Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Øvelsert, sett og reps

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24

Øvelsert, sett og reps

søndag; Bryst, Skuldre, Triceps [Benkpress 5x5, SkråHantel Flyes 3x10, Militærpress 5x5, Shrugs 3x10, Franskpress 5x5, dips 3x10 evt + vekter]

tirsdag; Ben, Mage [Knebøy 5x5, lårcurl (mot rompen:S) 3x10, Crunches 3x10 evt + vekter]

torsdag; Rygg, Biceps [Markløft 5x5, Chins 3xMax, Bicepcurl 5x5, Hammercurl 3x10]

tenkte jeg skulle ta annenhver økt rygg-biceps, biceps-rygg

er sugen på noen flere øvelser og variere med.... skal jeg ha flere øvelser på hver muskel grupp per økt? trener som du ser en 3splitt...

Rett meg Gjerne.... it's time for growth beibi
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    bump bump bump.... vil ha respons

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Drop 5*5 på franskpress og bicepscurl. Også trur jeg ikke du har bruk for shrugs egentlig for trapzen blir bra trent på skuldre og spesielt på rygg dagen med markløft. Men det finner du ut av sjøl.

Også ville jeg har lagt på en øvelse til for ryggbredde, fks strake nedtrekk.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Opprinnelig postet av Deviant
    Drop 5*5 på franskpress og bicepscurl. Også trur jeg ikke du har bruk for shrugs egentlig for trapzen blir bra trent på skuldre og spesielt på rygg dagen med markløft. Men det finner du ut av sjøl.

Også ville jeg har lagt på en øvelse til for ryggbredde, fks strake nedtrekk.
    Vil nå ikke helt si at han bør droppe den, shrugs er en fin fin øvelse som man eksempelvis kan legge innimellom markløft settene.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Søndag:
    - Benkpress 5x5
    - Flyes 3-sett
    - Militærpress 5x5
    - Franskpress 3-sett

Tirsdag:
    - Knebøy 5x5
    - Lårcurl 3x10
    - Mage

Torsdag:
    - Markløft 5x5
    - Hantelroing
    - Sittenderoing 5x5 (squiiize sammen trapeziusen når du er bakerst i trekket)
    - Uprightrows 3-sett (bredt grep)
    - Bicepscurl 3-sett

---------------
    1. ALDRI Biceps før rygg.
    2. Lurt å bytte på øvelser en gang i blandt, men hold deg til basis øvelser.
    3. På¨benøvelsene ville jeg økt anntall rep.

Ville jeg gjort da, men er ikke akkurat noen trenings spessialist.

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    tenkte å ta biceps før rygg innimellom for å gi den juling, flere øvelser , for nå blir den litt "nedprioriter" derfor kjekt å kjøre den tungt og slikt innimellom uten å være sliten fra ryggøkten...

Ble medlem
    06-2003
    Hmmmm.. Ville heller tatt den helt for seg selv en dag, om du skal gi den maks juling. Kan f.eks. ta en kortstokk dag med trenings partnern din.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    hmm, fra det eg kjenner til med rygg+biceps på samme dag er at biceps får NOK av "juling" om du vil kalle det det, over rygg øvelsene. Nå spørs det selvfølgelig litt KA øvelser du har da, men som oftest så vil biceps være ~død etter rygg. Og iogmed at rygg er et større muskelområde enn biceps, så ville eg prioritert rygg.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    ka mener du med kortstokk dag peter? en 3+1 splitt greie??? ble litt satt ut her nå:$

Ble medlem
    06-2003
    Ha med deg en kortstokk på treningen. Ta frem en stang du kan løfte 15 ganger. Trekk så et kort, å løft stangen så mange ganger som det står på kortet. Stangen skal ikke være i ro, så fort du er ferdig med settet ditt, gir du stangen til partneren din, så trekker du et nytt kort (-: skjønner?

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    hva er dette for en treningsmetode??? er det noe du har funnet opp selv? hva er dette godt for??

Medlem
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    25
    Originally posted by PeterSQRM
    Ha med deg en kortstokk på treningen. Ta frem en stang du kan løfte 15 ganger. Trekk så et kort, å løft stangen så mange ganger som det står på kortet. Stangen skal ikke være i ro, så fort du er ferdig med settet ditt, gir du stangen til partneren din, så trekker du et nytt kort (-: skjønner?
    ahaha! Genialt! Skal faderen dra med meg en kortstokk på neste trening!

Og, jeg vet ikke en gang om du mente denne kortstokk treninga seriøst, men det må jo bare prøves ut
    Mens sana in corpore sano
    Juvenalis

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Originally posted by Grizzly
    tenkte å ta biceps før rygg innimellom for å gi den juling, flere øvelser , for nå blir den litt "nedprioriter" derfor kjekt å kjøre den tungt og slikt innimellom uten å være sliten fra ryggøkten...
    Bruk straps da vel...
    Hvis du ikke allerede gjør det?

Lettere å få kontakt med ryggen og bicepsen blir ikke like sliten...

Hvis bicepsen er helt ferdig etter rygg, så er kanskje det et tegn på at du har gjort jobben din, at det ikke er nødvendig med mer trening...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    ikke et dumt synspunkt.....

jeg tenkte på det med stropper, men jeg greier ikke bruke de ordentlig, men funker det med slike hansker med krok på, slike de selger på www.bodybuilding.com ??

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Originally posted by Grizzly
    ikke et dumt synspunkt.....

jeg tenkte på det med stropper, men jeg greier ikke bruke de ordentlig, men funker det med slike hansker med krok på, slike de selger på www.bodybuilding.com ??
    No idea, har ikke prøvd dessverre...

Er fort gjort er å lære seg og bruke straps, sikkert noen på gymet ditt som kan vise deg...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.