Tenkte jeg skal begynne å trene her, noen som har kjennskap til gymmet ?? Og kan anbefale ? Titta litt på siden demmes og synes det ser greit ut.
Partner Gym
Tenkte jeg skal begynne å trene her, noen som har kjennskap til gymmet ?? Og kan anbefale ? Titta litt på siden demmes og synes det ser greit ut.
Partner Gym
TS har god erfaring derfra. Hva er fordelen for deg med å trene der iforhold til exhale(karl johan fitness) eller haralds? er det miljøet du er ute etter?
Mener det er billigere en Haralds, også hadde jeg tenkt å få trent litt thai-boxing. Aner ikke hvordan miljøet er der nede. Hørt mye forskjellig om haralds, at det er bare de største av de største som trener der osv. Men vis man vil satse virkelig,er vel Haralds stedet å trene ? Exhale har jeg ikke hørt om, må sjekkes ut.
Exhale er gamle karl johan fitness som er et nøkkel kort gym som ligger mitt på karl johan som du kanskje skjønner. Maskinene er splitter nye, men til gjengjeld har også prisen gått opp. I sin tid betalte jeg 2000 for et år vet ikke om dette fortsatt gjelder....
At bare di største trener på Haralds er langt fra sannheten, det er svært mange som trener der og majoriteten er ikke noen monster akkurat, er forresten en haug med grisedeilige damer som trener derAnbefales av meg hvertfall.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Kan du ikke ta en drop in time, prøve å se hva du syns?
Det gjør jeg når jeg vil teste ut studioer.
Skal gjøre det, saken er at jeg flytter inn til oslo igjen om ca en mnd, så derfor gjør jeg litt research sånn at alt ligger til rette når jeg flytter inn. Er svært nyskjerrig på haralds.
Hvis du er ute etter god Muay Thai (thaiboxing) så hadde jeg tatt en titt på frontline
Partner er et kjempegym å trene på, det er et miljø der som er helt unikt og kompetansen er helt sinnsyk bra. Når det gjelder satsing så vil jeg nesten si at Partner gym er vel så bra (om ikke bedre) enn Haralds, ta en titt på deltagerlistene fra de siste års stevner så kan du jo se hvor mange det er fra Partner gym som har stillt.
Da jeg stillte for dem i 2002 var vi 19 stykker som stillte. Partner gym har jo også rykte på seg for å også å ha det beste fitnessmiljøet i Norge.
Når det gjelder kampssport så har Partner mange SVÆRT gode instruktører blant dem også en tidligere verdensmester. Søsteren til Christian Egner (Ingrid Egner) har vært Norgesmester i boksing og jeg tror også kickboksing flere ganger og er blant eliten i Norge. Christian selv har jo medaljeplassering fra Fullkontakts Kung Fu EM og har vært på det Norske landslaget i kickboksing +++ (se Partner gym hjemmeside).
Er du på jakt etter et gym som har et bra miljø (også sosiale happenings), bra med vekter og bra kampsporttilbud som ikke koster skjorta så er Partner helt klart gymmet for deg
Jeg blir nesten nostalgisk når jeg tenker tilbake på gymfestene og de andre sosiale happeningene vi hadde på Partner, er heller ikke lenge siden Christian sendte ut innbydelse til det legendarisk julebordet for Partner
Mitt råd er å gjøre som Mr.Muscle sier, ta deg noen prøvetimer rundt forbi og sjekk forholdene. Når det gjelder pene damer så finnes de på alle gymmene i Oslo![]()
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
Har vært innom Partner et par ganger, og det er et av de best utstyrte gymene jeg har vært borti iallfall. Hyggelig betjening og trivelig atmosfære.
H
Erfaring er den talentløses trøst.