Trener RYP nå, men pga dårlig kne har det blitt lite knebøy og pga av mye overtid har det blitt lite trening siste uka.

Har heller ikke følgt progresjonen i programmet skikkelig, for jeg følte det ble litt lett i begynnelsen osv (standard nybegynner-feil?). Bruker derfor kun øvelsene og repsene, så tar jeg +/- noen kilo, og kankje et ekstra sett, hvis jeg ikke klarer alle repsa.

Men så til spørsmålet.
Syns dere jeg bør trene ferdig de resterende 3 ukene av programmet, eller bare droppe ut siden det gikk så skeis?

Uansett, når jeg er ferdig vil jeg trene 1/2/3 muskelgrupper på de forskjellige dagene, istedet for hele kroppen hver gang.

Men er det nok å trene en muskelgruppe kun èn dag i uka? Syns det virker litt lite Huh

Gymlæreren min sa engang til meg, at hvis jeg skulle trene en muskel, måtte jeg alltid huske på å trene motsatt muskel også, så har derfor satt opp dette programmet. Men ser ikke noen andre som har dette oppsettet, så om det er feil, hjelp meg å sette opp ett program.

- Mandag: Bein, nakke, skuldre (hvilke øvelser?)
- Onsdag: Bryst (Benk, skråbenk med hantler og flyes?)
Rygg (chins, nedtrekk, roing i maskin/hantelroing?)
- Fredag: Biceps (bicepscurl sittende, med hantler, stående med stang, kons.curl?)
Triceps (Fransk, dips, nedpress?)
Mage og litt forbrenning hver gang.
Noe jeg har glemt da?

Edit: leste gjennom tråden om å øke mest mulig muskelmasse, og fikk med meg at markløft var veldig viktig. Hvor skal jeg putte inn markløft? skal jeg bytte den med en øvelse?