Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Program til en nybegynner!?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003

Program til en nybegynner!?

Hei,

Jeg har akkurat bestemt meg for å endre livsstil. Siste årene med samboer har ødelagt kroppen min Men nå er det slutt, både med dama og livsstilen, så nå skal jeg begynne å trene igjen.
    Jeg kommer til å trene squash på tirsdager og torsdager, og tenkte jeg skulle trene styrke/utholdenhet på mandag, onsdag, lørdag og søndag.
    I hovedsak er det magen jeg vil ha strammet opp, sammen med resten av overkroppen. Bein og rompe har vel også greit av en oppstramming. Så hvilket program er det greit å begynne med??
    Jeg har også tenkt på "Diett proffpakken" som Proteinfabrikken selger http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=284 Inneholder denne pakken måltidserstatter, eller er det kun tilskudd til vanlig kost? Kan man i såfall bruke måltidserstatninger i tillegg? Ser at Proteinfabrikken også selger Fitnesspakker, hva er forksjellen på Diettpakken og Fitnesspakken?
    Noen erfaringer eller meninger om pakken? Jeg går på skole, og er enslig, så optimalt kosthold er vanskelig

Håper på mange innspill da jeg er rimelig grønn på området her

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Først denne berømmelig pakken du interesserer deg for:

Diett Proff Pakken

Pakken inneholder
    3 stk Cla <- ingen kjennskap til, har hørt både positivt og negativt om dette
    3stk Pyrulean
    500g Fruktsukker <- får du billig i matvare forretning
    3000g Whey Tech Banan <- banan smaker høgg

Dvs. hvis du har troa på cla, og andre gir deg tips om å starte med dette, kjør på.

Squash er sikkert gøy, og brenner nok masse kcal, så dette kan være smart trekk av deg.. evnt. trene squash før styrkeøkt, pass på å få i deg rikelig med energi før du går over på styrkeøkt. Legg eksempelvis squash midt på dagen, og styrke på kvelden. Sørg for å trene hele kroppen hver uke. Det finnes en hau av splitter og øvelser rundt omkring her, mye å lese, og lære

Ellers har jeg hørt morgenkardio før du spiser første måltidet skal være bra.. morgen tur, du går en times tid.

Husk at for å gå ned i vekt er det kun en ting som gjelder, du skal brenne flere kcal enn du forbruker..

Spis lurt, hvis du trenger hjelp til dette spytt ut!

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Nå må du huske at alle ikke synes at bananen til Pf smaker høgg, jeg synes den smaker bedre enn litago og da er det med vann
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    angående den tilskuddspakken, ville jeg kun kjøpt proteintilskudd fra proteinfabrikken. f,eks "whey tec", den er bra synes jeg.

bruk heller pengene du sparer på å drite i CLA og pyruleanen i den diettpakken, til å kjøpe multivitaminer&mineraler (uten jern), ekstra C-vitamin og "udos choice omega 3-6-9" på en Sunkost butikk eller en lignende helsekost butikk, ikke på en rimi-butikk.

du trenger disse basic tilskuddene :

Multivitaminer&mineraler
    Omega 3-6-9 olje
    C-vitamin
    Proteintilskudd
    (eventuelt sink og magnesium tilskudd (ZMA) )

har du mye penger, kan jo du kjøpe CLA og Pyrulean, men dette er ikke førsteprioritet etter min mening

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Jepp, jeg trenger hjelp når det gjelder mat. Hva er ja-mat og nei-mat? Ha fram til nå spis 2 skiver til frokost med noen glass vann, en baguett til lunsj med 1/2l appelsin juice og middag. Noen ganger kveldsmat også.
    Jeg tipper at dette bør endres drastisk

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    En god frokost starter alltid med en god dose havregryn. Det setter systemet godt i gang.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av låvevegg
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Jepp, jeg trenger hjelp når det gjelder mat. Hva er ja-mat og nei-mat? Ha fram til nå spis 2 skiver til frokost med noen glass vann, en baguett til lunsj med 1/2l appelsin juice og middag. Noen ganger kveldsmat også.
    Jeg tipper at dette bør endres drastisk
    Nå er jeg mer eller mindre dårlig på å sette opp diett kost, men synes min diett funker ganske bra, nå er den riktignok for å bulke meg opp noen kg, men du kan lese om det på loggen min.

Prøv å spis 6 måltider hver dag, mat hver 3 minimum, spis helst hver 2. hvis du har tid, skal du ned i vekt, må du spise i små porsjoner, med basik protein mengde, og regulert karbo/sunnt fett inntak.

En dag kunne være f.eks:

08.00
    Morgenkardio 1 time
    09.00
    [100g havregryn, litt melk, litt syltetøy], [20-30g kasein proteinpulver]
    11.00
    [150g kylling, dusjet i olivenolje, 30g ris]
    13.00
    [en boks cottage cheese tilsatt funlight saft for smak, 1ss linfrøolje]
    15.00
    [250 laks, el. lignende fisk, 150g ris]
    17.00
    [resten av porsjonen]
    18.00
    Styrkeøkt
    19.00
    [60g whey proteinpulver, 1g raske karb fordelt på kroppsvekt ( f.eks 100g rosiner = 77g raske karb]
    19.30
    [150g kylling, 50g ris]
    21.00
    [gjenta cottage cheesen + 1ss linfrøolje]

godnatt...

ta kardio de dagene du ikke trener styrke, morgenkardio hver eneste hverdag + evn. en dag i helgen du føler du har energi for det..

dette er mitt forslag, sier ikke det er bra, fordi jeg har ingen erfaring med diett av fettforbrenning, men et forslag fra en som har studert ernæring littegrann på forumet og slikt

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    For å svare på spørsmålet ditt om pakken , nei denne pakken inneholder ikke et måltidserstatter pulver ,men du kan bruke bestand delene i pakken til å forbedre det kostholdet du allerede har i dag.
    Du kan jo bare ringe Proteinfabrikken når du vil bestille varene så får du sikkert et kostholdsoppsett på kjøpet.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.