Kjæresten min lurer litt på å bli personlig trener.
Hvem. hva, hvor bør hun henvende seg til?
Kjæresten min lurer litt på å bli personlig trener.
Hvem. hva, hvor bør hun henvende seg til?
Hun bør ta en utdannelse innen kosthold og fysioterapi? Mener gutta på SATS osv har det. Deretter søker man jobb på diverse trenings senter
Norges idrettshøgskole.... www.nih.no se på deltidsutdanning.
Gro i fred.

Er ikke på alle på treningsstudioene som har en utdanning. Noen av gutta her er vel så drevne når det gjelder saker og ting som dette så de med en utdanning.
Hun bør kanskje bare søke rundt litt til og begynne med. kan være hun får en stilling på ett gym eller noe.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Jeg vil anbefale å ta en utdanning, dette gir kvalifikasjoner utover "opparbeidet" kunnskap. Det kan her være lurt å tenke i et bredere spektrum, treningen er noe de fleste kan tilegne seg kunnskaper om på egenhånd, men grunnfag i idrett er kanskje ikke så dumt, deretter ville jeg satset på noe innen ernæring, kanskje noen av fagene fra studiet til ernæringsfysiolog. På den måten kan en gi kunden langt bedre råd, kunden vil få bedre fremgang og en vil få en økt kundekrets.Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Omnia Mea Mecum Porto
-> Alt jeg er bærer jeg med meg <-

Selvfølgeliog er det bra og ha en slik utdanning, det jeg sier er at det er ikke alltid nødvendig om man bare vil ha en jobb på ett gym.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Er forskjell på og ha jobb på et "gym" og være pt.Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Er ikke MrMuscle utdannet pt?
Jo han er visst det.Opprinnelig skrevet av Cera
Tok min utdannelse gjennom SAFE, før NIH tok over utdannelsen.
Jeg har tatt PT utdannelse på NIH. Greit nok som en grunnutdanning. Men jeg mener at man bør ha en del erfaring før man begynner å jobbe som PT.
Jeg holder på å samle meg allsidig treningserfaring med å jobbe innenfor et idrettslag.
Gro i fred.
Pt utdannelse gir deg jobb. God treningsbakgrunn gir deg klienter.