Siden "sjefen" bumper opp gamle bilde tråder....noen som tør vise "bulkebildene".....De skikkelige bildene som får julegrisen til å se slank ut?![]()
Siden "sjefen" bumper opp gamle bilde tråder....noen som tør vise "bulkebildene".....De skikkelige bildene som får julegrisen til å se slank ut?![]()
Clausthaler....
Du kan jo begynneOpprinnelig skrevet av G.Ravn
Jeg er tynnere enn tynnest , så jeg kan ikke hjelpe =)
Vel,det er jo "off" det og da.Opprinnelig skrevet av SparcoT
Laster opp ett bilde i morgen(trenger en scanner)Og det blir definesjonen på FETT!
Clausthaler....
Jeg er alltid "off" selv om jeg ikke får det til å se ut slikOpprinnelig skrevet av G.Ravn
hehe.
Mai 2000, da jeg begynte deffen. 110kg med blubb.
Sist endret av MrMuscle; 19-12-05 kl 20:33
Uff uff uff se fleskepuppene velte ut av singletensorry for kvaliteten men det er det eneste jeg har og det er scannet inn eller noe
Meg i midten. Prisen for årets julegris taes imot med takk.
Clausthaler....
Best å være på lag me deg skjønner jeg.....Opprinnelig skrevet av G.Ravn
![]()
Det er da bra å se at noen har baller til å legge mindre flatterende bilder ut![]()
Clausthaler....
Ser ut til å være en svær kar G.Ravn!
-Hva er måla dine? kg / cm ?
SCP
Ikke så gæern den formen der NK.Opprinnelig skrevet av NK
Tja, dette er vel den dårligste formen jeg har vært i de siste 20 åra. Var seff mindre og sånn de første åra jeg trente, men formen var i allefall bedre......
Bildet er 2-3 år gammelt, og tatt etter en relativt lang periode med lite trening pga en nakkeprolaps. Det verste var vel i grunn ikke at det var lite trening, men at jeg ga mer eller mindre blaffen i kostholdet i tillegg.....
Det andre bildet er tatt noen måneder seinere. Treninga var brukbart i gang igjen, men vekta tilta over 130 kilo, og jeg har vel sjelden følt meg i så dårlig form allment sett. Ikke at jeg synes jeg var så gruelig fleskete lissom, men det var rett og slett et pes å være såpass tung..........ALDRI mer!
OK så var jeg ikke tilpass med hvordan kroppen så ut med såpass med fett på kroppen da..... (ærlighet varer lengst)....
NORKOST - yammi!!!!
Bulking er jo bare en dårlig unnskyldning for at man er feit, og ikke orker å spise sunt/redusere bf
Har aldri vært over 90kg, men da jeg var det var jeg mye mer markert, enn da jeg startet å trene på 80kg og 92cm midje
nå er jeg 82kg og har 74cm midje, knis...

den var litt dårlig Hardway.....
tror visst du fortsetter og argumentere for det så vil blant annet det poppe opp bilder av blant annet proffer som ikke ser så voldsomt bra ut off season og andre ting...
håper seriøst at du kødda...viss ikke har du bomma ganske godt på skiva synes jeg...og det tror jeg det er en del andre som er enige i...
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Kjekt å se andre "fleskeberg"Så føler jeg meg ikke alene...hehe.
Harway er bare misunnelig
Men er resten her på forumet i tipp topp shape hele året?
Clausthaler....

Kan ikke snakke for andre, men jeg har aldri vært i "onseason" form.Opprinnelig skrevet av G.Ravn
Men når jeg gjør, så skal jeg komme meg tilbake i offseason form og poste ett bilde. Bare gi meg 3-5 år![]()
har hjulpet litt med å identifisere noen av problemområdene.. fra i vår en gang
Du må få deg litt medisin mot den spalta personligheten mr HardwayOpprinnelig skrevet av Hardway
![]()
Hehe, har aldri vært over 90 - men har vært 90(: regner med du hadde forstått om du hadde villet!![]()
![]()

