Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Offentligheten, Foreldre og kroppsbygging, bad mix......

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Offentligheten, Foreldre og kroppsbygging, bad mix......

Hei!

Nesten alle jeg har møtt det siste året har en eller annen form for kritikk eller nedverdigende ting å si kroppsbygging.
    Da jeg først startet å trene var mine foreldre iharniske og sinte fordi at jeg omfavnet denne livstilen, masse kranling og idiotiske fordommer, og helt super teite påstander.
    Ifjor mente foreldrene mine at jeg var blitt for stor, og skulle stoppe med treningen, men etter 1år med ivrig argumentering om kroppsbygging og Arnolds positive sider, inner city games ect, så greide jeg å vinne dem over på min side og jeg fikk til og med min far til å kjøpe noen vekter som han bruker, helt utrolig !!!

Noen av lærerne mine føler at de har en rolle som gjør at de må slenge rare kommentarer, som "Stein, du er vel treig i baken så stor du som er" eller "kroppsbyggere er jo litt spesielle mennesker, vet du hva steroider er" så ler alle de andre, men jeg kommer med annen vits " ja, men du er feit og skallet, du burde vite hva en tupe er".....

Har dere lingende historier, tanker!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Her er mine tanker:

FUCK EM ALL!!!

Folk skal alltid slenge dritt om ting de ikke kjenner til. Fordi det får dem til å føle seg viktig. Drit en lang marsj i alle som ikke har noe posetivt å si. Jeg har hørt alt som er mulig å høre, men det går inn på ene siden pg ut på andre.

Visst lærere gir deg slik dritt, så konfronter de. si "Jeg setter ikke pris på dine forsøk å latterligjøre meg foran klassen. Visst du ikke roer deg med de diskriminerende vitsene dine, så rapporterer jeg deg". Vært kort, og konsis. Jævelen vil ike ha noe valg en å holde kjeft. Og visst han forsøker å ro seg unna, så spør han hvordan han ville ha følt det visst noen gikk og slente vitser om hans små pikk foran alle andre.

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    når jeg drar fram prottshaken på skolen, så snur alle seg og utbryter "UÆÆÆÆÆÆ, hvorfor drikker du den shiten der?" osv
    Mesteparten av "ertinga" er snill erting da, men avogtil vanker det en slem kommentar

Ble medlem
    10-2002
    har med tunafisk og melk på skolen, hehe, lukter ikke godt men jeg bryr meg ikke om hva de sier.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Mr.Muscle du har rett

FUCK EM ALL!!!!!!!!
    RockyRock

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Bra sagt MrMuscle! 8)

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

Re: Offentligheten, Foreldre og kroppsbygging, bad mix......

Slenger meg på MrMuscle jeg også.
    Vi lever i en tid med utroilig stor kroppsfokusering med mangen feile idealer om hva som er den perfekte kropp. Kansje de rett og slett er sjau fordi de helst også vil ha en veltrentkropp men ikke har viljestyrke eller av en eller annen grunn får gjort det som kreves for å få en slik kropp?
    Mobbing, erting og humor er alle forsvarsmekanismer som menesker bruker får å heve se over andre.
    Har du hørt Jewel sin sang fat boy?
    Så tenk over det neste gang de kommenterer treningen din på en ufin måte, det er godt mulig at de rett og slett er sjalu

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    åhh jeg har det akkurat som deg rock! :-?
    mamma klikka helt da jeg kom med proteinpulver

og folk jeg møter på skolen blåser seg liksom opp når jeg går forbi dem :-?
    men no pain, no gain
    noen tips for å overbevise foreldre?

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    ja, huff
    foreldra mine klikka også da jeg kom hjem med prot. pulveret. "Overdriver du ikke litt nå" , "skal du ikke trappe litt ned på det der?" , "må du ikke på bodybuilding på hjernen nå!"
    Mamma har også et problem med at jeg spiser tunfisk. Sier det er miljøgifter og tungmetaller i havet som tunfisken da får i seg.
    Før spiste jeg godteri hver dag, snuset og sto i, nå lever jeg sunt som f., men enda klager de

Ble medlem
    10-2002
    Ja, det finnes ikke større tabu en kroppsbygging, jeg vet om ungdommer på min alder som har problemer med å snakke vanlig fordi de har drukket så mye, men foreldrene er glade fordi de ikke driver med bodybuilding slik som jeg................get the fuck outta here...
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg gir faen i hva de andre på skola sier, men foreldrenes ord veier litt mer.
    men jeg skjønner ikke helt hvorfor?
    moderen er mest redd for at jeg skal begynne med doping, da en nabo ble tatt i no razzia greier :-?
    hjelper ikke på det akkurat

