Noen med erfaringer?
Noen med erfaringer?
Partner er helt ok, man får trent det man skal, men... Det er ikke særlig ryddig der og utstyret er veldig gammelt og slitt, samme med lokalene. De som jobber der er veldig hyggelige, men det er en del av klientellet der som jeg syns blir for mye av..
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Ja, på nettsidene ser det bra ut, ihvertfall.
Ok, jeg liker litt kjeller-lokale-stil, men jeg vet ikke om det er det du mener med at det er gammelt og slitt. Jeg bruker (nesten) ikke apparater, så det er ikke så farlig om det ikke er nye slike.
Det som er viktig, er at jeg kan trene der selv om jeg ikke er noen bygger. Jeg er ikke spesielt sterk akkurat, så vektene må være lette nok til at jeg kan trene det jeg vil (sannsynligvis motsatt av de fleste andre på dette forumet...). Har inntrykk av at det er mange fitnessfolk/byggere som trener der, er det riktig/feil?
Det er også fint om jeg kan få litt oppfølging fra de som jobber der, og det må ikke være type "tatt et PT-kurs og har ikke peiling på noe" som gir deg et "stram opp-program".
Hvem er det du synes det blir for mange av der, Freshh?
Hvis det er andre treningssteder rundt Grønland/sentrum, så må dere gjerne komme med anbefalinger der også, evnt grunner til å ikke trene der...
Sats Aker Brygge og Nationalteateret bør du i hvert fall ikke engang vurdere i ecstasyrus. Selv cellegift ville vært mindre ødeleggende for treningsmotivasjonen enn de to gjennområtne establissementene.
Elixia Colosseum har jeg hørt mye bra om, men det ligger vel strengt tatt ikke i verken sentrum eller på Grunerløkka. Beveger meg egentlig kun på østkanten i følge med livvakter og skuddsikker SUV.
http://www.dingsekongen.no
Jeg er grunnleggende skeptisk til kjeder som SATS o.l.
Colosseum er litt langt unna, ja.
Hva med dette stedet: http://www.karljohanfitness.no/
Hvis klientellet langs Karl Johan er noe å bedømme etter, blir man i hvert fall temmelig slank av å trene her. Noen ser riktignok en smule overtrent ut, men...
Haha!
I motsetning til den nye trenden blant hippe humorister som består i å sparke oppover, er jeg konservativ nok til å fremdeles se verdien i å gjøre narr av de svake i samfunnet. Den fundamentale ressurssvakheten hos disse gjør også at man slipper å beskymre seg for reprisalier.
Uansett, stedet er sikkert verdt en kikk, om ikke annet. Mener å huske at vår egen Stålballa trente der i en periode.
Sparking nedover (og bortover) skal ikke undervurderes.
Jeg skal sjekke litt.
Er ikke så langt til Hausmannsgate fra grønnland da..![]()
Nei, det er rett ved.
Du tenker på det stedet ved Better Bodies (husker ikke hva det heter)? Jeg har inntrykk av at man bør ha et visst nivå for å trene der... Som jeg ikke er i nærheten av...![]()
At nivået er høyt er jo gjerne et tegn på at kompetansen er tilsvarendeSkal riktignok innrømme at jeg ikke har våget mine ben inn der siden jeg i 11-12års alderen ble tatt med dit av av barnevakt og storebror.
![]()
Men hva heter det igjen? Jeg kan jo snoke litt på nett, ihvertfall.
Du tenker på Haralds?
Ja, sikkert?
Hehe.. Nivået på Haralds er bra blandt byggerne og fitnessfolka, men klientellet der er veldig variert faktisk. Der trener alt fra de beste byggerne i Norge til han kjukken som er mulatt, med mellomrommet mellom tenna, som alltid selger roser i Karl Johan på kvelden..
Men Haralds er faktisk værre enn Partner når det kommer til plass, oversiktlighet og kvalitet. De som jobber der er best på det de driver med, men jeg tenker på utstyret.
Hvor bodde du? Om du bor nærme partner så tar det deg kanskje kvarter å gå opp.
www.toppform.org
trener der når jeg er hjemme i Oslo
Kan man bruke nøkkelkortet til alle døgnets tider, Freshh?
Ok, nå har jeg sett på kartet. Det ser ut som om det er et stykke, men hvis det virkelig ikke tar mer enn ca et kvarter å gå, så er det jo gull.
Hvis jeg i tillegg kan låse meg inn selv på morgen/kveld, skal jeg absolutt sjekke det ut nærmere (avhengig av litt sære treningstider pga turnusjobbing).
Jeg vurderer Oxigeno på Løkka også, men det er litt for nytt og lyst der...![]()
Nei, alle normale mennesker liker jo det, men jeg liker at det er litt kjellerlook. Treningsrommet på den forrige jobben var helt perfekt. Nesten alltid helt alene, kunne spille akkurat den musikken jeg ville, så høyt jeg ville, kalde murvegger, dempa lys osv. osv. Jeg er litt rar.![]()
Takker..
Har du sjekket YouAreGay.com ?
No creative person ever felt their day job.
Ikke tenkt til å prøve ifra jobben.
Uff. Tøysekoppen
Det var da ikke akkurat den vanskeligste URL å gjette seg til heller. Må ha vært en slurvefeil eller noe sist jeg prøvde.
Er det noen herfra som trener på Partner Gym?
Jeg vurderer faktisk en aldri så liten retur til karl johan. Har noen lømske planer som innvolverer altifra økonomisk kriminalitet til psykisk voldtekt og da vil dette være en flott start!
Uteliv, inneliv eller underliv?
Har du vært der og sett?
Lurer litt på hvordan det er der selv. Om det er mye folk som trener der og egentlig?
Jeg har begynt å få et sterkt hatforhold til mye mennesker når jeg trener. Det burde være steder som har begrensinger med tanke på medlemsinntak.
Om du ikke synes det er for langt Tilde, så er det nøkkelkort på www.jimu.no også. Det er ikke stort eller kjeller, men det er nytt og døgnåpent på hverdager.