Hei
Jeg har et ganske stort problem.
Litt av min bakgrunn først til hvorfor jeg føler dette.
jeg trene masse oppimot et og et halvt år siden, jeg trente og trente og fikk masse muskler, og mange av mine venner kalte med "boleren"(utrykk)
Men så kom en sesong der jeg absolutt fikk avsmak på trening siden jeg skulle begynne å ta skole serriøst, jeg la på meg kraftig, jeg bare lå i sengen og gjorde lekser samt spiste konituerlig.
Jeg la på meg så det sang, ingen skjønte hvorfor jeg kunne gå opp så mye i vekt siden jeg ikke spiste så altfor mye, men de viste jo jeg bare lå og spiste en del men ikke av det usunde.
Så jeg gikk opp 20-23 kg det er ganske mye.
Men så har jeg begynt å trene igjen, går inn 110% for riktig kost og masse kardio + en del vekter, trener 5-6 ganger i uken for jeg vil ha disse kg jeg la på meg vekk før neste sommer.
Men nå har jeg trent i 3 uker og jeg kjenner bare jeg får bedre energi men ikke at magen går ned. Jeg har begynt å tenke om jeg kan ha en slags sykdom som gjør at jeg bare gradvis stiger i vekt(?) Kansje jg er paranoid men det er iallefall det jeg føler. mine spørsmål er:
Er det musklene som er blitt omdannet til fett som gjør den ekstreme kgøkningen?
Bør jeg ta meg en tur til legen for å sjekke opp i om alt er som det skal?
Er det noen som helst slags "vidundermiddel" som gjør at forbrenningen går kraftig opp så kg kan renne av?
Skal jeg bare fortsette å trene beinardt for å se om det virkelig fungerer?
Som dere sikkert kan lese er jeg temmelig nervøs for dette.
Håper noen kan gi noe konstruktiv tilbakemelding.
Takker på forhånd

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat