Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Økning på bryst

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22

Økning på bryst

Føler eg har stoppet opp med framgang i bryst idet siste(en-to måneder).

Trener tre øvelser: Flat benk med hantler, skrå benk med hantler, og flyes i maskin(her øker eg "normalt").

Set typen eg bruker er 3x8 på benk og 3x10 i flyes

Trente benkpress før men skifta til flat benk med hantler etter eg stoppa økning.
    Trener med 30kg og 25kg i øvelsene flat og skrå. Men har trent med det i 1-2 måneder uten noe spesiell økning.

Noen som har tips til hvordan eg kan fortsette treningen? Skal eg fortsette med samme øvelsene eller skifte, eventuelt til hvilken?

takk for svar

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av jaktr Vis post

Trener tre øvelser: Flat benk med hantler, skrå benk med hantler, og flyes i maskin(her øker eg "normalt").

Trente benkpress før men skifta til flat benk med hantler etter eg stoppa økning.
    Trener med 30kg og 25kg i øvelsene flat og skrå. Men har trent med det i 1-2 måneder uten noe spesiell økning.

Noen som har tips til hvordan eg kan fortsette treningen? Skal eg fortsette med samme øvelsene eller skifte, eventuelt til hvilken?

takk for svar
    Jeg opplevde bra økning i skråbenk med og ha en bak som hjalp meg til full failure, la på tyngde litt etter litt, og fikk hjelp til å presse meg helt ut. Var nede i så få som 5reps på skråbenk med hantler.

Er vel økning i vekt du mener? Ville heller konsa på å løfte konsentrert og riktig med spenn i kassa hele tiden, mista litt kilo i vekttyngde når jeg kjører sånn og konser på den negative delen i øvelsen, men fy faen så mye bedre det tar på kassa
    Man føler seg kanskje mindre mellom beina når man løfter lettere vekter, men om man løfter riktig får man mer ut av øvelsen...
    Vet ikke om jeg hjalp deg så mye med spørsmålet ditt, men..
    <3Fitnessfrøken<3

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28

takk for svar
    En fornuftig, vitenskapelig periodisering. Grunnprinsippcoffee
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Qompis Vis post
    En fornuftig, vitenskapelig periodisering. Grunnprinsippcoffee
    Kan du forklare? hehe

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Kan du forklare? hehe
    Man kan trene dumt og hardt, eller man kan trene vitenskapelig og hardt. Det siste vil være å anbefale. Kroppen er ikke i stand til å ta imot hard trening uke på uke, det vil derfor være gunstig å periodisere treningen i lettere og tyngre perioder/ treningsøkter. På så måte vil man/ eller man kan ihvertfall, øke antall på alt som utjgjør en muskels volum om målet skulle være økt muskelmasse. Kan anbefale noe litteratur om du sender en PM og er interessert i å lese.
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.