Lurte igrunn på en meget viktig ting! Noen her inne som har hørt om "power Burner?" Hvist det er noen her som har prøvd det; Funker det?
Er meget spennt på det Har en "dead-line" Så hvis det ikke funker må jeg anskaffe noe annet..
mvh Kapitalisten![]()
Lurte igrunn på en meget viktig ting! Noen her inne som har hørt om "power Burner?" Hvist det er noen her som har prøvd det; Funker det?
Er meget spennt på det Har en "dead-line" Så hvis det ikke funker må jeg anskaffe noe annet..
mvh Kapitalisten![]()
har ikke prøvd power burner enda men har prøvd stack2 som er noe av det samme bare litt mindre ephedrine og litt mere koffein. Det funka bra og ved kun å legge inn litt mere utholdenhetstrening tok jeg av 7 kg på 1 mnd uten å miste noe styrke. Viktig at du ikke slutter å trene styrke under denne perioden. Prøv og å legge opp kostholdet slik at du kutter ned på karbo og øker mengden protein.
Konkurrerende utøver i Athletic fitness.
13 plass nm 2004
15 plass stavanger open 2004
fremtidige mål:
topp 10 nm 2006
s.lie: Hvilken dosering brukte du på Stack II ?? bruker du noe annet i tillegg??
Er i gang med deffe kur nå kjører Stack II + Yohimbe og ALA
Starter dagen med:
1 Stack II
1 Yohimbe
1000mg ALA
Utover dagen tar jeg ikke noe annet en 1000mg ALA til og på treningsdager tar jeg en Stack II før jeg trener
Er dette for lite???
Føler at det sparker noe jævelig, kjenner at forbrenningen er i høygir umiddelbart, samtidig har jeg redusert karbo intaket og kjører forholdsvis høy doser med proteiner.
"Pain Is Temorary, Glory Is Forever"
Kreatin/Protein/ALA kalkulator klikk her!
Okay, takkernoen andre som har prøvd "power Burner" ?
Tror jeg får kjøre stack II hvis ikke power burner gir noen effekt..
Har begynt med powerburner kur nå og kjører ingen andre ting ved side. Tok 3 tabletter til dagen både med stack2 og nå med powerburner. 1 før frukost, lunsj og siste ca 1\2 time før trening. Til nå føler jeg at stacken sparket mye mer enn det powerburnern gjør men det er antagligvis fordi stack2 inneholder mer coffein. i stack 2 er ephedrin mengden 37% mens i powerburner er den 50%. Skal oppdatere dere etterhvert som jeg får nye erfaringer med powerburnern.
13 plass nm 2004
fremtidige mål:
topp 10 nm 2006
ta forresten 3 tabletter til dagen også de dagene du ikke trener alle før måltider. Ta ikke stack2 etter kl 6 da blir det et helvete å få sove!
13 plass nm 2004
fremtidige mål:
topp 10 nm 2006
Har en boks liggende, men har brukt den mest til boost før trening. Den er grei til det, blir ikke like slapp etterpå som man ofte blir av stack 2..men sparker heller ikke like mye da.
Power innholder kun ephedra ikke koffein eller noe annet. Regner man om til rent eph innhold inneholder hver tab 50mg. Ihvertfall i følge det som står på boksen..
:8)
Hvor kjøpte du tablettene Hank?
Kjøpte mine rett over grensa.. til Sverige seff
Er jo klin umulig å finne noe om disse på internett
.. skjønte nå at du har kjøpt de samme sted som meg, etter å ha lest ett annet innlegg av ditt =)