Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: På`n igjen

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

På`n igjen, opptrening til militæret

heisann folkens!
    er vel nesten ett år siden jeg løfta ei vekt sist, og har bestemt at jeg skal starte på`n igjen.

skal i sjøforsvaret (madla) i slutten av september, og tenkte jeg skulle trene med tanke på det. hvordan burde jeg trene? burde jeg trene med lavere vekt og flere repitisjoner for å forbedre utholdenheten i musklene?

når jeg går oppover fjellet er jeg veldig plaga over at leggmusklene stivner til. av og til føles det som at det er like før de revner rett av. noen som har forslag til hvordan kan jeg trene leggene for å forhindre dette?

er det forresten flere her som skal til madla i september?
    Sist endret av haizai; 02-08-04 kl 03:37

Medlem
    Ble medlem
    10-2002
    Dersom det er et år siden du har løfta vekter, synes jeg at du uansett ikke skal trene med for tunge vekter. Begynn med et fullkroppsprogram som du kjører tre ganger i uka, og hold deg på 10-15 rep.
    Leggproblemet ditt har jeg dessverre ikke noen fornuftig løsning på. Mulig du kan prøve å kjøre litt høyreptrening på dem. Da tenker jeg i området 50 rep.
    No progress?

You don`t train too hard.

You just don`t eat enough.

Medlem Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Ja..
    Prøv å kjøre tåhev på ett og ett bein med en lett manual i hånda.. Mange reps!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hmm å kjøre tåhev med ett bein og i tillegg manual i hånden , da tror jeg ikke det er mange som klarer særlig mange reps faktisk , ihvertfall ikke fulle reps.

Tror vel leggkramper stammer fra for eksempel magnesium mangel og dehydrering.

Medlem Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Å kjøre tåhev på ett bein går da vel fint?
    Så bare har du en manual i hånda på samme sida som det beinet du bruker og støtter deg med den andre hånda..

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    takk skal dere ha folkens, begynner den 12. når lønna siger inn på kontoen

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Slapp av du trenge ikkje akkurat stilla opp på madla med gull i iron man competition. du komme fort t å merka at sjøforsvaret har mange direkte late og feite folk, du trenge ikkje ver i noge spesielt bra form for og komma deg igjennom der uten problem. med mindre du ska søka deg t noge med litt mer fart i enn vanligt. du bør prøva og få noge ut av forsvaret. eg for min del har gjort ein innsats i forsvaret og då får du faktisk noge igjen, då komme du ikkje ut itte ett år å seie at fy faen d va bortkasta. men du får ha lykke t ihvertfall.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Lignende tråder

1. Neeeeeeeeei, ikke nå igjen!
    By Mariah in forum Skader
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 25-07-03, 22:44
  2. På`n igjen!
    By haizai in forum OT
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 03-05-03, 21:21
  3. Trene opp igjen ryggen
    By Lillegutt* in forum Trening