Vet ikke om det er innenfor regelverket å reklamere for andre sider men jeg tar sjangsen.Her er diskusjonsforumet. http://www.myorevolution.com/forums/...isplay.php?f=1
Dette er Børge Fagerli sin nye side![]()
Vet ikke om det er innenfor regelverket å reklamere for andre sider men jeg tar sjangsen.Her er diskusjonsforumet. http://www.myorevolution.com/forums/...isplay.php?f=1
Dette er Børge Fagerli sin nye side![]()
Er vel ingen fare at for mange herfra hopper over dit likevel...
Selv kommer jeg til å henge mest på 2XY forumet fremover
PG*: Der traff du spikeren på huet.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Haha, ja det hadde vært noe. I USA følger de Dante og DC. Her i Norge følger alle byggerne den 15 år gamle "Norwegian DC" og hans 2xy program for ekstrem muskelvekst.Opprinnelig skrevet av PG*
Nei, hvorfor skulle noen "hoppe" over dit. Man må jo ikke "tillhøre" et forum. Fitnessprat er et meeeget bra forum og det håper jeg Børge sitt blir også. 2 bra forum gir jo bare mer lesestoff og kanskje enda flere interesange og lærerike diskusjonerOpprinnelig skrevet av Gullfisken
![]()
Fra det jeg vet, så liker ikke Børge å "diskutere". Han liker bare å ha rett.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Spennende. Børge Fagerli sto jo bak de eneste brukbare av Tech Nutrition sine produkter, som EFAomega.
http://www.dingsekongen.no
Hvem er Børge Fagerli??Opprinnelig skrevet av ROCK1
-Hvorfor reklamerer du for det?
SCP
Det var vel Børge som inntroduserte HST her på berget, og som prøvde å få folk til å skjønne at å knuse muskelen en gang i uka med masse øvelser og sett slettes ikke var det opptimale.
Jeg hører til her og planlegger å få FP logoen tattovert på gluteus.
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
Børge Fagerli jobba for TN og var vel hovedpersonen bak RYP. Nå har han starta for seg selv og tar betalt for å hjelpe folk med skreddersydde dietter og treningsprogrammer.Opprinnelig skrevet av SCPlayer
Jeg reklamerer for siden hans fordi jeg vet at det er mange fler enn meg som liker artikklene/skriveriene hans.
He he, da synes jeg NK burde sponse deg med både tatovering og gratis kosttillskudd (selvom ikke så mange ser tatoen annet enn når du er på nudist stranda)Opprinnelig skrevet av diste
![]()
Så Så. Det er nok reklame for en stund nå.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Syns Børge til tider kan være veldig arrogant og lite åpen for andres meninger, men kunnskapsrik er han så absolutt.
Kryr jo av disse forumene nå-- holder meg til her jeg.. børge je je