Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Please kom med innlegg på opplegg......

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32

Please kom med innlegg på opplegg......

Hei dere, jeg er en kar på 24år som har drevet med styrketrening siden jeg var 16. Saken er at både trening og diett har gått i utrolige bølgedaler I våres fikk jeg en knekk i ryggen med påfølgende prolaps. Nå er det et spørsmål om å enten gi helt opp eller fortsette med bånn gass.......(ryggen har kommet seg)

Veier 93kg, fett prosent ca15% og 190cm høy. Har ikke tatt noen kroppsmål, men det kan gjøres.......

Skal prøve blodtypedietten (AB-). Ligge rundt 3000kcal, spise hver tredje time. 33% fra hver næringsgruppe. Målet er i første omgang 95kg og ca 10fett%.

Splitten ser slik ut:

Mandag; bryst og skuldre.
    Tirsdag; rygg
    Onsdag; hvile
    Torsdag; bein
    Fredag; biceps og triceps.

Litt kardio kommer innimellom pga ulike sporter......

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    jo det var da overveldene..........

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Ser ut som et greit opplegg det der. Skal du bulke i vinter, for å så deffe deg ned på 10%, eller skal du gå opp i vekt samtidig som du vil ned i fettprosent ?

Jeg er litt usikker på hvordan du trener. Du skriver at du driver med styrketrening, men du skriver at du vil opp i vekt og ned i fettposent, noe jeg mer forbinder med bygging ?
    Nesten samme split som jeg kjører, men personlig legger bytter jeg om på Bein<->Armer. Det er ikke bra å kjøre benk og skulderpress øvelser, dagen etter triceps.

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Blir ikke dagen etter heller, han har jo fri i helga.

Har kjørt akkurat denne splitten sjøl, og den funka bra på meg den. Jeg ville ikke bytta om på bein og armer, da jeg nødig ville hatt ukas hardeste økt helt på slutten. Sleng inn mage én eller to dager også, om du ønsker.

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    var vist litt for sent på natten for min del
    Hvis du har fri i helgen blir det jo selfølgelig helt annerledes! Bare jeg som ikke leste godt nok. Jeg kjører uten noen fast fri dager, fordi skolen og jobben alldtid klarer å ødelegge trenings opplegget mitt uansett.

Som tarzan sier burde du også kjøre mage. Noen får bra ressultat med 1 gang i uken, mens andre kjører 3-4.

Hvordan ser selve programmet ditt ut ?

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Nå blir jeg helt siiiiinnnnsyyykk....... har skrevet treningsøkten 2 ganger!! Hver gang mister jeg det fordi "timeren" logger meg av. Jeg får vel kopiere fra word neste gang ja

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Ikke følg blodtypedietten til punkt og prikke, men ta vekk det mest vesentlige... skaff tilskudd hvis du mangler et viktig mineral/vitamin..

Bulk ivei

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.