Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Øvelser for skulderstabilitet

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25

Øvelser for skulderstabilitet

Vært hos naprapat noen ganger den siste tiden pga litt vond nakke ol. Tror jeg mangler en del stabilitet i skuldrene og jeg har for store leddutslag som gjør at jeg kan dra på meg stiv nakke osv.

Har fått dette treningsprogrammet på mail nå. Noen innvendinger ?
    Vedlagte filer Vedlagte filer
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Dette får du nok lange, slanke muskler av
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Sjelden man møter gutter i 20-årene som trener, og som har for stort leddutlag i skuldrene, min oppfatning er at de fleste har for lite bevegelighet i skuldrene
    Men uansett, øvelser jeg ville lagt inn:

Det står en øvelse i kinesis i programmet. Har du tilgang til kinesis, prøv stående flies/evt roing i alpha og kryssdrag i beta istedet for kryssdrag i kabel.

I tillegg kan du prøve push-ups plus/scap pushup/serratus push-up (selv om vandring med ball vil ta på mye det samme).

Turkish get-up er også en fantastisk øvelse for stabilitet i skuldra, men hvis du faktisk har for stort bevegelsesutslag, vær forsiktig med belastningen i begynnelsen så du ikke virkelig går på en smell!

Lykke til!
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.