Hei.
Jeg er ferdig med min andre uke nå på ett nytt 5-splitt program jeg har skaffa meg:-)
Er super fornøyd med det å merker bedre fremgang nå enn på det forige programmet..
-En dag i uka trener jeg ben, å det er på onsdager.. Har aldri tidligere trent legg musklene, har kun vært ved knebøy å utfall osv, så den muskelen er ikke så veldig godt trent egentlig.
På onsdag satte jeg meg på en sånn legg maskin å trente i veg, veldig hardt, å kjørte meg selv helt ut på den øvelsen (til 0 kg).- siden jeg kun brukte 20..
Tøyde ut lenge å bra etterpå.. kjente ingenting på torsdagen, på fredagen derimot var leggen veldig hard om muskelen i selve leggen var som en hard klump å det gjorde vondt å gå, så vondt at jeg hadde problemer med å i det hele tatt gå!
Dro på trening å fikk varma opp musklene i leggene for jeg tenkte å strekke dem ut mere, gjorde dette å det resulterte i at jeg idag ikke klarer å gå eller stå!
Er utrolig vondt og det nytter rett å slett ikke å gjøre noe fordi muskelen greier ikke tøye seg..
så jeg har ett problem, kan ikke ha det sånn hver helg! Er det normalt, folk sier j må tøye bedre men tøyde GODT å lenge onsdagen så jeg vet ikke helt..
Håper noen flinke kan svare meg..
Angelika

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat