Vis resultat av spørreundersøkelsen: vil du bli stor som mulig eller har du et spesifikt mål?

Antall stemmer
78. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • freaky!!

19 24,36%
  • funnet en vekt jeg mener passer meg som jeg jobber mot

59 75,64%
Viser resultatene 1 til 43 av 43

Tråd: planen din?

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25

planen din?

vet ikke om denne ligger rett, den har sikkert vært oppe før også. menmen

jeg har trent i 4 år nå er det vel.. og helt frem til nå har jeg ønsket å bli et monster
    men nå vil jeg egentlig ikke bli tyngre enn 85kg+/- med lite fett.

hvordan er det med folket? vil dere bli så store som deres genetiske potensiale tilsier, eller sikter dere inn mot en spesiell vekt/utseende!

og kom gjerne med bilder! både av dere selv og forbilder!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Skal ikke bli så veldig stor. Størrelsen på de største i AF er bra
    Dvs jeg må vel legge på meg en hvertfall 5-10 kg med muskler til.. sånn 85-90 kg ett sted med lav % .. var nede i 89 kg med litt mye fett og litt for lite muskler i juni

hanher har vel en ok kropp

Edmund størrelse for noen år siden er vel ikke dumt heller..

Poo er jo en bra trent kar også..

Sid
    Sid er ikke aktiv
    Rødvinsflekken Sid sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Regner med at gener setter en effektiv stopper for alt håp om å bli freaky, derfor står jeg bare på som et uvær og ser hvor det ender 100+ med lav fettprosent fordelt på 192 cm burde være godt innenfor rekkevidde innen jeg er 30.

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Er på leanbulk nå og vil i grunnen vokse uten å legge på meg fett. 100++kg på mine 178cm blodrippa til neste sommer hadde ikke vært å forakte.

Det er lov å drømme =)
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    vil bli så stor som mine gener tillater meg. Vel, 100kg++ rippa om noen år på mine 182cm hadde vært fint

Edit: Lee priest er jo forbildet, men akk å ve. Den formen ligger ikke for mine gener. Får se hvordan formen er om 5 år
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Ville også bli en freak før i tiden.
    Akkurat nå så frister det mer med Chirstian Bale form fra american psycho!
    Kanskje et hakk større, men ikke noe mer i grunnen.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Ville også bli en freak før i tiden.
    Akkurat nå så frister det mer med Chirstian Bale form fra american psycho!
    Kanskje et hakk større, men ikke noe mer i grunnen.
    okei, hva er grunnen til at du har endret synspunkt da?

for min del, så tror jeg at folk flest ikke liker "store" folk. er hvertfall sånn jeg oppfatter det. og at det kan få konsekvenser i jobb og- sosiale sammenhenger. også er jeg er lei av "boleryktet"..whisper

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman

for min del, så tror jeg at folk flest ikke liker "store" folk. er hvertfall sånn jeg oppfatter det. og at det kan få konsekvenser i jobb og- sosiale sammenhenger. også er jeg er lei av "boleryktet"..whisper
    ja mangen som sier de ikke liker det og det ikke er fint.
    feks kjenner jeg folk som er ganske feite, de sier det er ekkelt med muskler og blodårer. Men når de ser noen andre tykke folk så kommenterer de ikke dette, og de tør ikke vise seg i badebukse på stranda om sommeren.

Mangen har intrykk av at kroppsbyggere ser ut som blodrippa muskelbunter året rundt pga bilder av folk i sceneform å slikt. Viste feks to bilder av en bygger til en veninne, samme karen (husker ikke helt hvem), ett der han var ripped2the bone. og ett bilde der han var litt offseason, offseason var han jo bare "digg og mye finere enn han andre ekle karen". hehe
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman

Tja grunnen til at jeg har endret synspunkt er jeg litt usikker på. En av grunnene er vel at jeg synes det ikke er spesiellt vanskelig å bygge masse ifohold til å holde en ripped fysikk. I tillegg så har du blitt mye mer normalt med folk som har litt mer masse enn hvermansen. Derimot å se folk som Paterick Bateman skjer jo bare vært skuddår i Oslo.

