &#229;r enn 2007. <3

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Forhåpentligvis skjer det masse på jobbfronten i løpet av de første månedene neste år. Hva som skjer, når, hvor, etc er fortsatt helt hysj-hysj, men spennende blir det.

Treningsmessig har jeg testet ut ei lita uke med Time under tension, og det ser ut til at det er slik de første månedene med trening blir. Nytt og spennende for meg, og nye, spennende (les; grusomme) øvelser. Uvisst hvor lenge jeg trener på den måten, men ihvertfall de to første månedene.

Første konkurransen blir enten Polen i mai eller Stockhold i juni, og etter det blir det 3-4 konkurranser rundt omkring. Jeg gleder meg allerede!

Og så blir jeg visst voksen til sommeren.... det må jo feires.
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Det eneste som er sikkert er at jeg skal ned fra 94 til 90 kg - miste litt mer fett enn 4 kg og f&#229; litt mer muskler. Det burde passe p&#229; 177 cm.

Utover dette s&#229; aner jeg ikke. Alt avhenger av om og eventuelt n&#229;r jeg f&#229;r meg en jobb igjen. Alt. 1 er &#229; jobbe for vikarbyr&#229; eller deltid et &#229;rs tid, skrive p&#229; Ph.D. avhandlingen og trene og konkurrere mest mulig og ha det moro. Alt. 2 er &#229; finne en godt betalt streber jobb igjen og da blir det mindre moro men mer penger. Hva det ender opp med avhenger av om noen av jobbs&#248;knadene jeg har inne gir uttelling ganske snart.

Edit: Pluss uansett f&#229; ferdig seilfly utsjekken innen p&#229;ske + f&#229; nok timer i lufta i l&#248;pet av sommeren til &#229; ta med NK p&#229; en passasjertur slik at han blir frelst og slutter med denne f&#230;le to-dimensjonale seilingen p&#229; horisontalt vann.

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Jeg er litt i villrede. Jeg er keen på å KLINE TIL med styrketrening igjen, men jeg er også klar for å være med på fotballaget, OG komme igang med kampsport igjen. Jeg har også lyst til å kjøre mye snowboard.
    I en travel uke vil dette ta veldig mye tid og kreve store mengder mat og hvile, hvilket ingen av delene er noe jeg har unnet meg det siste året! Minst!

Men planen må på bordet snart. Jeg har nå også fått meg premium medlemskap på elixia, så nå kan jeg trene på alle senterene de har i oslo, det er faktisk blitt en del.
    Har også en gammel treningsparter som er motivert som helvete, vi bor på litt forskjellige steder men håper å kunne trene med han i hvert fall en gang i uka.

Trening blir det i hvert fall mye av, og godt er det. Lurer på om jeg skal selge xboxen...
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    S&#229; sant skader ikke drar seg opp igjenn eller blir verre, s&#229; skal jeg bli enda deiligere i 2008. Be aware...

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jeg skal ned min. 15kg fram til 1. Juli og dessuten &#248;ke betydelig i muskelmasse. Kommer til og legge opp bilder og fremgang i treningsdagboken

Har bare forfalt og forfalt i det siste.

hus og styrkebyggjar Ørsting sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Skal sjekke ut om uttrykket TRAIN INSANE OR REMANE THE SAME er noko i
    Jo, det er min bil du ser i avataren :)

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Vi f&#229;r se hva som skjer, har ikke helt bestemt meg enda.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Ting som skal gjøres i 2008:
    - Mer og iherdig jobbing på skolen
    - Mer trening
    - Forbedre kostholdet

Ting som IKKE skal gjøres i 2008:
    Alt som ikke er nevnt på "skal gjøres"-listen...
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    Tja det er jo skummelt å legge ut måla sine her, kjedelig om det skulle gå i dass...

- Men jeg går å har en liten plan om å nå 95 kilo i kroppsvekt, for så å ta en deff å miste 6-10 kilo.

- Bli ordentlig god i rubgy og prestere i kamper vi spiller og vinne NM.

Det som er dilemmaet er jo at i rugbyen trenger de meg tyngst mulig.. Får se hvordan det går, men skal nå 95 kilo i allefall så får vi se på deffen!!

Det var vell igrunn det som var kropps og sportsrelatert...
    Får quote meg selv da jeg kom på de ordentlige nyttårsforsetta mine, som da ikke ar kropps/sportsrelatert.

Ta lappen på:

- Liten lastebil (godt igang)
    - MC
    - Henger til bil
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Skal pr&#248;ve &#229; fjerne noen cm rundt midjen som m&#229;ler 83cm 31.12.07
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Pr&#248;ve &#229; l&#248;fte over 550kg sammenlagt
    Ain't nothing to it, but to do it!

Myntsamler G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    38
    Logge inn flere utenladsferier og samtidig perse i overtid for &#229; kunne betale for det..
    &#216;ke flaskesamlingen/sigar
    Bli en st&#248;rre drittsekk p&#229; jobben
    F&#229; hushjelpen i arbeid
    pr&#248;ve proteinpulver igjen...lenge siden sist......jaja,det var nytt&#229;rsl&#248;ftene.
    Clausthaler....

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    I det nye året som kommer nå, har jeg et par mål selv.

