Første ut er ?
Første ut er ?
Meg! Yay!![]()
Og så meg
Trur at NK tenkte seg et bilde av låra deres fra sida, sånn at både quadriceps og hamstrings kommer til syne.
huff..
Ingar:
Bra cuts i låra. Personlig er jeg dritfeit i beina. Ser ut som fettet forsvinner sist derfra.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Her er et dårlig av meg , feit og god
Opprinnelig skrevet av NK
Masse biff i di beina! rått
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Hvis det er dårlig? Hva er bra da?Opprinnelig skrevet av NK
Show me
SCP
Kvaliteten på bildet er dårlig , skanken er okOpprinnelig skrevet av SCPlayer
Et jævlig dårlig og mørkt bilde desverre
Har ikke noen Hamstringsbilder liggende,så dette får duge.
Sist endret av cb; 25-06-05 kl 06:55
NK, kan du slutte å si du er feit? Du ser jo utrolig bra ut! Ble helt overrasket jeg..![]()
Kom deg på Ringshaug![]()
God sommer,
Ida.
Ja, det var noe til skank!
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
nk: ja faen, du kan ikke klage over det der assa... Jeg kunne drept for en sånn
hamstring
bigk
fowler: Hos meg er det magen eller skuldrene det forsvinner sist mener jeg, midt imellom rutene. Hver enkeltes fettfordelinger varierer mye ja
EDIT: Når jeg tenker meg om så har jeg aldri hatt høy nok fett% til å finne helt 100% ut hvor "fettet er sta", hehe. Men jeg tipper magen og skuldre
NK: Du imponerer stadig vekk med alle bildene du kommer med, du ser jo kongebra utHar du stilt/skal du stille?
![]()
Sist endret av Ingar; 25-06-05 kl 12:42
NK: Du imponerer stadig vekk med alle bildene du kommer med, du ser jo kongebra utHar du stilt/skal du stille?
[/QUOTE]
De bildene er ikke helt nye ,jeg har aldri stilt og skal aldri stille .
Orker inne å utsette kroppen for det jeg må for å bli god nok til å stå i badebukse foran en hel sal med byggere.
Okey, forstår deg godt.Opprinnelig skrevet av NK
![]()
bump
Er jo endel som har stilt nå så da er det vel på tide å bumpe en gammel bildetråd
hams/lår
boppiloppi
Sist endret av TommyMSI; 20-11-07 kl 14:16
Nå er du bare slem med meg!!
Tenkte å poste her, men så så jeg først leggene til NK og så nedre halvdel av BiggieBoy, og da mista jeg motet.
Hvordan er beina i dag i forhold til juni 2005, NK?
Noen som er kommet i bedre form det siste året ?
ja, men ikke vits å lege ut bilder i hytt og gevær
Tsss , jeg ville bare bumpe noen gamle tråder for å få opp aktiviteten.
Jeg er i fin form jeg