En annen ting er at jeg har blitt mer realistisk, jeg liker å feste hardt, leve hardt osv. Å holde en insane fysikk da blir umulig for min del. Men hvis jeg blir mer seriøs så setter jeg jo mål deretter.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg ser

det med å opprettholde en veldig bra fysikk krever mye mer enn jeg er villig til å ofre også.

men hvordan lever du hardt?

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Stålballa er på syre-tripp hver (super)mandag
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg kan klare meg fint uten en "freaky" fysikk. Men en kraftig, astetisk og atletisk kropp, hadde vært flott å ha. Kanskje 100kg i sub 10% kroppsfett skalaen er noe jeg jobber for. Men jeg har ingen illusjoner om å nå det med det første.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg vil være kapabel til å utføre alt mulig fysisk sett, se så rå ut som mulig men holde vekta for øyeblikket. Greit å være mellomvekt til å begynne med som proff og ta verdensmestertitler i alle vektklassene over etter hvert.
    Jeg synes fysikken min ser veldig bra ut for tiden, lean og muskuløs. Bedre nå på 75-77kg enn hva den gjorde på 84kg.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Vil havne på en 80kg+ blodrippa! Vil se greit ut på meg tror jeg
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    - 77 kg
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Å bli stor som mulig ser jeg ikke som noe mål, ser jo bare f**** ut med en kropp som er såå svær. Derimot å bli sterk/utholdende som mulig ser jeg som et mål, samt å ha markerte muskler med volum og ha kondisjonen i toppform.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Registered User
    Ble medlem
    07-2006
    Jeg har passelig kraftig byggning, veier 98 kg på 185 cm. Ønskevekta er 90 kg med helt grei beach deff...

Trener DC for å øke muskelmasse, og jeg spiser ganske rikt for tiden, men skal kjøre såpass med cardio at jeg holder meg på 98 fremover. Fra ca april 2007 tenker jeg at jeg begynner å klatre litt ned på vektskåla. Det vil si at jeg har ca 7 mnd å få bygd opp litt muscle mass...

Må si at jeg har starta treninga fra nivå null i sommer og jeg regner med at jeg kommer til å veldig bra fremgang i både styrke og muscle gains fremover.

Jeg tar heller en Bale framfor en Yates. En McConaughey kunne funka også.

Medlem Bajazz sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    42
    Målet er å holde meg i form. Jeg mistenker mer og mer at jeg er på feil forum...... :-)

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Hver sommer (under deff) lover jeg meg selv å prøve å holde formen, men med en gang høsten kommer så unnskylder jeg matorgiene med bulking. Ja, jeg er avhengig av god mat og festing...

Men drømmen er å legge på meg par kg muskler og holde strandformen. Er ikke lenger ute etter å være i uberform.
    Sist endret av CrazyMonkey; 21-08-06 kl 11:54
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Han i american psycho.. bates sier dere han heter?

Uansett, sett han i the machinist, eller hva den heter.. Han ser jo helt syk ut der, hvordan er det mulg!!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av n0xious
    Han i american psycho.. bates sier dere han heter?

Uansett, sett han i the machinist, eller hva den heter.. Han ser jo helt syk ut der, hvordan er det mulg!!
    mener jeg leste at han spiste 1 eple om dagen og løp flere mil...DET er skikkelig skuespiller, ofre helse og utseende for å passe i en rolle. står respekt av det. Og han så rå ut igjen i Batman Begins.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Ja, virker helt sykt!

Æ ved! Nekter å tro at han hadde rent mel i posen da :P Men man vet jo aldri, de har sikkert PT og kostholdsexperter som følger dem hele veien alle tider på døgnet

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av n0xious
    Ja, virker helt sykt!