-Trene mer byggerrelatert og kline til med bodybuilding enda hardere enn jeg har gjort det siste halvåret.
    -Ta skolen litt mer seriøst og øke snittet med 0,4 opp til 4,7. Ha mindre fravær på skolen.
    -Bruke mindre penger på unødvendige ting generelt og starte å spare litt opp!

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    planen min for 2008 er &#229; starte p&#229; en diet i februar som g&#229;r rolig mot sommeren. pr&#248;ve &#229; stabelisere meg p&#229; rundt en 10&#37; fett.
    grunnen er seff&#248;lgelig sommerformen men hovedgrunnen er for &#229; komme ned til en fett% der jeg kan se hva jeg m&#229; jobbe med videre i symetrien og rundt tykkelsen i muskelaturen.
    gjerne jeg da klarer &#229; bestemme meg om n&#229;r jeg entrer en scene

ellers er det bare &#229; fortsette der jeg slipper i 2007, spise bra trene hardt og vokse enda mer
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Har en veldig enkel plan for 2008 egentlig.
    Blir st&#248;rre, sterkere og mer definert (Vanskelig?)
    Gj&#248;re det bedre p&#229; skolen (MYE bedre)
    Leve livet s&#229; godt jeg kan

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg er innkalt til milit&#230;ret til 8.januar, men skada kneet mitt, s&#229; regner med at jeg slipper &#229; v&#230;re der
    (Ingen plass til en krykke mann regner jeg med:P )

S&#229; m&#229;let mitt er vel igrunn bare &#229; trene overkroppen best mulig fremover, og 2. januar starter jeg med bra kosthold igjen, etter &#229; ha spist ganske d&#229;rlig siden skaden rett f&#248;r jul..
    Er vel &#229; bli sterkere og st&#248;rre som er det vanlige m&#229;let vel?
    S&#229; et tre-sifret tall p&#229; vekta, er igrunn en del av m&#229;let til &#229;ret

Ellers skal jeg bli flinkere p&#229;:
    &#197; avslutte live-gaminga, s&#229; jeg f&#229;r mer s&#248;vn om nettene..
    Spise enda bedre enn i fjor.
    mc-lappen(?)
    F&#229; meg dame kanskje? :P
    Drikke sjeldnere (drikker lite fra f&#248;r, men..)
    Bruke mindre penger p&#229; film og dritt:P

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Få meg dame kanskje? :P
    Meg bekjent har jo du hatt muligheten til å velge og vrake blant alt av jenter her i byen mellom 15 og 19 i årevis.....?

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    H&#229;per p&#229;
    Dobbel kroppsvekt i benk (kanskje litt optimistisk, men hvertfall 120-140kg)
    Ca det samme i b&#248;y
    I mark h&#229;per jeg bare p&#229; &#229; finne formen igjen.
    Bli bedre i olympiske &#248;velser (l&#230;re meg rykk ordentlig)
    Mellom 3300 og 3600 meter p&#229; cooper-testen.
    Trene litt mer langkj&#248;ring (for &#229; bli klar til &#229; gjennomf&#248;re marathon om et par &#229;r++)

M&#229; nok periodisere litt om jeg skal f&#229; til dette, ettersom den helvetes aerobe utholdenhetstreninga &#248;delegger mye av styrken, hurtigheten og eksplosiviteten... Men vi f&#229;r se..

Speedy Gonzalez BruceLee* sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    22
    For min del håper jeg og tror 2008 vil bli et knall år..siste sesong som junior spiller, da er det bare å kline til og gi litt faen i hva andre mener og sier osv.
    Skal pumpes godt, jevnt og trutt over hele året..bygge mer muskler er målet..

Andre mål er: jobbe mer med skolen, minske fraværet
    Ta lappen
    ellers bare fortsette på samme spor som tidligere
    "With time and patience, the mulbarry leaf becomes silk"

Medlem DanielP sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    26
    Fortsette i samme spor..
    Jobbe, trene, spise og vokse resten tar jeg som det kommer
    NM 06 4pl. Junior

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    bump
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    feilpost
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Usa tur, oppleve vegas blant annet. Se om det virkelig er så vanvittig som man ser på film. Bli skikkelig deffet og ellers bare jobbe og tjene fett med penger
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Medlem Motorsagmannen sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    20
    gj&#248;re comeback p&#229; h&#229;ndballbanen med de skr&#248;pelige kn&#230;rne, og komme tilbake til landslagssamlingene/ talentsamlingene og n&#229; 90kg kroppsvekt innen sommeren!
    Han kom, han sågs och han segrade

fjeldmann fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    på tide å løfte dobbel kroppsvekt i bøy og mark ialfall, få større og sterkere pupper og hoppe høyre.

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Skal bytte gym (visst det er noe tess), s&#229; blir det deff i fra Mai og til oktober regner jeg med. S&#229; f&#229;r vi se om det er blitt noe muskler.
    H&#229;per planen gjelder for 2009 ogs&#229; Mr!!
    NORKOST - yammi!!!!

Trener for Idretten! Matto%whey sin avatar
    Ble medlem
    09-2008
    Alder
    18
    Forbedre tidene mine p&#229; ulike distanser n&#229;r det gjelder jogging, og ta opp imot 25 chins i l&#248;pet av det f&#248;rste halv&#229;ret (?).

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.