Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 55

Tråd: Plastisk kirurgi

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Plastisk kirurgi

Om du fikk en operasjon gratis , hva ville du gjort da ?

Superior newbie Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Laserfjerning av hår på rygg (hvis den kvalifiserer til plastisk kirurgi.)
    Muligens gynooperasjon om noen år hehe.
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Bronse Member
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Nye pupper.

Hehe.

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Jeg hadde fått en tredje "bein".....

For å si det sånn......
    SCPlayer

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Tja.. enten høvlet en mm eller to av neseprofilen, eller kanskje spart meg litt arbeid ved å skrelle bort det siste magefettet.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Joiner vio på høvling av neseprofilen, kanskje fjernet litt hud/fett fra under øyene (ser ut som en 50åring når jeg blir trøtt pga dem) og flyttet litt hår lengre ned i pannen pga lengden på den.

Dette skulle vel gå på en operasjon

Edit: Silikonlegger er must
    Eidt2: jeg tenker flere operasjoner, vil ha vekk fulgebryset

TEAM BODYTECH

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Operert Öynene og fátt perfekt syn..
    Mvh,

Choctaw :cool:

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    fjernet alt underhudsfett rundt midjen/korsrygg

Holy blood - III Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Tror fjerning av underhudsfett hadde stått i god kurs her i gården også.

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    Nye pupper.
    Kan jeg få de gamle?

Operasjon for å fikse synet var et godt poeng. Tror jeg hadde valgt det.
    wat

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Vio og Big Boy for president.. blir med den banden jeg!

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Samme her.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Petra Pan
    Gjest
    Definitivt nye pupper

Ble medlem
    05-2004
    Hva er det med damer og pupper?! Kan da ikke være så gæli?
    wat

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sant worbid! Så lenge de er faste så er jeg fornøgd ihvertfall

Medlem kimes sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33
    Hmm...
    det var et vanskelig spørsmål... Hvor skulle man begynt...
    Vet ikke hva jeg skulle valgt, er så mye jeg ville gjort. så måtte vel gjort en vurdering av hva som lønte seg å gjøre gratis
    Men ville fjernet litt fett på magen rompa og låra. Fiksa litt på nesa... Eller vent, jeg ville tatt et tak i hele trynet
    Så ville jeg fjernet litt hårvekst her og der... Og så ville jeg fikset litt på brystmusklene... det er et lite avvik i symmetrien etter en operasjon der...
    Og så ville jeg flyttet hårfestet litt lenger ned i pannen, og fjernet vikene
    Og operasjon av øynene så jeg slipper linser
    Sånn til å begynne md vaffal

Jeg ville vel igrunn syntes det var et urettferdig godt kompliment om noen valgte å titulere meg med feks "tivolikroppen"

Gold Member aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Det å slippe linser ville vært en drøm, så jeg går får laseroprasjon for øynene
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Petra Pan
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Alt kan bli bedre

Det har nok mye med at mange kvinner har et forhold til puppene sine som kan sammelignes med gutters forhold til penis. Mange av dere måler "manndommen" deres i om dere er velutstyrt eller ikke, det samme gjør nok vi Kvinner med små pupper kan nok lett føle seg mindre kvinnelige ved siden av ei med store "svulmende" bryster. Sånn er det bare, men vi med små og faste kan jo trøste oss med at vi ikke kjenner fullt så mye til tyngdekraften med årene

vet ikke om dette besvarte spørsmålet ditt er ikke den beste til å formulerere meg..

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    ingenting, jeg er fornøyd

Petra Pan
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen
    ingenting, jeg er fornøyd
    det må være en utrolig deilig følelse

Ble medlem
    05-2004
    Joda, jeg skjønner hva du mener PP, men jeg klarer ikke å relatere meg til det... Små, faste pupper er jo det beste som finnes! Snacks, snacks, snacks.

Det er ikke helt sammenlignbart med peniser da, siden det vel ikke er særlig mange som tenner på bittesmå tissemenn, men det er derimot mange jenter som synes store staver er staselig!

