Hei! jeg er en gutt på 15 år som har gådd ned veldig mye i vekt, og jeg frykter at store deler av dette var muskelmasse. grunnen for dette er at jeg har ikke spist noe mye med proteiner eller lingnede ved trening. jeg er blitt ganske tynn, og jobber så godt jeg kan med å få mere muskelmasse. jeg spiser normalt, spiser proteinrik mat før og etter trening, og som oftest spiser jeg protientilskudd i tilegg. jeg bruker også å drikke en pose med CreaForce fordelt rett før og rett etter trening. slik har jeg nå trent i flere månter, men jeg blir ikke noe sterkere. noen som vet om noen programmer eller tips ? en annen ting er at jeg kan ikke trene tirsdag og torsdager fordi da er jeg optatt.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
vel, jeg trener litt variert, men dette går igjenn gjennom hver treningsøkt; benkpress, triceps med curlstang, skråbenk, vanlig løfting av manualer (vet ikke hva det kalles :P), situps og chins, så avslutter jeg meg 15-20 minutter jogging. jeg trener som vanligst mandag, onsdag, fredag, lørdag og noen ganger søndag(for mye eller ?). noe nøyktige tall om hvor mye protein jeg får i meg har jeg ikke, men jeg skal starte og veie opp og vere mer nøyaktig om hvor mye jeg spiser. jeg er for tiden 170 høy, og veier ca 55 kg :/ 55kg kan høres lite ut, men jeg er ikke noe spesielt tynn for alderen. hvor mange timers søvn vil dere anbefale hver natt? vil dere ha mere konkret programm med kilo og sånnt på treningen?