Jeg trener nesten bare skråbenk, men får ingen/lite masse på øvre del av bryst i forhold til nedre. Noen forslag til øvelser?
Jeg trener nesten bare skråbenk, men får ingen/lite masse på øvre del av bryst i forhold til nedre. Noen forslag til øvelser?
Soy el diablo.
45 grader tel 60, skrå som mulig, sånn det tar på øvre del. Får håpe det kommer etter hvert
Soy el diablo.
Kanskje frontpress hadde vært noe?
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar

Var det ikke en diskusjon her tidligere om at det ikke gikk ann å isolere øvre del av brystet?Eller roter jeg nå ?
Genetisk avgjørende.. :/
Soy el diablo.
Som hitfrank sier kan man ikke isolere en del av en muskel, men som cristal sier kan man påføre øvre/midtre del av brystmuskelen mer stress enn den nedre. dette fordi de to øverste delene har en "ekstra" funksjon i forhold til den nederste, nemlig fleksjon i skulderleddet. I skråbenk med 45-60 graders vinkel vil man få litt av denne. Cabelcross med håndtakene festet i den nederste kabelen vil også aktivere disse delene av brystet, men da vil også fremre del av skulderen bli aktivert. Det lange hodet på biceps er også til en viss grad med på fleksjon i skulderleddet.
Det må nevnes at jeg ikke har prøvd denne cabelcrossen selv, men i teorien skal det være sånn.
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.