Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Opptrening etter operasjon

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25

Opptrening etter operasjon

Skal operere fremre korsbånd i kneet på fredag. Er det noen her som har vært igjenom noe lignende?
    Hvordan, og ca. hvor fort starter man på opptrening av kneet? Og hvilke øvelser er vanlige å bruke?
    <3Fitnessfrøken<3

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Skal operere fremre korsb&#229;nd i kneet p&#229; fredag. Er det noen her som har v&#230;rt igjenom noe lignende?
    Hvordan, og ca. hvor fort starter man p&#229; opptrening av kneet? Og hvilke &#248;velser er vanlige &#229; bruke?
    Har operert bakre korsb&#229;nd for ca 10 &#229;r siden. Husker ikke s&#229; veldig mye, men det var en del veldig lett kneb&#248;y og balanse trening.Treninga begynte noen uker etter operasjonen hos fysioterapaut.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    hmm..ok. Er spent p&#229; dette ass.. P&#229; hvordan jeg vil holde p&#229; formen osv. Men jeg kan vel krykke meg til gymmet, &#229; trene overkropp vel?
    <3Fitnessfrøken<3

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    hmm..ok. Er spent på dette ass.. På hvordan jeg vil holde på formen osv. Men jeg kan vel krykke meg til gymmet, å trene overkropp vel?
    Skal vel være fullt mulig å trene overkroppen så lenge du er forsiktig med kneet

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.