Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: øking av muskelmasse

Medlem lasse89 sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    23

øking av muskelmasse

Hei! jeg er en gutt på 15 år som har gådd ned veldig mye i vekt, og jeg frykter at store deler av dette var muskelmasse. grunnen for dette er at jeg har ikke spist noe mye med proteiner eller lingnede ved trening. jeg er blitt ganske tynn, og jobber så godt jeg kan med å få mere muskelmasse. jeg spiser normalt, spiser proteinrik mat før og etter trening, og som oftest spiser jeg protientilskudd i tilegg. jeg bruker også å drikke en pose med CreaForce fordelt rett før og rett etter trening. slik har jeg nå trent i flere månter, men jeg blir ikke noe sterkere. noen som vet om noen programmer eller tips ? en annen ting er at jeg kan ikke trene tirsdag og torsdager fordi da er jeg optatt.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Mandag - Rygg/Biceps
    Onsdag - Bryst/Triceps
    Fredag - Bein
    Lørdag - Skuldre

Spis mer, f.eks havregryn før du legger deg o.l. kjøen en "motsatt fedon"=)
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

student Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    Hva er det som er så bra med havregryn i forhold til allbraun osv?

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Hvis du i flere måneder har trent og ikke fått noen resultater så er det helt sikkert kosten din det er noe i veien med. (forutsatt at du bruker et skikkelig program)

Legg ut en oversikt over trening, matinntak og mål av deg selv så kommer det nok helt sikkert gode råd!!
    Have a good one :)

Superior newbie TheGame sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    30
    Hei og velkommen på forumet!
    Det finnes masse informasjon på forumet om det meste, så det er mykje informasjon å hente.
    Kor mykje protein får du i deg sann ca. ? Bør ligge på 2ganger kroppsvekten, gjerne meir.
    Er også vikti å få i seg nok karbohydrat. Har du prøvd en gainer?
    Drikke karbs før og etter trening er bra, då blir lagerene raskere fyllt opp. Man slipper jo også att proteinen blir brukt som energi.
    Trener du mandag, onsdag og fredag?
    Har du ikkje fått progresjon, så er det vel på tide med eit program bytte ja. Du kunne jo skrive ned øvelsene du har, blir enklare å gi tips da.

Ble medlem
    03-2005
    Alder
    23
    hei og takk for alle tips vel, jeg trener litt variert, men dette går igjenn gjennom hver treningsøkt; benkpress, triceps med curlstang, skråbenk, vanlig løfting av manualer (vet ikke hva det kalles :P), situps og chins, så avslutter jeg meg 15-20 minutter jogging. jeg trener som vanligst mandag, onsdag, fredag, lørdag og noen ganger søndag(for mye eller ?). noe nøyktige tall om hvor mye protein jeg får i meg har jeg ikke, men jeg skal starte og veie opp og vere mer nøyaktig om hvor mye jeg spiser. jeg er for tiden 170 høy, og veier ca 55 kg :/ 55kg kan høres lite ut, men jeg er ikke noe spesielt tynn for alderen. hvor mange timers søvn vil dere anbefale hver natt? vil dere ha mere konkret programm med kilo og sånnt på treningen?

Superior newbie TheGame sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    30
    Virker som du har eit ensidig program. Ville ikkje anbefalt å tatt dei samme øvelsane på kvar muskelgruppe kvar gong. Dette fører fort til stagnasjon. Er vel dette som har skjedd.
    4 dager i veken holder i massevis forøvrig. Bør sove minimum 8 timer om natten. Er ikkje så flink til å sove nok sjølv, og dette merkast lett på treninga.
    Skriv gjerne ned kva øvelser du har kvar treningsøkt. Trenger ikkje å skrive ned antall kg.

Kliss nytt medlem Løvet sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    27
    Tren som faen spis som faen 55 kilo er ikkeno. masse godis kjappe kardisser rett etter trening. masse proteiner gjennom hele dagen. spis gjerne 6-8 ganger om dagen.

Ble medlem
    03-2005
    Alder
    23
    får man muskler av fett, da ? :P

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Du får muskler av å løfte vekter til du blør ut av ørene, spise til du spyr og sove 23 timer i døgnet. Vel, ikke så ille, men bra trening, kosthold og hvile bør gi resultater
    wat

Lignende tråder

1. Trenger noe for raskere restitusjon.
    By Lillegutt* in forum Kosttilskudd
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 22-06-04, 10:50
  2. Kosthold, hormonproduksjon og styrketrening
    By Mr.Power in forum Artikler
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 10-03-03, 08:58
  3. tap av muskelmasse
    By bingis in forum Kosthold