Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Pencelin og trening

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    31

Pencelin og trening

Jeg var hos tannlegen på fredag og trakk en visdomstann (auau), fikk også utskrevet en 10dagers kur på pencelin ettersom jeg hadde betennelse rundt tannen.

Spørsmål 1:
    Hvordan funker egentlig pencelin inn på kroppen? Har den noe innvikrning på musklene etc?

Spørsmål 2:
    Jeg har spist veldig dårlig de siste dagene pga smeret i munnen, men nå begynner det å bedre seg og jeg kjenner at jeg har fått overskuddet tilbake. Vil dere anbefale meg å starte trene fra idag eller vente til jeg er helt ferdig med pencelinkuren?

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003

Re: Pencelin og trening

Sitat Opprinnelig skrevet av voodz
    Jeg var hos tannlegen på fredag og trakk en visdomstann (auau), fikk også utskrevet en 10dagers kur på pencelin ettersom jeg hadde betennelse rundt tannen.

Spørsmål 1:
    Hvordan funker egentlig pencelin inn på kroppen? Har den noe innvikrning på musklene etc?

Du kan få midlertidig nedsatt nyre og leverfunksjon, dog gjelder dette hovedsaklig ved høye doser.

Spørsmål 2:
    Jeg har spist veldig dårlig de siste dagene pga smeret i munnen, men nå begynner det å bedre seg og jeg kjenner at jeg har fått overskuddet tilbake. Vil dere anbefale meg å starte trene fra idag eller vente til jeg er helt ferdig med pencelinkuren?
    Du bør absolutt vente til du er ferdig med penicillin-kuren. Få betennelsen ut av kroppen før du starter å trene igjenn. Ta penicillin-kuren som en hvileuke.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Mener at pencilin i seg selv ikke skal ha noen innvirkning på treningen. Vanligvis vil det være tilstanden som gjør at du bruker penicilin (bakteriell infeksjon) som eventuelt kan gjøre at det ikke er gunstig å trene. Men i ditt tilfelle er jo dette bare en lokal og avgrenset betennelse så det skulle ikke ha noe å si.
    Men i og med at du ikke har klart å spise så mye i det siste kan det sikkert lønne seg å vente til du får overskuddet tilbake før du begynner å trene, men dette er uavhengig av hvor du er i penicilin kuren.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.