Noen som er flinke å artistisere kroppen ?
Noen som er flinke å artistisere kroppen ?
Ehm, ingen spesiell posering, dog en smådårlig utført sidechest her :-\
EDIT: Jeg byttet om til et klarere bilde.
Sist endret av Ingar; 20-07-05 kl 17:38
Ikke min beste posering, men fant ikke noen "front double biceps-kategori"![]()
Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:37
Hey, du har hatt armer jo, HIT! Er de der fremdeles?
Armene mine har alltid vært skinny, men der så de ikke så aller verst ut. Armene mine nå er skjult under et lag med blubber eller selskinn om du vil.. Ikke noe pent synOpprinnelig skrevet av Tank_Fjell
![]()
tja..enten sidechest eller most muscular vil jeg tro![]()
Noen år/kilo siden men det får så være. her er Torstein.
Her er noen bilder fra min første deff, er vel ca halveis i deffen og veier rundt 93-94 kg. Bildene er avfotografert siden jeg ikke har scanner.
NK: Sinnsyk cool posering og sinnsyk rå form du viser på bildet ditt![]()
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Beste posering... vel.... men synes bare bildet ble litt kult. Midjen er god og rundt![]()
yeye.. :P
klarte ikke å bestemme meg. så la ut begge. :P
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
Tror jeg liker denne best!
![]()
Meget bra bilder folkens
du bigboy du vokser som en hest *keep it going!
No Pain No Gain
Du har veldig definerte magemuskler PSG. Kommer de fort fram?
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
til nå av bilder jeg har tatt så var dette det kuleste, da det ble stilig skygge på det syntes jeg! er jo ikke noe rippa eller noe men er ivertfall en rygg posering av et slag![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hva kaller du den da, Grem? "Fallende RDB"?![]()
ble så fornøyd med dette bildet at jeg poster det jeg..
Sinnsyk form på de fleste her inne!![]()
Size matters! !hantelcur
Tja, posering og posering.... Hehe..
Synes alle bildene i denne tråden var skikkelig kule!
Og NK! Det må jeg si......![]()
![]()
Opprinnelig skrevet av Big Boy
haha, første jeg tenkte var "ugg, ugg"
[edit] men, god damn for en rygg mister![]()
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Utrolig mange bra fysikker her!![]()
Er jo litt fornøyd med dette bildet da, selv om det hadde blitt enda bedre med Baliba´s biceps-peaker:
Er en veldig grom triceps du har HitMan, synest til og med bakfra![]()
Og en extremt bra form på PSG!![]()
Hadde sommerformen 2006 - Går for sommerformen 2007
Hushjelpa sin beste posering
Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:37
Tydelig at ho veksler mellom seng og kjøkken, hehe.
Langt ifra mitt beste bilde, men det tyngste ja. Slik ser 135kg daukjøtt ut.![]()
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
Veldig mange bra bilder å se her!
Her er sidechest-bildet mitt fra TF-open. Ble uplassert men arti læll.![]()
DAmN det var en stor mage. ligger nok noe sterkt og lurer inni der![]()
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Får vell slenge opp min "berømte" most muscular jeg da
hehehe
bigk
Ut fra formen på magen, blir det en gutt!Opprinnelig skrevet av HIT
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Bra form BK.Opprinnelig skrevet av BK
![]()
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
Det der er vell 3 uker sia, har blitt mer skrapa nå.. Får slenge opp noen bilder med engang
jeg får meg kamera stativ.. (er så klønette å måtte bygge stativ av pappesker hver gang
jeg skal ta bilder)
bigk
min beste posering: ett fra før jeg begynte å trene:
formen er litt dårlig på bildet, men jeg har fått masse positive tilbakemeldinger.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
LOL. Hvor mye blod må du ta ut i blodbanken for å være fit for fight, uten å ende i koma?
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Min beste posering, tror jeg. Bilde ble tatt i dag faktisk, 20.07.2005.
før deffen startet så smått. 2 måneder siden ca. god og feit, og rund og feit og deilige og rund!
Korny: Du er da milevis fra feit på det bildet der! Slik form er målet mitt, bare enda større! Men det er meg, jeg skal jo ikke stille i noen konkurranse f.eks!![]()
Opprinnelig skrevet av korny
jeg ser ruter! ikke provoser oss med vaskeball!
![]()
Hmmm best og best, men dette er vel bortimot det eneste jeg har der en kan si at det er en helkroppsposering... Ellers liker jeg avatarposeringen min dah - signaturpose så å siLangt fra deffet, men i helt grei sommerform om ikke annet.
Sist endret av tricepsman; 21-07-05 kl 06:29
NORKOST - yammi!!!!
Artistisk kan en vel ikke si at denne er, men noe i nærheten av i allefall.... Bildet er fra januar/februar og vekta drøyt 125 kilo, så deffet kan man vel neppe si at en var nei- like fullt....
Sist endret av tricepsman; 21-07-05 kl 06:30
NORKOST - yammi!!!!
Bra form Tric.. Er det et tegn på usikkerhet at du presiserer at du ikke er deffet på hvert bilde. Vi ser jo at du ikke er deffet, hehe.. *ler*
og begge tatoveringene kom på etter den tid, nice
korny: bra shape dude!
:)
Nope det er bare det at mange her - og andre steder - ser ut til å tror at en er deffet når en har sneket seg under 20% bf................... sånn for å presisere at sånn er det ikke liksom.....Opprinnelig skrevet av HIT
Og ja jeg er, i tillegg, en usikker liten gutt - blandt mye annet som jeg ikke vil legge ut om her.......![]()
Sist endret av tricepsman; 21-07-05 kl 09:16
NORKOST - yammi!!!!

jeg vil også være med.... noen har vel sett dette bildet før..men jeg har ikke tatt noen nye...*skammerseg*
looking good! skal se om jeg får opp noe poses, er litt beskjeden slik som xray jeg vettø![]()
Det der er ikke din beste posering... Gjør den samme poseringen en gang til, men ta bildet forfra istedenfor.Opprinnelig skrevet av maiie