Hei,
Jeg har akkurat bestemt meg for å endre livsstil. Siste årene med samboer har ødelagt kroppen minMen nå er det slutt, både med dama og livsstilen, så nå skal jeg begynne å trene igjen.
Jeg kommer til å trene squash på tirsdager og torsdager, og tenkte jeg skulle trene styrke/utholdenhet på mandag, onsdag, lørdag og søndag.
I hovedsak er det magen jeg vil ha strammet opp, sammen med resten av overkroppen. Bein og rompe har vel også greit av en oppstramming. Så hvilket program er det greit å begynne med??
Jeg har også tenkt på "Diett proffpakken" som Proteinfabrikken selger http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=284 Inneholder denne pakken måltidserstatter, eller er det kun tilskudd til vanlig kost? Kan man i såfall bruke måltidserstatninger i tillegg? Ser at Proteinfabrikken også selger Fitnesspakker, hva er forksjellen på Diettpakken og Fitnesspakken?
Noen erfaringer eller meninger om pakken? Jeg går på skole, og er enslig, så optimalt kosthold er vanskelig![]()
Håper på mange innspill da jeg er rimelig grønn på området her![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Men nå er det slutt, både med dama og livsstilen, så nå skal jeg begynne å trene igjen.
Svar med sitat