tror jeg har blitt overtrent eller er på farlig vei til å bli det. det jeg lurer på om er om jeg bør kutte ut rteninga helt i noen dager eller bare ta det relativt rolig? takk
tror jeg har blitt overtrent eller er på farlig vei til å bli det. det jeg lurer på om er om jeg bør kutte ut rteninga helt i noen dager eller bare ta det relativt rolig? takk
Overtrent er et ord som blir brukt om mye. Er en skikkelig overtrent bruker en laaaang tid å hente seg inn igjen ,halvt år pluss pluss. Da holder det ikke med en uke fri. Du har kanksje tidlige advarsler om at du er på vei dit, men tviler på at du er overtrent, og i såfall så bør du antagelig nesten ha legehjelp. Men er du sliten så ta en uke fri eller mer.. Ingar har kanksje noe å bidra med i denne posten
Ta par uker fri (minst). Og velg andre former for trening for å komme tilbake fra friukene. Det funker veldig bra
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
tror det er en blanding mellom overtrent g slitenhet, har vært gjennom en lang forkjølelse som jeg tror har redusert restitusjonen min.
kutte ned på treninga, spise mer, sove mer
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!