trond.. jeg skal skjekke CK nivået imorra, samtidig skal jeg titte innom tannlegen har gått ned tannverk i snart ei uke. hoven som faen, kanskje det er derfor jeg går rundt med slik en hodepine? vel jeg føler meg slapp,gåen,lite matlyst,dårlig humør,hodepine,har ikke lyst å trene. hadde også en dårlig økt idag, selv om jeg øker i alle øvelsene, har jeg ikke noe lyst til å løfte. hehe. vanskelig å forklare, men livet ellers går veldig bra, er bare et ork å komme seg på gymmet + dårlig humør/hodepine. så skal få skjekka de nivåene ja.
en liten teori er før jeg legger meg etter trening spiser jeg nærmere 300g brun ris. dette gjør at magen min føles veldig rar, og at jeg i det siste har våknet flere ganger om nettene. kanskje jeg sover dårlig pga mye mat i magen før jeg legger meg ? og dermed ikke får hvilt ut ordentlig? hmmm
kutter ut stack2, feste max 2 ganger i mnd, prøve å holde det anstendig på 5-6 øl, kanskje det hjelper litt

og slenge inn et par morgenturer, så får blodprøveres. bestemme om jeg skal ta helt fri eller ei
takk for mye bra svar gutter