Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: På slutten av en lang og hard diett...

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

Question På slutten av en lang og hard diett...

Hvordan trener du da? Jeg har holdt på med DC den siste tiden. En utmerket rutine, ingen tvil om det, men det blir alt for hardt for meg nå.

Leter gjennom forumet og finner HST, HIT, RYP, GVT, osv. Ser også at alle har "sin" måte å trne på; når noen spørr etter hjelp til treningsprogram får han x-antall forskjellige svar. Det mest riktige (også et hyppig svar) er vel at man må prøve seg fram og finne ut av det selv.

Derfor er jeg ute etter å høre hvordan dere trener. Ikke hvordan jeg burde trene, men hvordan dere legger opp treningen på slutten av en deff, når dere ikke har allverdens med energioverskudd, men stor treningslyst?

PS: trener sammen med søskenbarnet mitt. Han har ikke noen fast rutine, kan gå uker mellom hver gang han trener enkelte øvelser, trener mye bryst og armer, får ikke i seg mat rett etter trening, "glemmer" å ta kreatinen.... og enda øker han mye bedre enn meg. Hvordane r det mulig? Er det en ting han gjør "riktig", så er det at han trener til han er totalt utmattet. Han teller aldri sett eller reps, men trener til han ser mannen med ljåen.

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Fortsett gjerne med DC, men bare til failure, uten RP, dersom det blir for mye.

Er failure man, ons, fre for mye kan du dele kroppen i 3 og ta en del en gang pr uke.

Men ærlig talt, dersom ett failure sett (Man, ons, fre og kroppen delt i 2 som normalt) er for mye, er det vel grunn til å stille spørsmål ved dietten...

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Er vel noe med hvile å gjøre også, når jeg er på diet har jeg store søvn problemer pga lav-karb(tror jeg) dette kan gå vesentlig ut over DC treningen hvis man ikke får orden på det.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Kjører med ett sett til failure, og det blir for mye. "stor og sterk" har halt rett når det gjelder problemer med å få slappet skikkelig av. Det er også vanskelig å motivere seg for hver økt for å øke i antall reps. Er ikke det at selve treningsøkten er så tung, men heller alt rundt (øke for hver gang, trene samme muskel for ofte, osv).

Lignende tråder

1. Rett mat før trening
    By admin in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 28-04-10, 11:12
  2. ABCDE DIÆTEN - 5 kilo muskelmasse på 10 uger!
    By Retroboy in forum Artikler
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 01-05-05, 20:41
  3. En tynnfeit mann på leting etter muskler
    By Gunnar in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 56
    Nyeste innlegg: 30-03-04, 16:59
  4. TUT(en tidligere skrevet artikkel av meg)
    By HITFrank in forum Artikler
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 26-02-03, 20:15
  5. Svar: 7
    Nyeste innlegg: 05-01-03, 19:45

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.