Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: okay

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22

okay

Nå har det seg sånn at, etter jeg begynte med knebøy og markløft, så har jeg fått strekk merker på låra overalt, på ræv, bakside, innside, fremside.. overalt.
    Jeg har jo ikke lyst å slutte å trene beina, men særr det kommer ikke til å se ut om det fortsetter slik.

Noen som opplever noe lignende?

Edit: dette er over en periode på 18 mnd ca.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    ekte tigere har striper
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Hehe bra sagt ;D

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    haha
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    okay
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Slutte å vokse, så slipper du nok noe mer
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    strekkmerker er resultat av kjapp vektøkning, og i ditt tilfelle er d sannsynligivs ppga økt muskelmasse. Huden får ikke tid til å tilpasse seg økt muskelvolum, og derfor oppstår disse "sprekkene". det samme skjer om en legger kjapt på seg, samma om d er fett eller muskelmasse.

Hva med å fortsette beintreninga, med hennsikt av å vedlikeholde uskelmassen framfor å øke den?? evt trene 5 x 5 (reps x serier). Om du trener 5 x 5 kan du trene tungt og få økt stykre uten at massen/volumet øker like mye..
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Jeg har nettopp holdt på med 5x5 på www.stronglifts.com i et år. Har kjørt 12 reps nå i 4 uker, skal ned på 8-6 nå også 2-4 menmen, er vel ingen vei rundt det

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av jnaz Vis post
    Jeg har nettopp holdt på med 5x5 på www.stronglifts.com i et år. Har kjørt 12 reps nå i 4 uker, skal ned på 8-6 nå også 2-4 menmen, er vel ingen vei rundt det
    Zinc salve vil hindre at det sprer seg.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.