Små pupper er det mange menn som digger. Små peniser... Nei, de er en utstøtt rase, stakkar
    wat

Petra Pan
    Gjest
    Du ser da svært få eyecandies med pupper mindre enn str. C...
    Det er jo bra at noen liker dem som ikke har pupper på størrelse med slagvåpen, men jeg tror det hører til mindretallet

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Ville egentlig ha fixa på helle kroppen,jo mer jo bedre!Men tror egentlig jeg burde ha skiftet hjernen Men jeg har legeangst,så jeg står over

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan
    det må være en utrolig deilig følelse
    Sagt med litt glimt i øyet.En ting som militæret lærte meg var at man faktisk ikke var så på bærtur både med utseende og oppførsel.

Ble medlem
    05-2004
    Hehe, PP, jeg vet ikke hvorfor det er så mye store pupper i eyecandy-forumet... Det har vel en viss målgruppe, og jeg sier jo ikke at jeg blir kvalm av store pupper akkurat

Men hvis du ser på f.eks. modeller så er det jo små pupper det går i, og blant kameratene mine er små pupper en slager. Er det ikke "alt over en håndfull er bortkastet" det heter eller noe slikt?

Hadde jeg vært jente med små pupper skulle jeg stolt gått og struttet med dem på badestranden hele sommeren!
    wat

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Rart tema dette....
    Som den politisk korrekte dama jeg er..... Ville jeg egentlig sagt at alle får gjøre det beste ut av det de har fått fra naturens side. En del av meg vil kun akseptere kosmetisk kirurgi hvis det har med synlige skavanker eller at livskvaliteten vil bli betydelig større.
    Jeg må ha blitt påvirket av enten dette forumet eller diverse program på Tv -norge. Hvis noen for to år siden ville tvinge på meg en operasjon ville jeg under stor skepsis ha rettet litt på nesen som jeg brakk under en teaterforestilling. Med mine 54-55 kg på 1.66 gjør en C-cup seg bra. Det er faktisk også bystestørrelsen jeg vill ha vurdert å gjøre noe med. Selv etter å ha ammet tvillinger har jeg faste bryster i B-cup og jeg er ikke atten....

Nå ville jeg ha ønsket en stor C...... ? Hvem har gitt meg dette implantatet i hjernen?
    Noe skjer når kvinner ikke lenger slår seg til ro med faste runde bryster som harmonerer til kroppen og fettprosenten. Ytterst få damer med lav fettprosent har bryster i C-cup(d-e). Det er tydelig ikke nok å være skapt fullendt , i riktige proposisjoner fra naturens side.
    Vet selv hvordan jeg tenker og flere burde ta stanpunkt til dette .

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Dette handler vel i bunn og grunn om at man aldri skal være fornøyd. Jenter med mindre pupper vil forstørre puppene sine, mens de jentene som har de store puppene, som de "mindre begavede" ville drept for, vil redusere dem.

Gresset er alltid grønnere på den andre siden

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Vet ikke hva jeg ville fixet. Hårfestet kanskje?
    Fjerning av fett hadde sikkert vært gunstig, men det har jeg ikke lysst til på denne måten.

Forøvrig så vil jeg si at jeg er sterkt imot falske pupper. Store pupper kan fascinere meg i en time, så blir de "utdatert" mens mindre pupper varer livet ut.
    Store pupper for en fornuftig kar, er som store muskler for en fornuftig kvinne. Det kan fungere som en liten appetittvekker, men når alt kommer til alt, så teller det lite.

Sikkert feil budskap å fremme på ett byggerforum, men det er nå tross alt sannheten

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
    Vet ikke hva jeg ville fixet. Hårfestet kanskje?
    Fjerning av fett hadde sikkert vært gunstig, men det har jeg ikke lysst til på denne måten.

Forøvrig så vil jeg si at jeg er sterkt imot falske pupper. Store pupper kan fascinere meg i en time, så blir de "utdatert" mens mindre pupper varer livet ut.
    Store pupper for en fornuftig kar, er som store muskler for en fornuftig kvinne. Det kan fungere som en liten appetittvekker, men når alt kommer til alt, så teller det lite.