Opprinnelig skrevet av G.Ravn
Jeg kan ikke snakke for resten av gjengen, men jeg er isåfall det![]()
Ahh
Jeg forsto det ikke , har nok for lav IQ (tilhører høyresiden)
Det var ment som en spøk, men mener det ligger en viss sannhet bak det. Å sammenligne den generelle ""bulke""mann i gata med proffene blir helt feil. Hvorfor? Premissene er ikke i nærheten av det samme. Selv om proffene noen gang kan se ganske feite ut off season så skyldes det eksempelvis vekst, og en del andre ting som gjør at de holder utrolig mye vann.Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Har ikke tall på hvor mange liksombulkere det finnes. Se bare på konkurranseutøverne som går opp 5-15kg i måneden etter konkurranse, og påstår at det har kommet så utrolig mye muskler ut av det. Mange bruker for eksempel steroider helt frem mot konkurransen og kutter de da ut, for å spise mye (reverserer raskerere de negative adapsjonene steroider har på egenproduksjonen av div. hormoner).
De aller fleste ville hatt mye mer igjen for å bygd gjevnt og godt gjennom et helt år. Om du tror det kommer så mye mer muskler av å spise all den drittmaten man må tillate seg for å kunne gå hurtig opp i vekt, må du tro om igjen. Ja, jeg kan være bastant, men har sett for mange eksmpler på at dette faktisk er tilfelle. Jeg ser på unntakene som utskudd fra den generelle befolkningen.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hører utøvere sutrer over at de skal på diett i 4-5-6mnd fordi de var så dum og spratt opp i vekt. Vet du hva? De ender opp på samme vekta frem til hver konkurranse! Hvorfor det? JO FORDI EN DIETT SOM TAR LANG TID ER -SVÆRT- MUSKELNEDBRYTENDE. Den er til og med svært nedbrytende for psyken din.
Ekstrem bulking med høyt protein inntak, havregryn, og efa+omega3 , og superkosttilskudd har noe for seg. Ingenting annet, så fremt man ikke har trent i et år, og har muligheten til å ha enorm framgang. Så de av dere på 30-40år som tror dere gjør så mye riktig når dere spiser dere meningsløst opp i vekt - tenk dere om.
My 2c!
(flame, please)
Lav fettprosent har aldri vært min sterke side..![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Får ikke noe flame på den der - ikke av meg i allefall, for jeg er hjertens enig! Problemet er selvfølgelig at de fleste av oss ikke konkurrerer og da blir jo en bulk ofte veeeldig lang - til tross for litt "deff" mot sommeren og sånn...... For min egen del prøver jeg i allefall å ikke bli mer enn 7-8 kilo tyngre på det tyngste enn det jeg selv synes er en OK "sommerform". Må en kvitte seg med type 15 kilo spekk så er det rett og slett en jævlig jobb å få gjort det skikkelig uten å tape videre med muskelmasse. Skal en bare oppnå en sommerform er det jo ikke noe videre problem, men skal en bli skikkelig deffet så renner det lett av litt for mye kjøtt på slutten om det blir for langvarig deff - med mindre en trøkker ut av ville helvete da.........Opprinnelig skrevet av Hardway
NORKOST - yammi!!!!
Jeg klarer ikke å gå over en viss mengde, jeg har ikke vært feitere enn dette. Selv om jeg spiser enormt mye og til tider trøkker nedpå masse pizza går jeg lite opp når det gjelder både muskelmasse og fettprosent.
Bildet her er dog ikke helt representativt for formen min da, siden dugget på speilet gjorde bildet ganske blurry.![]()
Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Kan ikke du utdype dine argumenter for at man skal gå rundt bleikfeit?
Jeg er veldig enig med Hardway.
Kjenner meg igjen så altfor godt i det å bulke for mye og miste for mye muskelmasse på deff pga varigheten.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Ingen andre som tør å vise litt flesk her?
Jeg har ingen behov for å være i bra form året rundt,og må tilstå at jeg er alt for glad i mat til å gå rundt med sixpack 12 mnd i året.
I år er jeg vel ikke så feit som det jeg har vært tidligere,så vekta ligger nå på ca 105kg,men magerutene er ikke gjemt og godt synlige.
Tenker at vekta fort blir 110kg når jula er ferdig.![]()
Her var jeg godt i gang med bulkingen, som dere lett kan se ut i fra bulken på buksen.
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2001/10/30/krogstad.jpg
Tom K <3 PG.
Militæruniformer 4 life!