Noen som har et fint midjebilde da ?
Noen som har et fint midjebilde da ?
Ombestemte meg![]()
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Kom igjen da Fowler!! Du har ikke noe å være flau over!Opprinnelig skrevet av fowler
mitt bidrag..![]()
En sann mester har tro på seg selv når ikke andre har det...
i fjor sommer..
Hvorfor tar dere heller ikke tur på å slape meg midt i trynet. Gjør mindre vondt enn å se packene deres også godismagen min etterpå![]()
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Opprinnelig skrevet av dragon06
Bah alle de konditori turene var verdt det, og det vet du!
Uteliv, inneliv eller underliv?
Hehe jeg vet ikke helt om detOpprinnelig skrevet av stor og sterk
![]()
Men fy søren dere hadde fine mager.. Baliba kjempe bra bilde da..
God, the greatest mack of them all
©
Break out of your comfort zone!
Tror jeg står over å delta i denne posten![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Henger meg på her!Opprinnelig skrevet av Meatlump
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Tar meg friheten å poste et bilde av "The King of Abs" Flexnes.
Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:37
Har han kasta inn håndkle eller, HIT?
ombestemte meg![]()
Sist endret av Embla; 27-06-05 kl 23:10
"Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".
Han har vært mye syk med diverse tull og tøys, men er kommet seg mer til hektene nå.. Får se om vi får en oppdatering fra han snart..Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
Dette bildet er jeg bare såååå stolt av(tatt for ca 1 år siden)![]()
Henger meg på
*bildet slettet pga dårlig karma på bildet... blir provosert når folk ikke kan si hvem og hvoror de gir det. jeg tåler fint kritik bare de har baller nok til å si det til meg med nick og ikke gå å gjemme seg*
sånn da var det sagt, så da er jeg bli og fornøyd igjen![]()
Sist endret av Jay10; 28-06-05 kl 01:15
psg: å poste midje-bilde etter det bildet ditt blir som å hoppe etter wirkola assa, så jeg
står over
bigk
PSG, er det deg?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Ja er det der deg?? Isåfall så har du den beste formen jeg har sett på forumet hittill.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Nå må du ikke glemme herr tricepsman.Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
![]()
Hehe jaså? Nå er jeg rimelig fersk på forumet her.Men nå ble jeg nysgjerrig. *lete opp profilen hans*
Do that! Armene hans er breathtaking.
Det kan jeg bekrefte ja. Sjukt bra armer. Takken være han fikk jeg lyst til å bygge opp armene mine.Lurer på hva hemmeligheten er
Kontinuitet er hemmeligheten hans![]()
PSG: Oi, det der var skikkelig "midje" kan man si...hehe. Glad jeg ikke er gutt som liksom skal match´e den der,hehe...(kanksje ikke så mye bedre å ha Pia & Co heller*flire-flire*.
BK - Hehe, tulling! Helt normalt dette jo!
AxMataz - Ja det er meg, april i år
Frode-Falch - Tusen Takk, men det er mange her som er i mye bedre form enn meg![]()
LillyE - Tusen Takk! Men har helt normal midje, flekser bare skikkelig på bildet
Legger ut et gammelt midjebilde også fra i fjor!
![]()
Ett par bilder, tatt for noen dager siden
Muthafucka, Gullfisken! Deffen din var jo en storsuksess!Shait
Gullfisken best hittil
Takk for skryt folkens, hjelper veldig på motivasjonen (og det har det gjort gjennom hele dietten)! Ikke minst takk til NK som har hjulpet masse med oppsett..![]()
min mage![]()
woza lapha!
(ikke serlig tess på det å pose,men her er jeg isåfall..)
Sist endret av LillyE; 29-06-05 kl 21:15