Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Program for å bygge volum

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005

Program for å bygge volum

Kunne noen hjelpe meg med å lage det?? Har ikke så mye peiling. Har hittil brukt
    5x5 powerbuilding programmet fra iform.no. Trener 4 dager i uken. Er 15 år og er 172 høy og veier 65

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Alt med progresjon i intensitet og volum virker i grunn.
    Selv bruker jeg www.styrkeloft.no sitt program.
    Har blitt svakere i skuldrene av det, når sant skal sies. Men benken går opp, og markløft det samme.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    5*5 programmet er jo slettes ikke dumt!
    Hadde jeg trent det siden begynnelsen hadde jeg vært mye større i dag!

Hvordan har økningene dine vært?
    Siden du bare er 15 år så regner jeg nesten med at du følger hoved prinnsippet til5*5 feil? Med det mener jeg at du skal starte med en mye lettere vekt enn det du løfter med til vanlig?

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    5*5 programmet er jo slettes ikke dumt!
    Hadde jeg trent det siden begynnelsen hadde jeg vært mye større i dag!

Hvordan har økningene dine vært?
    Siden du bare er 15 år så regner jeg nesten med at du følger hoved prinnsippet til5*5 feil? Med det mener jeg at du skal starte med en mye lettere vekt enn det du løfter med til vanlig?
    Det jeg har gjordt feil, er å ikke fått i meg nok mat som jeg egentlig skal. Alle reps og sett går helt fint. Men jeg er usikker på markløften, trenger hjelp til å utføre det riktig. Noe annet også som jeg har vært sløv med er å ta fridager, blir så stressa de dagene jeg ikke trener. Så da tar jeg å trener liksom. Får heller ikke nok hvile. Jeg hadde trengt noe som hjalp på søvnen, neon forslag?
    p.s. skal kjøpe meg protein...=p

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Får heller ikke nok hvile. Jeg hadde trengt noe som hjalp på søvnen, neon forslag?
    stå opp tidligere, legg deg tidligere. hvis det er sovemedisin du tenker på å bruke, la vær=)
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.