Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Pause fra DC

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28

Pause fra DC

Har trent DC i 5 måneder nå. Har hatt grei fremgang i vekter, men lurer på om jeg kanskje skal prøve noe annet en stund. Er ikke sikkert noe annet funker bedre for meg, men er jo greit å prøve litt. Kjørte 4-er splitt før DC(Rygg og biceps/Bryst og triceps/bein/skuldre og nakke), men den hadde jeg ikke tenkt å gå tilbake til. Mulig det var for stort treningsvolum, men da jeg ikke loggførte treningene , vet jeg ikke all verden om fremgangen. Det er klart det gikk fremover da også, men DC har vært bedre! Har 3 uker igjen av denne perioden, så kjører jeg en uke fri eller så, så tenker å starte på noe nytt om 1 måneds tid da. Noen som har forslag til hva? Eller skal jeg bare fortsette?

Gold Member aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av birdman
    Eller skal jeg bare fortsette?
    Sitat Opprinnelig skrevet av birdman
    Det er klart det gikk fremover da også, men DC har vært bedre!

Why fix something that aint broken?

Har selv hatt en pause fra DC i ca. 1 måned, var grei nok trening. Gøy å se at jeg hadde økt såpass i styrke når jeg trente "vanlig" igjen.

Men nå startet jeg opp igjen på DC, og det første som slo meg var at jeg har aldri blitt så sår og ferdig etter en treningsøkt på ett "normalt" treningsprogram (og ja, det er positivt ment )

Siden jeg startet med DC i november ifjor har jeg lagt på meg ca. 10 kg. Og uten å overdrive vil jeg si at fettprosenten ikke har forandret seg merkbart. Spis mye tren hardt, økningene kommer ikke av seg selv. Hvis man ikke klarer én times blodslit 3 ganger i uka, gi opp. Som Dante presiserer gang på gang, dette programet skiller mannfolka fra kvinnfolka, er du ikke motivert la det være rett og slett.

aion
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av aion
    Why fix something that aint broken?
    Det burde vært slått inn i så mange....

Jeg ser ikke noe poeng med å slutte med DC om det har funket for deg - har det ikke det er det en feil du har gjort

- Even

TEAM BODYTECH

doe
    doe er ikke aktiv
    Medlem doe sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    29
    Hvorfor bytte hvis du har framgang? Tror du skal lete lenge etter program som er så strukturert og fokusert på framgang som DC. Klart at hvis du synes DC ikke passer din livsstil, så bytt til noe som er lettere... DC er for meg litt som; enten så kjører du full guffe og er zombie på trening, ellers så gidder du ikke å drive på med DC. Ikke noe galt i å bytte til andre program hvis du synes det passer bedre.

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    Det er ikke det at jeg ikke gidder å trene DC fordi det er for hardt. Men tenkte kanskje at det hadde vært greit med en periode med noe annet, for litt avveksling, selv om variasjonen i DC er stor. Går vel egentlig litt saktere fremover nå enn før også, men det er vel naturlig med tanke på at vektene har blitt litt tyngre. Selv om jeg har fremgang med DC, betyr jo ikke det at jeg ikke kan ha enda bedre fremgang med noe annet, så tenkte bare å høre om det var noen andre som vekslet litt imellom. Men når det er sagt, så har jeg hatt et par gode økter i uka her, som gjør at jeg har lyst til å fortsette også. Kan vel uansett aldri gå for fort fremover, så da spør man seg selv om det er noe annet man kan gjøre i stedet. Men så lenge det går den riktige veien, så er det vel egentlig ingen fare

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32

Som DC sa: ikke gift deg for ung, du kommer til å ville prøve noe annet før eller siden!

Remind you of anything?
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.