Ble medlem
    10-2002
    kan jeg bli slettet fra dette forumet, prøvde å chatte vanlig med noen her fra, men jeg mottok bare dritt og vanskeligheter.

takk!
    RockyRock

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Rock nå må du jaggu gi deg. Det var faen ikke dritt og vanskligheter. Tok du den snakkinga seriøst så er det noe galt med psyken din. Så du ikke f.eks hvor mye dritt (som du kaller det) jeg fikk. Forresten du trenger ikke komme her å snakke om at folk har fordommer mot kroppsbyggere, du er jo like spekka med fordommer selv. Mesteparten av det du sa var å dra de som bruke AAS ned i søla. Men begynte folka å sutre og grine fordet? Mulig du er ung, men tenk litt mer før du braser ut med teite påstander.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    nå er jeg ikke heeelt med

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Her er mine tanker:

FUCK EM ALL!!!
    http://www.dingsekongen.no

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Lykkelig for å se en sånn post her!!!! Har det sånn selv også da jeg er 15 år og har gått inn for bodybuilding allerede. Etter et halvt år med argumentering har jeg om sider fått med mamma, onkel, mormor og bestekompisene mine på min side. Resten av folka har alltid noe negativt å si om kroppsbygging! Jeg har kommet til den samme konklusjonen som Mr.Muscle sa.

FUCK EM ALL! En må følge sine drømmer og det som gjør en glad! I mitt tilfelle, bygging Stå på du Rock!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Faen ass, folk slenger dritt om meg ass.... å ass.. jeg vil bare være likt ass...
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Faen ass, folk slenger dritt om meg ass.... å ass.. jeg vil bare være likt ass...
    Hehe, du minner meg om en av de 10-klassingene som gikk ut av u-skolen sist semester som jeg pleide å banke dritten ut av etter skolen hver dag fordi de var frekke i kjeften sin. Håper for guds skyld at det ikke var meg du sikta til med den idiot-posten der! Tror nok jeg blir "likt" av flere personer enn deg, tjukken/dyret

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Hehe, du minner meg om en av de 10-klassingene som gikk ut av u-skolen sist semester som jeg pleide å banke dritten ut av etter skolen hver dag fordi de var frekke i kjeften sin. Håper for guds skyld at det ikke var meg du sikta til med den idiot-posten der! Tror nok jeg blir "likt" av flere personer enn deg, tjukken/dyret
    Hahahahaha, ingen får frem latteren i meg som du!! Det var mange jeg siktet til med den der Haha, hvor mange som personer som "Liker" meg er revnende likegyldig. Det er bedre med 5 løver som venner enn 500 sauer vet du alex
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Eru ikke på jobb Einar?

Btw, jeg vil ikke at alle skal like meg Tror jeg klarer den jobben ganske greit hi hi
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Eru ikke på jobb Einar?

Btw, jeg vil ikke at alle skal like meg Tror jeg klarer den jobben ganske greit hi hi
    Ferdig early today
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Hahahahaha, ingen får frem latteren i meg som du!! Det var mange jeg siktet til med den der Haha, hvor mange som personer som "Liker" meg er revnende likegyldig. Det er bedre med 5 løver som venner enn 500 sauer vet du alex
    Har noen løver, ja. Eneste jeg bryr meg om selv. Men med den gramatikken du postet det innlegget på så ser vel de fleste hvem du siktet til!

Når du brukte symboler som "..." , uttrykk som "ass, faen". Kan godt slutte med alle de prikkene mine og smiley'ne mine og bli en særing hvis det er hva du ønsker! Men da trives jeg ikke selv med det jeg skriver.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Haha har du så lite å gjøre på LurePer at du drar frem 5 år gamle poster?

Medlem NelsonMandela sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    du minner meg om en av de 10-klassingene som gikk ut av u-skolen sist semester som jeg pleide å banke dritten ut av etter skolen hver dag fordi de var frekke i kjeften sin.

Nice story Hansel.. coffee
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Hmm.. Jeg fikk min første ereksjon i 12års alderen.

Lignende tråder

1. Informasjon om Tungmetaller
    By wannabeROCKY in forum Artikler
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 03-10-05, 17:43
  2. Virkningen av alkohol på kroppen
    By Hardway in forum Artikler
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 17-05-05, 15:36
  3. Dumt å stenge en viktig diskusjon!
    By Einherjer in forum OT
    Svar: 93