Trener RYP nå, men pga dårlig kne har det blitt lite knebøy og pga av mye overtid har det blitt lite trening siste uka.
Har heller ikke følgt progresjonen i programmet skikkelig, for jeg følte det ble litt lett i begynnelsen osv (standard nybegynner-feil?). Bruker derfor kun øvelsene og repsene, så tar jeg +/- noen kilo, og kankje et ekstra sett, hvis jeg ikke klarer alle repsa.
Men så til spørsmålet.
Syns dere jeg bør trene ferdig de resterende 3 ukene av programmet, eller bare droppe ut siden det gikk så skeis?
Uansett, når jeg er ferdig vil jeg trene 1/2/3 muskelgrupper på de forskjellige dagene, istedet for hele kroppen hver gang.
Men er det nok å trene en muskelgruppe kun èn dag i uka? Syns det virker litt lite Huh
Gymlæreren min sa engang til meg, at hvis jeg skulle trene en muskel, måtte jeg alltid huske på å trene motsatt muskel også, så har derfor satt opp dette programmet. Men ser ikke noen andre som har dette oppsettet, så om det er feil, hjelp meg å sette opp ett program.
- Mandag: Bein, nakke, skuldre (hvilke øvelser?)
- Onsdag: Bryst (Benk, skråbenk med hantler og flyes?)
Rygg (chins, nedtrekk, roing i maskin/hantelroing?)
- Fredag: Biceps (bicepscurl sittende, med hantler, stående med stang, kons.curl?)
Triceps (Fransk, dips, nedpress?)
Mage og litt forbrenning hver gang.
Noe jeg har glemt da?
Edit: leste gjennom tråden om å øke mest mulig muskelmasse, og fikk med meg at markløft var veldig viktig. Hvor skal jeg putte inn markløft? skal jeg bytte den med en øvelse?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat