Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Ok 5 splitt ?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2006

Ok 5 splitt ?

Hei.. Ser dette ut som en brukbar 5 splitt?

mandag - bryst
    tirsdag - rygg
    onsdag - triceps
    torsdag - skuldre og bein
    Fredag - biceps og underarmer

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Nei, ikke i mine øyne. skal du ha en 5 splitt så kan du ikke la være å la beina få sin egen dag. Å gi 1 dag til triceps alene, mens beina må dele en økt med skuldre blir ikek rett i mine øyne. Jeg ville gjort noe slikt som dette.

- Bryst
    - Rygg
    - Bein
    - Skuldre
    - Armer

Superior newbie AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Visst du vurderer splitten som MrMuskelmann foreslo bør du tenke over hva øvelser du vil bruke, kan skjære seg litt om du har både markløft og knebøy/strake mark i splitten din. Har selv erfart at korsryggen har en tendens til å bli litt vond ved 2 dager hardkjør med 2 basisøvelser som tar såpass mye på akkurat korsryggen. Men dette blir jo en smakssak, prøv deg fram, funker det ikke så bare bytt om litt. Ellers var forslaget hans absolutt bra, har kjørt noe lignende selv, men da kjørte jeg knebøy og markløft annenhver uke. Altså den uka jeg hadde mark ble det ikke knebøy, også omvendt..
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Har selv kjørt et opplegg slik som MrMuscle satte opp her. funket fint=)
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.