Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Øvre bryst

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23

Øvre bryst

Jeg trener nesten bare skråbenk, men får ingen/lite masse på øvre del av bryst i forhold til nedre. Noen forslag til øvelser?
    Soy el diablo.

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lefsa Vis post
    Jeg trener nesten bare skråbenk, men får ingen/lite masse på øvre del av bryst i forhold til nedre. Noen forslag til øvelser?
    Hvorfor trener du nesten bare skrå?
    Skråbenken skal jo primært ta påøvre del av brystet.. Hvor skrått har du den?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    45 grader tel 60, skrå som mulig, sånn det tar på øvre del. Får håpe det kommer etter hvert
    Soy el diablo.

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lefsa Vis post
    45 grader tel 60, skrå som mulig, sånn det tar på øvre del. Får håpe det kommer etter hvert
    Pass på at det ikke blir for mye trykk på skuldrene da - hvis du hever benken for høyt.

Jeg sliter selv med "øvre" del av brystet - får bare ta tiden til hjelp og så kommer det nok
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Kanskje frontpress hadde vært noe?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Kanskje frontpress hadde vært noe?
    Feil.

Han ligger sikkert helt flatt på benken, trekker ikke skuldrene tilbake slik at skuldrene ligger foran brystet og derfor blir det mer en skulderøvelse enn en brystøvelse. løsning: Trekk skuldrene tilbake
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Var det ikke en diskusjon her tidligere om at det ikke gikk ann å isolere øvre del av brystet?Eller roter jeg nå ?

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Var det ikke en diskusjon her tidligere om at det ikke gikk ann å isolere øvre del av brystet?Eller roter jeg nå ?
    Det stemmer det .. Allikevel kan man visstnok 'aktivere' den øvre delen bittelitt mer.

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    Genetisk avgjørende.. :/
    Soy el diablo.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Preacher curl skal være bra for nedre biceps og pec dec for brystmuskelens midtre parti!

Har ikke noe tro på at det går ann å isolere når det kommer til det som er blitt nevnt!

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Som hitfrank sier kan man ikke isolere en del av en muskel, men som cristal sier kan man påføre øvre/midtre del av brystmuskelen mer stress enn den nedre. dette fordi de to øverste delene har en "ekstra" funksjon i forhold til den nederste, nemlig fleksjon i skulderleddet. I skråbenk med 45-60 graders vinkel vil man få litt av denne. Cabelcross med håndtakene festet i den nederste kabelen vil også aktivere disse delene av brystet, men da vil også fremre del av skulderen bli aktivert. Det lange hodet på biceps er også til en viss grad med på fleksjon i skulderleddet.
    Det må nevnes at jeg ikke har prøvd denne cabelcrossen selv, men i teorien skal det være sånn.
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.