Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Øvre delen av brystet...

Medlem malle sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Øvre delen av brystet...

Har hatt litt problemer med å legge på meg på øvre delen av brystet. Hvilke øvelser skal jeg trene som tar på den øvre delen. Har prøvd skråbenk og diverse andre øvelser. For tiden trener jeg flat og skråbenk med hantler og peck deck eller kabel cross..

Mvh

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Helt greie øvelser det. Fortsett med skråbenk, og varier med skrå hantelpress. Husk å kjøre strikt!! Husk også at ting tar tid....
    NORKOST - yammi!!!!

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg har også problemer med å legge på masse på toppen av brystet og egentlig brystet generelt. Bryst har liksom aldri vært prioritert. Men. Incline. I det vektene er nede, så kjører du skulderene langt bak. Og I det vektene er på toppen, så skal skulderene være langt fremover.. Hvorfor? Tja. Vet ikke helt jeg. Er et lite ekspriment jeg holder på med for tiden. Da det øverste hodet er festet i kragebenet, så prøver jeg å kjøre kragebenet fremover, for å få en større bevegelses bane (og mer kontakt). Virker det? Vel. Aner ikke. Men er vel lov å prøve?

Medlem
    Ble medlem
    07-2002
    Har du prøvd å bare holde skuldrene ned og bak? Fungerer meget bra. Da tar man skuldrene mer ut av løftet enn hvis man f eks tar skuldrene frem og opp.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003
    for å trene øverste del av brysta som du sier skråbenk.. men har du prøvd pullover?.. :bb:

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av inzer
    for å trene øverste del av brysta som du sier skråbenk.. men har du prøvd pullover?.. :bb:
    Er ikke pullover nedre del? :-? :-?

TEAM BODYTECH

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.