Trent nå i strekk fra midtien av juli. Trener 4 splitt prg 5 dager i uken ! Er det riktig av meg å ta en ukes pause. For det kjennes ut på kroppen at jg er sliten ?
Trent nå i strekk fra midtien av juli. Trener 4 splitt prg 5 dager i uken ! Er det riktig av meg å ta en ukes pause. For det kjennes ut på kroppen at jg er sliten ?
La ting SKJE :P
Hvorfor ikke ta 3 ukers pause når du først er i gang?
Her har du lite å tape, men mye å vinne: Det tar ca 3 uker med inaktivitet før du mister noe som helst av muskelmassen din. Et eventuelt sterkt overtrent nervesystem vil få en etterlengtet hvile, og det beskyttende bindevevet i musklene dine vil bli svakere slik at du kan oppnå muskelvekst selv med svært lette vekter når du så setter i gang med trening igjen.
Opprinnelig skrevet av Sorin
Thankstenkte kun en uke... Men er det nødvendig å kjøre kostholds prg da el ?
Hvorfor kun én uke? Du går ikke glipp av så mye muskelvekst på 2 uker liksom. Det du kan vinne på å ta en lengre pause er mye bedre enn det du kan tape på å ta en kort en...Opprinnelig skrevet av Natas
Du kan spise på vedlikeholdsnivå i hvileperioden: Ca 33kcal per kilo kroppsvekt.
Opprinnelig skrevet av Sorin
Siden du sier det såskal prøve med 3 uker
Skal fortelle deg etter de ukene hvodan det gikk
Sov godt og lenge, spis nok (særlig proteiner) og ikke ødelegg deg på så alt for mye sanseløs festing daOpprinnelig skrevet av Natas
![]()
Jeg ville ikke gått over 2 uker.. Men at det kan ha effekt er ikke tvil om, tok 1 uke fri i forjulstidene, og det hjalp betraktelig på resultatet.. Hadde til og med ei fyllakule inni den perioden, og jeg hadde alikevel fremgang. (Drukket 4 ganger siden juni-05)
5 treningsdager i uken?
Du burde vel bruke treningsfri til å planlegge treningen din videre![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Jeg trente mye før jul, uten at resultatene var de helt store. Men da jeg reiste bort og feirte jul og "feita meg opp", vokste, til min store overraskelse, armene og brystmusklene mine slik at jeg tydelig kunne se resultat.
Lenge leve julematen=)
Da har du nok spist for lite mat mens du trente. Ta dette som et hint og spis mer!![]()
Har tenkt en del på det.. og dessuten så går det med en god del proteiner i julematen, vertfall mer enn det jeg spiser til vanlig.Opprinnelig skrevet av Arralou
![]()