Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Par spørsmål angående treningsprogram

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006

Par spørsmål angående treningsprogram

Morn.

Driver og eksprementere litt rundt hva slags trenings program e ska bruke for tia.
    Jeg tenker sånn at så lenge jeg blir sliten og kaster på litt mere vekt på de store øvelsene så går det framover, så er ikke noe avanserte saker jeg trener etter.

Men her er i alle fall det jeg har satt opp:

Man:
    Benk
    skråbenk (hantler eller stang)
    flyes i maskin
    vaiere i kryss (pyramide)

Tirsdag:
    Markløft
    Roing med stang (i blandt et par sett roing i maskin)
    nedtrekk bredt foran
    nedtrekk bredt bak nakken
    nedterekk smalt foran

Onsdag:
    Hantel press (i blandt noen sett militærpress)
    fronthev (hantler eller vaier)
    sidehev (hantler eller vaier)
    shrugs

Mage øvelser

Torsdag:
    knebøy
    beinspark (vippe)
    leggpress (vippe)
    beinpress (pyramide)

Fredag:
    biceps
    hantel curl
    hammer curl
    biceps i vaier rack (pyramie)

triceps:
    benk smal grep
    franskpress
    dips
    nedtrekk vaier rack (pyramide)

Jeg har hatt bein og ryggtrening som har vært gjort på 30-45 min når jeg har trent alene, men så lenge jeg kjører antall sett og rep jeg skal så har vel ikke det så mye å si? det viktigste er vel bare at jeg har fått brytt ned musklene skikkelig.

satt pris på litt tilbake meldinger, eventeult andre øvelser jeg kunne prøvd å puttet inn i stedet for noen jeg har..

kjørte før 3 split og det funket jo fint det men sånn som etter en hard bein eller rygg trening frister det ikke så mye å kaste seg over skulder eller biceps trening.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Trent på ca lik splitt en stnd jeg også, og likte det veldig godt. bare passe på det ikke blir for mange sett pr øvelse.. Da blir det fort mye i løpet av uken. jeg pleide ha 1-2 faste øvelser på hver muskelgruppe, og så byttet jeg rundt på noen. som Feks bryst så kjørte jeg fast Benk og skråbenk med hantler, og byttet på dips, cableflies, hantelsflies, pecdec osv
    Jeg vill ehatt med en øvelse for bakside skuldre, selv om den får kjørt seg litt på ryggdagen, foroverbøyd sidehev, omvendt pecdec eks.

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Trent på ca lik splitt en stnd jeg også, og likte det veldig godt. bare passe på det ikke blir for mange sett pr øvelse.. Da blir det fort mye i løpet av uken. jeg pleide ha 1-2 faste øvelser på hver muskelgruppe, og så byttet jeg rundt på noen. som Feks bryst så kjørte jeg fast Benk og skråbenk med hantler, og byttet på dips, cableflies, hantelsflies, pecdec osv
    Jeg vill ehatt med en øvelse for bakside skuldre, selv om den får kjørt seg litt på ryggdagen, foroverbøyd sidehev, omvendt pecdec eks.
    hei. foroverbygd sidehev har jeg pleid og kjøre før, jeg tenkte jeg kunne kjøre den i vaier rack feks men får se '
    har tenkt og gjøre det samme, basis øvelser fast så heller bytte på litt for se ann formen og hva som tar best. trente armer i dag, sliter med triceps, får ikke tatt den skikkelig liksom, har du noen bra tips ?

brukte ei slags maskin i dag (e liker egentlig ikke å bruke sånne "fancy" maskiner) den fungerte , smal benk og dips får jeg ikke så utrolig mye ut av.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.