Kunne noen hjelpe meg med å lage det?? Har ikke så mye peiling. Har hittil brukt
5x5 powerbuilding programmet fra iform.no. Trener 4 dager i uken. Er 15 år og er 172 høy og veier 65![]()
Kunne noen hjelpe meg med å lage det?? Har ikke så mye peiling. Har hittil brukt
5x5 powerbuilding programmet fra iform.no. Trener 4 dager i uken. Er 15 år og er 172 høy og veier 65![]()
Alt med progresjon i intensitet og volum virker i grunn.
Selv bruker jeg www.styrkeloft.no sitt program.
Har blitt svakere i skuldrene av det, når sant skal sies. Men benken går opp, og markløft det samme.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
5*5 programmet er jo slettes ikke dumt!
Hadde jeg trent det siden begynnelsen hadde jeg vært mye større i dag!
Hvordan har økningene dine vært?
Siden du bare er 15 år så regner jeg nesten med at du følger hoved prinnsippet til5*5 feil? Med det mener jeg at du skal starte med en mye lettere vekt enn det du løfter med til vanlig?
Det jeg har gjordt feil, er å ikke fått i meg nok mat som jeg egentlig skal. Alle reps og sett går helt fint. Men jeg er usikker på markløften, trenger hjelp til å utføre det riktig. Noe annet også som jeg har vært sløv med er å ta fridager, blir så stressa de dagene jeg ikke trener. Så da tar jeg å trener liksom. Får heller ikke nok hvile. Jeg hadde trengt noe som hjalp på søvnen, neon forslag?Opprinnelig skrevet av Stålballa
p.s. skal kjøpe meg protein...=p
stå opp tidligere, legg deg tidligere. hvis det er sovemedisin du tenker på å bruke, la vær=)Får heller ikke nok hvile. Jeg hadde trengt noe som hjalp på søvnen, neon forslag?
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.