Æ ved! Nekter å tro at han hadde rent mel i posen da :P Men man vet jo aldri, de har sikkert PT og kostholdsexperter som følger dem hele veien alle tider på døgnet
    Jeg må personlig si at jeg har ikke noe imot visst disse skuespilleren trykker i seg det ene og det andre for å framstille en mer realistisk rolle. Det får være opp til de. Det er tross alt ikke noe sport de driver. Og jeg hadde blitt skuffa visst supermann ikkevar super eller batman var ei pingle.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    hahaha, joa sant det

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av dragon06
    Hver sommer (under deff) lover jeg meg selv å prøve å holde formen, men med en gang høsten kommer så unnskylder jeg matorgiene med bulking. Ja, jeg er avhengig av god mat og festing...

Men drømmen er å legge på meg par kg muskler og holde strandformen. Er ikke lenger ute etter å være i uberform.
    Skulle tro det var jeg selv som hadde skrevet det. Kjenner meg alt for godt igjen i beskrivelsen din, dragon!

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Er det bare meg eller har freaky faktoren sunket de siste 2 årene?

Da jeg ble medlem her for 2 år siden virket det som ALLE skulle bli mest freaky, man var unormal om man ikke ville ha Ruhl+ kropp.

Personlig jobber jeg mot 85 kg, noe som blir mye jobb men ikke freaky.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Jeg har vel nevnt det før, men jeg skal bli så stor at småunger gråter når de møter meg på gata. Men, har funnet ut at det sannsynligvis er for upraktisk å ligge på en slik vekt.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg og syns det virker som freak-faktoren har gått ned.

hva ligger vekta på nå da axmataz?
    ser for meg 5kg opp i høst/vinter jeg og 6-7 ned mot sommern

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Planen min er å bli så stor som jeg klarer og fremdeles ha symmetri. Hvor stor jeg klarer å bli, det er et annet spørsmål.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Brad Pitt så ganske bra ut i Troja. Kunne tenkt meg no sånt. Kanskje med litt med "byggestil" over det. Vet ikke. Foreløbig har jeg tropps gymnastikk på siden (turn opplegg), så jeg får vente til jeg ikke driver med det, så får jeg se hvor stor jeg vil bli da
    Men har ikke som mål og se ut som Markus Ruhl liksom. Som sagt tidligere; kan få konsekvenser i jobb/sosial sammenheng. + at folk flest synes vel bare det blir å være litt freak. Og damer liker muskler, men ikke sånne muskler:P Iallefall et fåtall vil jeg si..
    <3Fitnessfrøken<3

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr
    Brad Pitt s&#229; ganske bra ut i Troja. Kunne tenkt meg no s&#229;nt.
    Vil n&#229; si du g&#229;r Brad Pitt i Troy en h&#248;y gang allerede jeg.. syntes mr.Pitt blir rimelig overvurdert i den filmen! Jepp, dette har vi diskutert f&#248;r, men

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av dragon06

Akkurat samme som meg, bortsett fra at jeg begynner forfallet med fyll og reiser allerede fra begynnelsen av sommeren av, og så blir det bare værre og værre helt ut til slutten av sommeren hvor jeg tar tak og begynner å trene og spise skikkelig igjen ett par måneder, for så å begynne mye fyll rundt juletider. Utrolig idiotisk egentlig, og utrolig deprimerende når man ser hvor sinnsykt ett par harde uker ødelegger formen, og hvor lang tid det tar å oppnå den igjen.

Målet mitt slik situasjonen er i dag er rundt 95-100 på 189cm med lav fett% året rundt, i tillegg til god kondis.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ned 10kilo fett til jeg er rundt 75kilo skulle passe meg perfekt ,hadde jeg klart &#229; holde meg der &#229;ret rundt s&#229; ville jeg v&#230;rt forn&#248;yd men det tror jeg ikke er realistisk.
    Altfo glad i &#248;l og p&#248;lser til &#229; klare det

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    planen min er å trene masse og spise masse. Akkurat nå sliter jeg med begge deler, men det bedrer seg snart
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Medlem Kuntao sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    har vel ikke noen spesiell idealvekt, men og få ned fettprosenten og gå opp litt, f.eks til 84-85 hadde ikke vært å forakte nå ligger jeg på 78kg ser ut som at det blir litt vekter fremover men jeg er ikke kroppsbygger da...
    gonna-be fighting machine:)

