Mandag - Skuldre
Tirsdag- Bein
Onsdag - Bryst
Torsdag- Mage
Fredag - Rygg
Lørdag - Biceps/Triceps
Søndag - Fri
Forslag til forbedringer?
Mandag - Skuldre
Tirsdag- Bein
Onsdag - Bryst
Torsdag- Mage
Fredag - Rygg
Lørdag - Biceps/Triceps
Søndag - Fri
Forslag til forbedringer?
Litt bortkastet og ha en dag med bare mage trening, , kjør den heller med rygg fks,, og ta heller en dag fri
Magetreningen min er like intensiv og lang som trening av andre muskel-grupper. Så vil helst ha den på egen dag..
Andre som har noe å si på det?
6 Dagers trening er i utgangspunktet for mye for oss "vanlige". Hvor lange er øktene?
This is war, take no prisoners (D.Yates)
fra 30min til 60min pr økt. Vil heller ha flere treningsdager enn lange treningsdager..
Er det noen grunn til at "vanlige" ikke kan ha 6`r?
Det kommer jo helt ann på.
Men det blir hardt for kroppen når den ikke har helt "fri" et par dager.
-Jeg ville ikke trent sånn, vil heller kjøre lengre økter med 2 muskelgrupper av gangen, også hvile 2 dager i uken.
Men for all del, det er mange som har hatt et slikt program å økt bra.
SCP
Okej, skjønner. Tenker jeg tester det ut i 3-4uker, så får vi se om jeg synes det funker.
Takk for hjelpen folkens!![]()
Magen er jo en forholdsvis liten muskelgruppe.. så 6 sett max burde holde. og du sier at magetreningen er like intensiv og lang som de andre dagene.. Vel,trener du intensivt på 6 sett så burde det være gjort på max 15 min. Men det er min side av saken.Opprinnelig skrevet av stitch
Opprinnelig skrevet av stitch
Alt for kort tid å teste ut. En tommelfinger regel er uannsett at en økt ikke skal vare mer enn 60 min gjerne kortere. For de fleste holder det i masse vis med 2-3 økter uken gjerne under en halvtime hver gang![]()
Uteliv, inneliv eller underliv?
Men da må jeg seriøst trene feil, iforhold til sett per muskel-gruppe. Hadde vel kommet opp på over 1 time per økt, vist jeg hadde trent 3splitt.
Hvor mange sett er anbefalt til de forskjellige muskelgruppene.
Bein = ? Skuldre = ? osv
takk for tilbakemelding!![]()
Kunne noen fortelle meg den spesifike forsjellen på EZ-Curls og rettstang curls?
Forskjellen er formen på stanga.
Ved og holde i bøyen sparer det en del håndledd en når man kjører rettstang,ivertfall føler jeg det slikOpprinnelig skrevet av Warmachine
bein=stor,bryst=stor,Skuldre=stor,Legger=liten,Tri ceps\biceps=liten,Skuldre=storOpprinnelig skrevet av stitch
Rygg=stor
8=9 på store og 4-6 på små..
bygg også programmet ditt rundt benkpress,markløft,knebøy,militærpress. beste baseøvelsene som virkelig bygger
takk AlexK! hadde du hatt karma aktivert, så skulle du fått.. Har lurt fælt på dette i det siste!
Det finnes andre magemuskler enn bare kosmetikkmuskelen Rectus Abdominis. En time magetrening (eller kjernemuskulatur) i uka er noe alle burde hatt. Kjør på med magetrening du Stitch, og få noen til å vise deg hvordan.Opprinnelig skrevet av Alexk
Vil ikke si meg enig i akkurat det, ville heller ha delt makeøkten inn i 2 og kjørt den etter f.eks bryst økta og en etter Bic/Tric økta. For min del så syns jeg magen restituerer seg mye fortere enn andre muskelgrupper.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Tror det ja!Opprinnelig skrevet av Tori
Noen som vet om en oversikt på øvelser som går på de forskjellige magemusklene? Fant faktisk ikke MAGE på www.exrx.net ...
obligues\hofteledsbøyer og rectus abdominis\vaskebrettethttp://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html
står masse om magetrening på iform og bodybuilding.com veldig viktig hvilket tempo man kjører, men det vet du sikkert
![]()
heheheheh, jaja, takk skal du ha..
Jeg mener at mage skal trenes i "treigt" tempo, er det feil? <-- altså ikke hyper 123213situps på rad med sving og hode i kne..