Sikkert feil budskap å fremme på ett byggerforum, men det er nå tross alt sannheten
    Enda godt det enda ikke finnes egne forum for dem som bare vil bygge pupper.
    Mulig du sier disse gode ordene for oss som ikke smeller D-såler i tapetet.Som sann trøst og lise. De andre spyr sikkert i krokene nå ,men takk for at noen hyller de runde,små faste som sjeldent blir avbildet på Eyecandy
    Takk Hr. Tivoli.
    Jeg vil snart betegne deg som en ekte Herremann. Det er ikke høyadelig ,men oser av kvalitet . En stor hedersbetegnelse .Faktisk en av de bedre man får på mitt tastatur !

Ble medlem
    05-2004
    Vel. Store muskler går ofte sammen med styrke, og er et tegn på at du trener, hvilket i teorien i allefall bør bety at du har en sunn kropp. En sterk kropp får man bruk for i hverdagen.

Derimot ser jeg ikke det store bruksområdet for store pupper. De kan kanskje brukes som støtte for drinker og slikt, men da kan man jo like gjerne kjøpe seg et bord.
    wat

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Operasjon? Nei, det ville i såfall endt opp med sanering av hele skrotten. Ville heller byttet det i noen timer med PT.

Ekte mennesker er pent, slik de leveres umodifisert rett fra drivhuset. Fiksing bør gjøres med forsiktighet. De puppene som jeg synes er penest, er de som ikke har vært åpnet, stappet full av et eller annet og sydd igjen (det ser ikke mye pent ut mens det står på!.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Silver Member
    Ble medlem
    01-2005
    -

Ble medlem
    05-2004
    Sånn når det gjelder "perfekt" og slikt...

http://www.glennferon.com/portfolio1/index.html

(http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=17897)

Og så den "morsomme" greia på MTV da (eller USA generelt?), der de må sensurere slik at brystvortene akkurat ikke er synlige, men de kan vise at de kutter opp brystene, suger ut blodet, stapper inn silikon, og så syr igjen.
    wat

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Man lever jo kun en gang (sies det) og hvis man har noe man virkelig sliter med, så synes ikke jeg at plastisk kirurgi er den store styggedommen. Det handler tross alt om livskvalitet i mange tilfeller.
    "Problemet" jeg ser med kirurgiske inngrep er at terskelen er så overstadig lav for å ta dette i bruk. Når 15 år gamle jenter begynner å fixe på seg selv, så synes jeg det går litt for langt. Skal alle være like. Skal alle gå rundt med et barbie wannabe utseende, bare fordi media (ja jeg skylder på media) har bestemt seg for hvilken menneske type som ser pen ut?
    Videre så må vi tillate oss å bli eldre, og det er ingen skam å se ut som man er 50, hvis man virkelig er 50. Forskjellen er hvor godt man takler det, og det bærer utseende preg av. Men for all del, har man økonomi til det, så kjør på.

Når det gjelder brystinnlegg, så har jeg har pr definisjon egentlig ingenting imot plastiske pupper, jeg synes bare ikke det ser pent ut.
    Hadde jeg truffet en søt pike, så hadde interessen for henne minsket hvis hun hadde hatt falske pupper. En usaklig vurdering fra min side, men jeg liker de uansett ikke.

Unntaket finnes selvfølgelig her også. Har ingen problemer med å forstå at hvis man er utstyrt med mindre pupper enn meg, så kan ett ønske om større pupper være med å øke livskvaliteten. Men er man normalt utstyrt med f.eks en vakker B-kopp, så er det mye mer attraktivt enn en diger falsk d-kopp.
    Jeg liker pupper som er levende, som beveger seg. Som har sjel og varierende humør. På samme måte som personen de er festet til

Men verdens vakreste pupper, vil alltid komme til kort når man sammenligner det med et normalt vakkert smil. Det er smilet som er veien til mannens hjerte. Ikke pupper eller lår, ikke mage eller rumpe. Men smilet
    Smilet forteller alt, og et fokus på det overnevnte vil alltid være for overfladisk til å si noe om personen.