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Ned 10kilo fett til jeg er rundt 75kilo skulle passe meg perfekt ,hadde jeg klart å holde meg der året rundt så ville jeg vært fornøyd men det tror jeg ikke er realistisk.
    Altfo glad i øl og pølser til å klare det
    Dette hadde man vel ikke trodd om deg for noen år tilbake

Men forandring fryder, gjør det ikke?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Silver Member Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Dritten

Det greiene her funker rett og slett ikke,... Husker da jeg var 65 kilo. Da tenkte jeg at en kropp p&#229; 75 passe lean ville v&#230;re gude kroppen. Og benke 100 kilo ville v&#230;re KONGE .
    S&#229; ble jeg 70 noe kilo og var lean, f&#248;lte meg som ei pingle da ogs&#229; , tenkte 80 kilo m&#229; v&#230;re bra. S&#229; benket jeg 100 kilo, husker vi da bare m&#229;pte og var forn&#248;yde, da sa vi 110 f&#229;r holde!

S&#229; ble jeg 80 kilo, og benket 130 eller noe, da var det ogs&#229; drit kjedelig. S&#229; ville jeg benke 150, men det fikk holde, og veie 85..

Plutselig sitter man her 6-8 &#229;r senere, veier n&#230;rmere 100 og benker n&#230;rmere 200, forbaska skit..... Man klarer liksom ikke &#229; bli forn&#248;yd.
    N&#229; har jeg sagt at jeg driter i styrken fom 07, da skal jeg ned p&#229; 85-87kilo, rimelig bra rippa ca 8% fett og holde meg der med div trim og noen styrke&#248;kter i uka.. Er ok nok p&#229; 179cm det! Kj&#248;pe volvo og f&#229; unger

Bra at jeg aldri var en av de "st&#248;rrelse" g&#230;rne folka som kj&#248;rte dritt i rompa og gutsa 110% . Da hadde jeg vel v&#230;rt 120kilo og fryktelig stygg n&#229;
    Er s&#229; ufattelig glad at jeg ikke hang med de "feil folka" og begynte med div dop. Helt ufattelig glad for det, s&#230;rlig n&#229;r man ser hvordan det g&#229;r med dem
    Fair trade?

Platinum Member TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27

Planen min

Planen min har aldri vært å bli størst mulig. Men har som et mål å komme opp på 85kg og holde meg der, helst med samme eller mindre fettprosent enn nå. Har ikke sett meg ut noen store styrkemål enda..
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg skal bli sterkere enn roy holte
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

0,1 tonn pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43

Meg og svigermor

Jeg ønsker meg å gå ned i vekt-opp i muskler og vekk med fett gjør ikke alle det da?
    Forøvrig har jeg funnet ut at idealvekta til svigermor er ca. 2,5 kilo+urna....

Medlem Bajazz sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper
    Jeg skal bli sterkere enn roy holte
    Hei! Jeg trente Tae Kwon Do sammen med Roy Holte. Han var bare guttungen på den tiden men sinnsyk på benkpress. Det var tider det! Det var skummelt å gå kamp mot ham, han så litt små-farlig ut...

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Bajazz
    Hei! Jeg trente Tae Kwon Do sammen med Roy Holte. Han var bare guttungen på den tiden men sinnsyk på benkpress. Det var tider det! Det var skummelt å gå kamp mot ham, han så litt små-farlig ut...
    Kraftplugg han ja. Han som driver og eier treningsstudiet jeg trener på her. Kjernekar uten like
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Bronse Member Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Har lyst å bli sterk som bare f... jeg var så ufattelig veik da jeg start å trene.
    Og så tror jeg at ca 90 kg med OK fettprosent er fint for meg.
    Trenger ikke være super-rippa.
    Feit har jeg vært og det er ikke såååå morsomt.
    Fettprosenten er nok tildels høy men jeg prøver tappert og være måteholden og midjemålet har faktisk minka uten tap av masse eller styrke, så omsider begynner man vel å lære noe.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.