Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Pullovers for bryst..

Varg
    Gjest

Pullovers for bryst..

Kan noen forklare meg korekt utførelse av denne øvelsen. Har aldri kjørt den før, men har hørt mye godt om den så kunne derfor tenke meg å legge den inn i mitt nye programm. Noen?

MVH
    varg

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg later som den kommer til å gi meg bredere serratus, dermed større lats å hvile armene på, hehe.

Men Du skal ta et godt overhånds grep ihvert av "hjørnene" på pullover stangen, slik albuene hviler på putene som sitter lengre ned, så kan du justere etter hvor langt du vil ta den ned, men ned til brystvortene skulle være en grei lengde.
    RockyRock

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    For at det skal være en bryst øvelse så kan du ikke utføre den på noen maskin.

Ligg på tvers av en benk, der øvre del av ryggen hviler på benken. Senk baken så langt ned mot bakken som du kan. Og hold den der hele tiden. Dette vil gi deg den strekken i brystet du trenger. Ta en manual, flett henda rundt ene siden av manualen. Hold den beint over deg, strekk den så langt bak du kan, uten å bøye albuene, og uten at baken går opp. Når du er kommet så langt du klarer, så før den rolig tilbake til startpunktet.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Ser mange av hardcore gutta gjør en slik brystøvelse i benken, de griper benkstangen og legger den bakover som en pullovers... svir visst noe inni helvetes mye.... spotter er et must

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.