Jeg smiler selv som en alkoholisert uteligger når han åpner sin første flaske med rødsprit for kvelden. Dvs du kan se gleden, men det ser ikke pent ut, og lukter gjør det sikkert og. Så kanskje litt kirurgi her, hadde vært en god løsning for meg

Ellers vil jeg takke Lady Schakver for hennes gode ord, samt for det bildet jeg fikk i hodet mitt, når hun beskrev sine egne attributter

Du er en heldig kvinne, da du tydeligvis har blitt velsignet med både ett vakkert sinn og en vakker kropp, og det er en verdifull gave.

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Silikon i rumpeballene..
    Have a good one :)

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Regner med jeg må ordne på øyelokkene om en 30 års tid. Begge foreldrene min har måttet gjøre det og fått det gjort gjenom det vanlige helseaparatet.
    Ser egentlig ikke på dette som en skjønnhetsoperasjon..

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Fettsugd et par problemområder.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ville fått operert slik at alle nervene i ansiktet mitt begynte å fungere igjen om det var mulig.

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Ville fått operert slik at alle nervene i ansiktet mitt begynte å fungere igjen om det var mulig.
    Hmmm?????
    Kan du forklare dette litt nøyere....?

SCP

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Hmmm?????
    Kan du forklare dette litt nøyere....?

SCP
    Jeg har en lammelse i deler av trynet

Ble medlem
    05-2004
    Når det gjelder brystinnlegg, så har jeg har pr definisjon egentlig ingenting imot plastiske pupper, jeg synes bare ikke det ser pent ut.
    Kan du alltid se om noen har innlegg eller ikke?
    wat

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Kan du alltid se om noen har innlegg eller ikke?
    Ja

Kliss nytt medlem Morty87 sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Hadde fjerna en nasty føflekk jeg

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Morty87
    Hadde fjerna en nasty føflekk jeg
    Har gått å tenkt på å fjerne en nasty en selv i lange tider, gjorde det til slutt for ett par dager siden. Kosta meg 300spenn og tok kanskje 15-20min anbefaler deg å stikke innom fastlegen din å få det unnagjort

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Litt off topic men, kjennes silikon på damer ut som the real deal ? klarer ikke helt se for meg at det er det samme. silikon vil vel endre hardhet etter temperatur også?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    Litt off topic men, kjennes silikon på damer ut som the real deal ? klarer ikke helt se for meg at det er det samme. silikon vil vel endre hardhet etter temperatur også?
    De silikonpuppene jeg har vært borti har vært ganske forskjellige, akuratt som vanlige pupper er forskjellige,( m tanke på fasthet og slikt) og tror ikke tempraturen forandres så mye på dem i og med pupper er rimelig kropsnært og kroppstempraturen spiller inn. (Kanskje jeg skal forske på om silikonpupper blir mykere på damer som har feber og hardere på damer osm har nedsatt kroppstempratur..)

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg er ikke helt sikker, men tror jeg vill endt opp med fettsuging av det nedre mageområdet. Fettet der er ikke det første som går i forbrenningsovnen, for å si det sånn.
    http://www.dingsekongen.no

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    De silikonpuppene jeg har vært borti har vært ganske forskjellige, akuratt som vanlige pupper er forskjellige,( m tanke på fasthet og slikt) og tror ikke tempraturen forandres så mye på dem i og med pupper er rimelig kropsnært og kroppstempraturen spiller inn. (Kanskje jeg skal forske på om silikonpupper blir mykere på damer som har feber og hardere på damer osm har nedsatt kroppstempratur..)
    har hørt jenter klage på det er vondt osv å gå ut i kaldt vann osv pga silikon
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Silver Member Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Flytta på noe!

Jeg ville flyttet lilletåen litt ut slik at den ikke "gjemmer" seg under den nest minste tåa.. ser liksom litt "redd" ut og går å gjemmer seg...

Samt fått en tiss til opperert på rett over min slik at jeg kunne gitt dama dobbel penetrasjon uten å løfte en finger
    Fair trade?

Silver Member Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Piss og lort på deg

Ja
    Ikke faen om du klarer det. det ligger en undersøkelse på nettet om det der, og det er rimelig vanskelig å se forskjell av og til..
    Dessuten er man ganske dum om man tror at man får perfekte fine pupper pga silikon, ofte så blir de skjeve og forskjellige akk som vanlige pupper!!!
    Fair trade?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 41
    Nyeste innlegg: 10-12-04, 09:36

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.