jeg trenger litt tips og triks fra bedrevitere, forståsegpåere og erfarne pumpefolk.
Jeg har trent ganske mye og jevnt de siste 3 årene (6-8 timer i uka) og har kjørt et program som består av en del løping og spinning + en 2 splittet løftesyklus der jeg tar armer, bryst og skuldre den ene dagen og bein,rygg og mage den andre for så å hvile en dag og starte igjen. Jeg har oppnådd veldig god kondisjon og definisjon og det er vel å bra, men sliter veldig med å legge på mere muskler, spesiellt på armene, selv om jeg har begynnt å råkjøre armøvelser og testet diverse varianeter av tyngre løft-færre reps og lettere løft-flere reps og spiser som en hest dvs. mye havregryn,egg,proteinpulver, kylling, tunfisk, karbonadedeig, grønnsaker, brød,nøtter og vitamin og mineraltilskudd pluss kreatin.
Det jeg har begynnt å spekulere i er om kardioen ødelegger for muskelbyggingen og om jeg bure droppe den en periode og heller ese ut litt.
Noen som har noe formening om dette
Nå er jeg 27 år, 179 høy og veier 83 kilo fullt hydrert og ganske cut men har tynne armer i forhold til resten av kroppen. Burde jeg kanskje finne noe bedre kosttilskudd å legge til også?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat