Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Periodisering?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2008

Periodisering?

Man skal altså først begynne med kun ett straight sett, så 1RP, deretter 2RP og til slutt 2RP med static hold. Stemmer dette?

Isåfall, når er det på tide å bevege seg til neste nivå? Kan man for eksempel kjøre en periode med straight sett + cruise, for så å starte på med 1RP-periode + cruise osv?

Dette er sikkert en individuelt i forhold til hvor mye trening man tåler, men viss man tåler treningen kan man da bevege seg opp ett nivå etter hver periode(6-8 uker trening+crusing)?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2008
    Mente selvfølgelig at static hold skal komme i andre periode i tillegg til straight settene

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det var slik jeg gjorde det. Kjørte 1 blast med straighte sett, så cruise. andre blast med 1RP, så cruise. tredje blast med 1RP + SH, så cruise, og fra derav og ut 2RP med SH slengt inn der det trengs.

Men jeg hadde jo bare trent i 10 år ++ før jeg begynte på dc. Folk som har trent en god del mindre hopper rett på 2RP. Så tror folk gjør litt hva de føler for.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Det var slik jeg gjorde det. Kjørte 1 blast med straighte sett, så cruise. andre blast med 1RP, så cruise. tredje blast med 1RP + SH, så cruise, og fra derav og ut 2RP med SH slengt inn der det trengs.

Men jeg hadde jo bare trent i 10 år ++ før jeg begynte på dc. Folk som har trent en god del mindre hopper rett på 2RP. Så tror folk gjør litt hva de føler for.

Høres bra ut dette. Mr. Olympia er vel ikke før i september, så jeg har god tid til å finne ut hva som funker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.